Skip to main content

باربری جهاد تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در جهاد تهران

یکی از خدمات باربری بارکوب در محدوده میدان جهاد تهران، باربری جهاد، اتوبار جهاد و حمل اثاثیه منزل در جهاد است. اگر در میدان جهاد حضور دارید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. داشتن حس آرامش می تواند یکی از مهمترین مزیت ها برای ارسال کالای شما از طریق باربری جهاد بارکوب باشد. برای اطلاع از شرایط حمل بار در محدوده جهاد تهران و باربری منطقه 6 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری جهاد تهران

اتوبار در محله جهاد تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب و از سرویس های باربری شمال تهران می باشد.

قیمت باربری جهاد

قیمت باربری جهاد در محدوده خیابان چهلستون، خیابان بوعلی سیناشرقی، خیابان اسدآبادی، خیابان ولیعصر، خیابان جهانمهر، خیابان سربدران، خیابان نوروزی، خیابان پیروزه، خیابان صدر، خیابان میرهادی و خیابان مصیری بر اساس جدول زیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات تماس بگیرید.

 لیست تعرفه باربری جهادهزینه باربری جهاد در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بارهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری های جهاد در تهران

در جدول زیر لیست کاملی از باربری های محدوده میدان جهاد تهران و خیابان های اطراف را برای شما گرآوری کرده ایم. شما میتوانید با تماس با این شرکت ها از جزئیات خدمات باربری و حمل بار در محدوده جهاد تهران مطلع شوید.

باربری بارکوب02144449136خیابان بوعلی سیناشرقی
حمل بار جهاد09192029136جهاد، خیابان اسدآبادی
جهاد بار02144449176خیابان ولیعصر، خیابان جهانمهر
اتوبار بارکوب09191509176میدان جهاد
 نوبارتماس بگیریدتهران ونک خیابان شهیدان حسن و مصطفی فوزی( هفتم) خیابان شهید دکتر شمس
کردستانتماس بگیریدخیابان اسد آبادی خیابان جهان آرا خیان 17 پلاک 35
فاطمیتماس بگیریدبزرگراه کردستان خیابان 27 بیست متری اول پلاک 12
شیخ بهاییتماس بگیریدتهران آرارات شیخ بهایی واقع در خیابان ونک خیابان مهتاب خیابان آفتاب، ساختمان آفتاب پلاک 20 طبقه اول واحد 01
بارساتماس بگیریدونک خیابان سئول نبش نیایش مجتمع شهرک فجر، بازارچه یکم، پلاک 2
گیشاتماس بگیریدگیشا بلوار فروزانفر پلاک 36
اسد آبادیتماس بگیریدحیابان ده ونک خ مجید پور کوچه امام حسین پلاک 34
جهان آراتماس بگیریدیوسف آباد بزرگراه کردستان خیابان 57 پلاک 4
سنگین ترابرتماس بگیریدخیابان ولیعصر چهارراه مطهری ابتدای فتحی شقاقی پلاک 24 واحد 2
طالقانیتماس بگیریدکشاورز خیابان فرشید خیابان فلسطین ساختمان 55 پلاک 463 طبقه اول واحد 1
کشاورزتماس بگیرید خیابان دکتر فاطمی خیابان دائمی پلاک 41

این موارد لیست شرکت های باربری جهاد بود که به شما ارائه دادیم. شما می توانید در زمینه های مختلف از قبیل حمل اثاثیه منزل در جهاد و اسباب کشی در جهاد در حوزه دفاتر و  شرکت و خرده بار از آنها کمک بگیرید و باید به این امر نیز توجه داشته باشید.

حمل بار در میدان جهاد

سرویس باربری و حمل بار در میدان جهاد تهران خدمات متنوعی را به شما عزیزان ساکن تهران ارائه می کند. شما می توانید در هزینه های مختلف از قبیل حمل اثاثیه منزل و حمل بارهای مختلف و حمل سنگ و لوازم ساختمان در میدان جهاد از خدمات ما بهره مند شوید. برای ثبت سفارش نیز می توانید با شماره های گفته تماس بگیرید.

وانت بار جهاد

برای حمل بارهای کوچک می توانید از وانت بار جهاد بارکوب استفاده کنید. در صورتی که میخواهید این کار را انجام دهید و شرایط را نمی دانید می توانید با شماره مطرح شده در قسمت اول این مقاله تماس بگیرید تا با وانت بار جهاد بیشتر آشنا شوید.

منطقه جهاد تهران کجاست

محله جهاد در منطقه 6 تهران قرار دارد. این منطقه قبلا جز یوسف آباد بوده است که در سال 1384 از آن جدا شد و تبدیل به یک محله گردید. بزرگراه های نزدیک آن شامل بزرگراه کردستان  و خیابان فاطمی می باشد. در محله جهاد شما می توانید به ایستگاه های مترو و تاکسی و موارد مربوط به آن نیز دسترسی داشته باشید. البته می توانید از مزیت های باربری در منطقه 6 تهران نیز بهره مند شوید.

سرویس نیسان بار جهاد 

خدمات نیسان بار جهاد بارکوب نیز همه روزه در اختیار شما قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید به راحتی با تماس با مجموعه بارکوب از شرایط مربوط به باربری نیسان بار جهاد بهره مند شوید. نرخ حمل بار نیز در باربری جهاد بر حسب کیلومتر محاسبه می شود.

ثبت سفارش باربری در جهاد

اگر در محدوده میدان جهاد تهران و خیابان های اطراف هستید و قصد جابجایی بار و یا حمل اثاثیه منزل دارید، میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید. مشاورین ما در بارکوب پاسخگوی سوالات احتمالی شما هستند. همچنین میتوانید از جدول قیمت و لیست باربری های گفته شده در ابتدای مطلب استفاده کنید.

شماره تماس باربری جهاد تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود