Skip to main content

باربری جنوب غرب تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در جنوب غرب تهران

اتوبار و باربری بارکوب در منطقه جنوب غربی شهر تهران به طور اختصاصی خدمات ارائه می­دهد. اگر در منطقه جنوب غربی تهران زندگی می­کنید به راحتی و با اطمینان کامی می­توانید از باربری بارکوب برای جابجایی و حمل بار استفاده کنید.

اتوبار منطقه جنوب غربی تهران یا حمل بار در منطقه جنوب غربی تهران جزء خدمات باربری بارکوب در تهران محسوب می شود. در صورتیکه به خدمات حمل و جا به جایی در منطقه جنوب غربی تهران، اتوبار در منطقه جنوب غربی تهران، باربری در منطقه جنوب غربی تهران، جابجایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه جنوب غربی تهران، اسباب کشی در منطقه جنوب غربی می‌توانید با شماره باربری بارکوب در منطقه جنوب غربی تهران تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری جنوب غرب تهران

شماره های تماس باربری جنوب غرب تهران

قیمت باربری در جنوب غرب  تهران

اگر به دنبال قیمت حمل بار و باربری در مناطق جنوب غربی تهران هستید، میتوانید به کمک جدول زیر تا حد زیادی نیاز تان را مرتفع کنید. برخی از موارد جزئی نظیر اختلاف قیمت در طبقات مبدا و مقصد و بسته بندی لوازم در صورت لزوم در این جدول نیامده است. برای اطلاع از شرایط با بارکوب تماس بگیرید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری جنوب غرب تهران

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه جنوب غربی

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه جنوب غربی آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه جنوب غربی تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

از بهترین اتوبار های منطقه جنوب غربی شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شه تهران به خصوص منطقه جنوب غربی به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

اتوبار آبان بار

باربری آبان بار ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی در تمامی مناطق استان تهران با بیش از ده سال سابقه درخشان می باشد. تمام تلاش ما کسب رضایت مشتریان عزیز با یک اسباب کشی با کیفیت و بدون دردسر با استفاده از تجهیزات بروز می باشد.

کارگران اتوبار آبان بار با کمک نیروی های خوش برخورد، حرفه ای و متعهد بهمراه استفاده از روش‌های اصولی حمل بارهای سنگین و اثاثیه منزل، محل کار، جهیزیه و کالاهای مختلف را با ایمنی کامل انجام می دهند. شرکت حمل بار آبان بار از خودروهای مخصوص حمل بار اعم از کامیون، وانت بار و نیسان بار، تریلی، خاور برای جا به جا کردن حجم های مختلف از بار استفاده می کند.

لیست باربرهای محدوده جنوب غرب تهران

بارکوب02144449176زمزم – بزرگراه آیت اله سعیدی-  طباطبائی
بارکوب09191509176خیابان ابوذر غربی خ عاشری
آبان باردر دست بروزرسانیخ قزوین خ ش داود ابراهیمی
فلاحدر دست بروزرسانیخیابان هلال احمر خیابان مرادی
سلامتدر دست بروزرسانینواب جنوب به شمال نبش کوچه قطب
آنی باردر دست بروزرسانیبزرگراه نواب بعد از خیابان محبوب
انقلابدر دست بروزرسانیخ قزوين پل امامزاده معصوم
جمهوریدر دست بروزرسانیاتوبان آیت اله سعیدی بعد از پل بهاران
مهتاب باردر دست بروزرسانیخ قزوین میدان شمشیری (سه راه آذری)
وصفناردر دست بروزرسانیهلال احمر جنب پل نواب
آذر باردر دست بروزرسانیشهرک ولی عصر، خیابان ساسان پژاند
ايران پيامدر دست بروزرسانیزمزم – بزرگراه آیت اله سعیدی-  طباطبائی

جنوب غرب تهران کجاست؟

تهران امروز از شرق و غرب و جنوب و حتی شمال (با وجود اینکه از سمت شمال به کوه محدود شده) در حال گسترش است. البته غرب تهران به خاطر موقعیت خاصش از جمله نزدیکی به کارخانه‌‌جات در چند دهه گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به همین خاطر از نظر شهرسازی و البته جمعیتی رشد داشته و محبویت بیشتر یافته.

این منطقه نسبت به جنوب شرق تهران بیشتر توسعه یافته است و مناطق 17، 18،19، 21 را در خود جای داده است. همچنین حومه این منطقه از تهران نیز  شامل مناطق شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، بهارستان، قلعه حسن خان و ملارد است. همچنین به اعتقاد برخی افراد نیز محله هایی مانند میدان آزادی، چهار را دانگه و بهشت زهرا و به طور کلی بخش پایین آزادی و آذری را از زیر مجموعه های جنوب غربی میدانند.

همچنین برخی افراد بین میدان آزادی و کرج را جنوب غرب دانسته. بعضی خود سه راه آذری و بعضی سمت فرودگاه مهرآباد و میدان فتح را می‌دانند. از ایستگاه مترو جنوب غرب تهران می‌توان به ایستگاه شهرک ولیعصر و آزادگان اشاره کرد.

سفارش باربری منطقه جنوب غربی تهران

ما از 8 صبح الی 8 شب آماده شنیدن صدای شما هستیم. هر گونه خدمات حمل بار و باربری در مناطق جنوب غرب، جنوب شرق و سایر مناطق تهران را پوشش میدهیم. تمامی خودروهای ما مجهز هستند و انواع خودروهایی نظیر نیسان، وانت، کامیون، خاور و … پوشش داده می شود.

شماره تماس باربری جنوب غرب تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود