Skip to main content

باربری جمشیدیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در جمشیدیه تهران

باربری جمشیدیه تهران را می توانید همین الان توسط اتوبار حرفه ای بارکوب دریافت کنید. ما خدمات خود را به کمک مجرب ترین و کاربلد ترین افراد حوزه حمل بار به مشتریان عزیز ارائه می کنیم. آن هم با مناسب ترین قیمت ها و درنهایت خوش قولی. اگر قصد جابجایی بار در جمشیدیه و یا اسباب کشی در جمشیدیه تهران را دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما به محض تماس شما زمان ارائه خدمات را به شما خواهند گفت. سپس بدون فوت وقت خدمت شما خواهند رسید و خدمات باربری جمشیدیه را به شما ارائه خواهند کرد.

شماره تماس باربری جمشیدیه تهران

خدمات باربری در جمشیدیه تهران زیر نظر اتحادیه باربری شمال تهران می باشد.

قیمت خدمات باربری جمشیدیه تهران

برای تعیین تعرفه خدمات باربری جمشیدیه باید چند مورد را در نظر داشت. اولین مورد این است که کدام مورد از وسایل نقلیه مخصوص باربری قرار است دراختیار شما قرار گیرد. مورد بعدی این است که چه تعداد کارگر قرار است چه زمانی برای خدمت رسانی به شما در محل حاضر شوند. برای آشنایی بهتر شما با قیمت های خدمات باربری می توانید نگاهی به جدول زیر بندازید:

 قیمت باربری جمشیدیه

 لیست تعرفه باربری جمشیدیههزینه باربری جمشیدیه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری جمشیدیهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار جمشیدیههزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

اگر نیاز به خدمات باربری در محدوده جمشیدیه را دارید و به دنبال اتوباری حرفه ای در این باره می گردید باربری بارکوب درخدمت شماست. ما با بهره گیری از مجرب ترین و کاربلد ترین افراد شاغل در حوزه باربری درخدمت شما هستیم تا بارهای شما را به شکلی کاملا ایمن به مقصد حمل کنیم. برای دریافت این خدمات می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش باربری بارکوب

تمامی محله های منطقه 1 تهران تحت پوشش باربری بارکوب هستند. در خیابان و محله ای از منطقه 1 تهران که هستید و قصد جابجایی بار دارید میتوانید روی بارکوب حساب کنید. برخی از خیابان ها مهم محله جمشیدیه که بیشترین درخواست اسباب کشی و جابجایی بار را دارند:

  • خیابان امیدوار
  • خیابان فیضیه
  • خیابان جماران
  • خیابان یاسر
  • خیابان باهنر
  • خیابان سهیلا
  • خیابان شقایق
  • خیابان صفری
  • خیابان کاج
  • خیابان شاهین

لیست باربری های جمشیدیه تهران

مهم ترین اتوبارهایی که درمیان خدمات خود خدمات باربری جمشیدیه تهران رو ارائه می کنند به شرح زیرند:

نام باربریشماره تلفنآدرس
اتوبار بارکوب02144449136جمشیدیه، خیایان سی ام
باربری بارکوب09192029136شعبه جمشیدیه تهران
باربری جمشیدیه02144449176جمشیدیه، خیابان امیدوار
قلهک بار09191509176خیابان جماران

 

اگر قصد دریافت بهترین خدمات باربری جمشیدیه تهران را دارید و به دنبال بهترین گزینه در این باره هستید بدانید خوب جایی آمده اید. باربری بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری در شمال تهران را به شما ارائه کند. آن هم به وسیله کادری کاربلد و مجرب.

محله جمشیدیه تهران کجاست؟

جمشیدیه یکی از محله های اصیل و شناخته شده شمال تهران می باشد. بسیاری از افراد این محله را بخاطر کوه کلکچال و البته پارک جمشیدیه می شناسند. این محله از نظر تقسیم بندی های 22 گانه شهرداری تهران در محدوده منطقه یک قرار دارد. اصلی ترین خیابان این محله خیابان حکمت الله امیدوار می باشد. این محله از خیابان نیاوران شروع شده و به پارک جمشیدیه ختم می شود.

نیسان بار و وانت بار جمشیدیه

در صورتیکه بار شما سبک است و قصد جابجایی از جمشیدیه و یا به جمشیدیه را دارید میتوانید روی بارکوب حساب باز کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

سفارش خدمات باربری جمشیدیه تهران

اتوبار بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری جمشیدیه تهران را با بهترین افراد و البته با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه کند. به منظور دریافت این خدمات می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری جمشیدیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود