Skip to main content

باربری حصارک تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در حصارک تهران

از خدمات اتوبار بارکوب در منطقه شمال غرب تهران، حمل اثاثیه منزل حصارک، باربری حصارک و حمل بار در حصارک می باشد. اگر در محدوده محله حصارک تهران، منطقه 5 تهران و یا سایر خیابان های اطراف حصارک هستید و قصد جابجایی بار دارید، میتوانید از همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با کارشناسان بارکوب در تماس باشید.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله حصارک تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری حصارک تهران

اتوبار در محله حصارک تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب (باربری شمال غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری حصارک تهران

خدماتی که توسط این باربری به مشتریان ارائه می شود تناسب قابل‌ قبولی با بهای تمام شده و هزینه اعلام شده توسط شرکت دارد و در نهایت افرادی که از خدمات این مجموعه استفاده می کنند رضایت کامل را از قیمت ارائه شده داشته و با توجه به این موضوع نسبت به پرداخت اقدام می نمایند. قیمت های معین شده برای خدمات این مرکز در مقایسه با مراکز مشابه در حد منصفانه می باشد و به همین دلیل این شرکت توانسته است از لحاظ  مشتری مداری و رسیدن به محبوبیت در میان مردم جایگاه ویژه را پیدا کند.

هزینه باربری در محدوده خیابان های حاج نوروز حصارکی، خیابان صدیق، شهید عباس حصارکی، خیابان کشاورز، خیابان توحید، خیابان صحرا و سایر خیابان های محدوده حصارک تهران می باشد.

 لیست تعرفه باربری حصارکهزینه باربری حصارک در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری حصارکاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار حصارکهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری حصارک

لیست باربری های حصارک

در منطقه حصارک تهران باربری های زیادی مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آنها خدمات مختلفی را ارائه می نمایند و کیفیت انجام فعالیت های هر یک از آنها با دیگری متفاوت می باشد. باربری بارکوب یکی ازمطمئن ترین و پر طرفدار ترین باربری ها از میان باربری های موجود در منطقه حصارک تهران می باشد.

باربری بارکوب02144449136شمال غرب تهران، خیابان حصارکی
حصارک بار09192029136تهران، خیابان صدیق، جنب داروخانه
اتوبار حصارک02144449176تهران، خیابان شقاقیق
اتوبار بارکوب09191509176غرب تهران – حصارک
اتوبار عدلتماس بگیریدتهران – جنت آباد شمالی – خیابان 12 متری اول جنوبی – خیابان گلستان شرقی – پلاک 46 – طبقه منفی 1کد پستي: 1477917667
اتوبار مللتماس بگیریدجنت اباد شمالی بلوار مبعث نیش محسن علیپور پلاک 65
اشرفیتماس بگیریدپونک بلوار همیلا خ پارک 20 متری ارش پ10
ايرانپارستماس بگیریدابشناسان شقایق میلاد سه 40کد پستي: 1477989511
مخبری بارتماس بگیریدجنت آباد خیابان مخبری
عدلتماس بگیریدجنت اباد شمالی گلستان شرقی پ46
گلستان بارتماس بگیریدجنت آباد 20 متری گلستان خ 16 متری اول نبش 12 متری اول پ 1
ماهوت بارتماس بگیریدتهران – جنت آباد شمالی – کوچه چهارم – خیابان کوروش غربی – مجتمع ولیعصر – پلاک 11 – طبقه همکف – کد پستي: 1478798643
کوروش بارتماس بگیریدجنت آباد – خیابان کوروش

حمل اثاثیه منزل حصارک

در مجموعه بارکوب انواع بار های صنعتی، اداری، و تجاری و ساختمانی و همچنین اسباب و اثاثیه منزل حمل و جابجا می گردد. جابجایی وسایل منزل یکی از تخصصی ترین خدمات مربوط به این شرکت می باشد که توسط افراد مجرب و حرفه ای صورت می پذیرد. این مرکز با توجه به مسئولیت پذیری که دارد نسبت به انجام خدمات بارنامه متعهد بوده و بیمه نامه اسباب کشی را ارائه می دهد به صورتی که تمام بار هایی که در داخل شهر یا بیرون از آن جا به جا می شوند همراه با باربرگ و بارنامه می باشند.

هرچند بار هایی که در داخل شهر جابجا می گردند شامل بیمه نمی‌شوند اما این شرکت مسئولیت آنها را بر عهده دارد. از دیگر خدمات رضایت بخش این شرکت بسته بندی صحیح وسایل منزل است که به صورت صحیح و سریع توسط کادر حرفه ای انجام می پذیرد. تمام وسایل منزل توسط این افراد با نایلون های مخصوص کاور می شود تا از آسیب در امان بمانند.

باربری حصارک غرب تهران

باربری بارکوب در غرب تهران و در منطقه حصارک مشغول فعالیت و انجام خدمت رسانی برای انتقال بار به تمام نقاط تهران می باشد. این باربری در انجام انتقال بار و اثاثیه به نقاط مختلف شهر بالا ترین سرعت را داشته و علاوه بر سریع بودن حداکثر دقت را در جلوگیری از رسیدن آسیب به وسیله ها به کار می بندد.

این مجموعه عملیات جابجایی بار را در همه ابعاد انجام داده و حمل آنها را به وسیله خاور های پر قدرت که دارای اتاق محکم می باشند انجام می دهد. کارگر هایی که در این مرکز مشغول به کار می باشند از لحاظ استقامت بدنی در سطح بالایی قرار داشته و علاوه بر این آموزش های کامل و حرفه ای را در زمینه حمل بار فرا گرفته اند. انجام بسته بندی های مناسب و ضد ضربه که توسط عوامل باربری بارکوب صورت می گیرد باعث می شود تا در طول کل مسیر از رسیدن آسیب به وسیله ها جلوگیری گردد و اثاثیه در امنیت کامل به مقصد برسند.

 محاسبه قیمت باربری حصارک

عزیزانی که قصد انجام حمل اثاثیه و وسایل را به نقاط مختلف دارند می ‌توانند از طریق انجام محاسبه دقیق قیمت  و بررسی آن نسبت به برقراری تماس با شرکت باربری بارکوب اقدام نمایند. در ادامه این مطلب  روش تعیین دقیق قیمت خدمات این باربری عنوان خواهد شد.

  1. در برخی از روز های سال که معمولاً شامل مناسبت ‌های مختلف می‌شود و همچنین روزهای تعطیل آخر هفته نرخ کرایه ها افزایش یافته و از حد معمول بالاتر می باشد
  2. تعدادی از کوچه ها که امکان وارد شدن خاور به آنها میسر نمی باشد و کارکنان شرکت بایستی نسبت به حمل بار به داخل کوچه اقدام نمایند شامل هزینه های مضاعف می شوند که به ازای هر یک متر مبلغ ۳ هزار تومان به عنوان دستمزد کارگر تعیین گردیده است
  3. از آنجا که بارهای منتقل شده توسط پیکان وانت شامل بیمه نمی گردند از این وسیله نقلیه برای حمل بار در مسیرهای طولانی و میان شهری بسیار کمتر استفاده می گردد
  4. تعدادی از مشتری ها در موقع حمل بار درخواست بودن در کنار فرد راننده را دارند. این امر برای فاصله هایی که تا 5 ساعت می باشد میسر است اما در صورتی که حمل اثاثیه در مسافت های طولانی تر صورت بپذیرد و بیشتر از ۵ ساعت طول بکشد بایستی موافقت راننده نیست دریافت شود

بسته بندی مناسب بار

اسباب کشی و حمل وسایل و اثاثیه یکی از اقداماتی است که بایستی برای انجام آن ها و انتخاب مجری شان وسواس زیادی به خرج بدهید زیرا انجام حمل وسایل به صورت نادرست ممکن است باعث به وجود آمدن صدمات و آسیب های مختلفی به اثاثیه گردد. افرادی که قصد دارند نسبت به تغییر مکان سکونت خود و یا نقل مکان اداری خود اقدام کنند می توانند از طریق برقراری تماس با یک باربری مطمئن و سریع به راحتی و بدون دردسر انتقال وسایل و اشیا را انجام دهند.

جستجوی یک باربری حرفه ای معمولاً زمان ‌بر بوده و ممکن است همیشه با نتیجه دلخواه همراه نباشد. باربری بارکوب مدت زمان زیادی است که در زمینه حمل وسایل فعالیت می نماید و دارای تجربه لازم در این مورد می باشد. این باربری که در منطقه حصارک تهران واقع شده است دارای کادری مجرب و آموزش دیده می باشد که تک تک این افراد تجربه لازم را برای انجام صفر تا صد عملیات حمل و انتقال وسایل را دارا می باشند.

محله حصارک کجاست؟

محله حصارک در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از جنوب با بلوار جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، خیابان ایرانشهر شمالی، بلوار شهدای حصارک، بزرگراه ستاری، میدان دانشگاه آزاد اسلامی، خیابان شعرا و خیابان ‌‌‌‌ محدود شده است و با محله‌های ‌کوهسار، جنت آباد شمالی، شهرک المهدی مجاورت دارد.(+)

 سفارش باربری حصارک؛ اتوبار بارکوب

جهت انجام سفارش های باربری از طریق باربری بارکوب می توانید تمام روزها اعم از تعطیل و غیر تعطیل نسبت به برقراری تماس با شماره تلفن های این شرکت اقدام نمایید. در هنگام تماس شما می توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و راهنمایی های لازم و اطلاعات مورد نیاز را از همکاران ما دریافت کنید.

شماره تماس باربری حصارک تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود