Skip to main content

باربری جنوب شرق تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در جنوب شرق تهران

اگر نیاز به خدمات باربری در محدوده مناطق جنوب شرق تهران احتیاج دارید، میتوانید از خدمات مطمئن حمل بار و جابجایی لوازم منزل شرکت بارکوب استفاده کنید. اتوبار و باربری بارکوب در منطقه جنوب شرقی شهر تهران به طور اختصاصی خدمات ارائه می­دهد.

باربری منطقه جنوب شرقی تهران یا اتوبار منطقه جنوب شرقی تهران از خدمات باربری تهران به حساب می آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه جنوب شرقی تهران، اتوبار در منطقه جنوب شرقی تهران، حمل و جا به جایی در منطقه جنوب شرقی تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه جنوب شرقی تهران، اسباب کشی در منطقه جنوب شرقی می‌توانید با شماره باربری منطقه جنوب شرقی تهران بارکوب تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری جنوب شرق تهران

شماره های تماس باربری جنوب شرق تهران

قیمت باربری در جنوب شرق تهران

اگر به دنبال قیمت حمل بار در مناطق جنوب شرقی تهران هستید، جدول زیر میتواند به شما کمک کند تا حدود هزینه حمل اثاثیه و جابجایی بار را محاسبه کنید. برخی از موارد تکمیلی نظیر اختلاف قیمت در طبقات مبدا و مقصد و بسته بندی لوازم در صورت لزوم در این جدول نیامده است. برای اطلاع از شرایط تماس بگیرید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری جنوب شرق تهران

جنوب شرق تهران کجاست؟

جنوب تهران به محله‌های جنوبیِ شهر تهران گفته می‌شود. تمام بافت شهر تهران به وسیله اتوبان ها، مترو و BRT به هم دوخته شده و فاصله امکانات شمال شهر و جنوب شهر به شدت کم شده است. از جمله این محله‌ها می‌توان به شوش، راه‌آهن، مولوی ، دروازه غار، جوادیه، فلاح، نازی آباد، کوی سیزده آبان، تختی، بازار تهران، نعمت آباد و خزانه اشاره کرد. مناطق ۴، ۸، ۱۳ و ۱۴ در شرق تهران جای دارند و مناطق ۳، ۷ و ۱۲و ۱۵ متمایل به شرق تهران هستند.

از نواحی و محله‌های معروف شرق تهران می‌توان به نارمک، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، امام حسین، بزرگراه شهید سلیمانی، پیروزی، دماوند، چهار راه تلفنخانه، هفت حوض، لویزان، قاسم‌آباد، عشرت آباد، خواجه نظام، پدر ثانی، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه، نیروی هوایی، شمس آباد، نارمک جنوبی، خاک سفید، سرخه‌حصار، آشتیانی، مجیدیه جنوبی، قنات کوثر، نظام‌آباد، آهنگ غربی، آهنگ شرقی، شقایق اشاره کرد.

همچنین جالب است بدانید که امروز علیرغم گذشت چندین سال از جدا شدن قرچک و پیشوا از ورامین، همچنان در حوزه تقسیمات کشوری مشکلات باقی است و مطالبات و درخواست‌های مردم این مناطق برای اصلاح وضع موجود نیز به نتیجه نرسیده است.

قرار گرفتن برخی روستاهای نزدیک ورامین در حوزه پیشوا و برخی روستاهای نزدیک پیشوا در حوزه ورامین، عدم ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین، عدم ارتقای جلیل‌آباد پیشوا و محمدآباد قرچک و محدودیت‌های سرزمینی قرچک بخشی از مشکلات موجود در حوزه تقسیمات کشوری در جنوب شرق استان تهران بوده که نیازمند بازنگری مسئولان است.

 شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه جنوب شرقی تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه جنوب شرقی آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه جنوب شرقی تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

از بهترین اتوبار های منطقه جنوب شرق شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شهر تهران به خصوص منطقه جنوب شرقی به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

اتوبار اطلس بار

باربری و اتوبار اطلس بار، بهترین باربری تهران و ارائه دهنده خدمات حمل بار و حمل اثاثیه منزل در تهران و باربری تهران به شهرستان با بهترین قیمت اسباب کشی است. قیمت حمل اثاثیه منزل، ادرات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانجات و سایر مکان‌ها اعلامی از طرف ما به‌عنوان بهترین اتوبار تهران و ارزانترین اتوبار تهران به شهرستان، مناسب‌ترین قیمت ممکن می‌باشد.

اطلس بهترین باربری اسباب کشی تهران است چراکه توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را بدست آوریم. قیمت باربری توسط ما به صورت ثابت اعلام می‌شود و خدمات حمل اثاثیه منزل ما بدون دریافت انعام و مبلغ اضافه انجام می‌شود.

بارکوب02144449176افسریه، بیست متری
باربری جنوب شرق09191509176خاوران، خیابان بیات
باربری جنوب شرق02144449136بلوار ابوذر، پل ششم، خیابان بهشتی
اتوبار جنوب شرق09192029136خیابان نیروی هوائی – خیابان 37 (احمدزاده)
وثوق باردر دست بروزرسانیقیام ، خیابان نبرد ، خیابان طاهری
اتوبار فیروزهدر دست بروزرسانیاسلام آباد، بلوار خاتم (35 متری قصر فیروزه)
نبرددر دست بروزرسانیاصفهانک، بزرگراه محلاتی، خیابان فتح الهی
قصر افسریهدر دست بروزرسانیمسعودیه، ابومسلم
آهنگ  محلاتیدر دست بروزرسانیخاوران میدان اقانور
كلاتهدر دست بروزرسانیافسریه، 15 متری دوم اسلام اباد، هدیه لو
رهپاكدر دست بروزرسانیافسریه، 15 متری سوم
سياردر دست بروزرسانیورامین، خیابان شهید بهشتی
باربریدر دست بروزرسانیشهرک والفجر، خیابان غلامی
حمل اثاث شرقدر دست بروزرسانینیروی هوائی، خیابان مهرافروز (افضلی)
اطلس باردر دست بروزرسانیافسریه، خیابان اسلام آباد، خیابان رضائی
نیرو هوائیدر دست بروزرسانینیروی هوائی، خیابان عباسی
نادر باردر دست بروزرسانیبلوار ابوذر (نقشه 4 شرقی) – بزرگراه بسیج
اتوبار کوروشدر دست بروزرسانیتهران نو – خیابان گیلانی  – خیابان دماوند

 

سفارش باربری منطقه جنوب شرقی تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری در منطقه جنوب شرقی کلان شهر تهران، حمل و بار و اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه منزل با نواع ماشین وانت، خاور، نیسان و… در ساعات 9 تا 22 شب با شماره هایی که در زیر آمده است تماس بگیرید.

شماره تماس باربری جنوب شرق تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود