Skip to main content

باربری تهران نو ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در تهران نو

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در زمان حمل بار یا اثاثیه خانه برای‌مان پیش می‌آید این است که چطور باید بار را حمل کنیم؟ به کدام یک از دفاتر باربری می‌توانیم اعتماد کنیم؟ ما در این مطلب به معرفی یکی از بهترین و معتبرترین باربری‌های تهران یعنی باربری تهران نو می‌پردازیم. اگر محل زندگی شما تهران است و به منطقه تهران نو نزدیک هستید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای حمل اثاثیه انتخاب کنید، باربری محدوده تهران نو است.

اگر به خدمات حمل بار در تهران نو، اسباب کشی در تهران نو، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در تهران نو تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری تهران نو تهران

تعرفه باربری تهران نو بارکوب

از مهم‌ترین مواردی که هنگام استفاده از وسایل حمل بار مورد توجه اکثر افراد قرار می‌گیرد، هزینه حمل بار است. در شرکت بارکوب با توجه به وسیله نقلیه مورد استفاده و میزان ساعت کار، هزینه‌های دریافتی متفاوت است. با این حال شما می‌توانید مطمئن باشید که این شرکت نه تنها از نظر خدمات باربری در تهران نو بهترین انتخاب است؛ بلکه از نظر هزینه نیز بسیار به ‌صرفه خواهد بود. در ادامه لیست قیمت باربری تهران نو را با توجه به وسیله نقلیه حمل اثاثیه تهران نو برای شما آورده‌ایم.

هزینه باربری تهران نو
کرایه خاور برای سه ساعت 900 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت 380هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت 270 هزار تومان
کرایه نیسان بار تهران نو برای شهرستان تماس بگیرید

لیست باربری‌های تهران نو

در انتخاب شرکت‌های حمل بار، اولویت با حمل مطمئن و سالم وسایل است. شما با یکبار اطمینان به اتوبارهای بارکوب در تهران نو متوجه خواهید شد که جلب رضایت و اعتماد مشتری بسیار برای‌شان اهمیت دارد. بنابراین مطمئن باشید که آخرین باری نخواهد بود که با این اتوبار در تهران نو تماس خواهید داشت. از جمله امکاناتی که باربری تهران نو تهران ارائه خواهد داد شامل موارد زیر است:

  • بسته‌بندی بار و حمل اثاثیه منزل
  • بیمه حمل و نقل
  • خدمات شبانه‌روزی
  • باربری تهران به شهرستان
  • تضمین امنیت کالا
  • و…

شما می‌توانید با استفاده از لیست اتوبارهای تهران نو تهران، به راحتی هماهنگی لازم را برای حمل بار و وسایل مورد نظر خود انجام دهید. در ادامه لیستی از تمامی باربری‌های شرکت بارکوب را برای شما آورده‌ایم.

لیست اتوبارهای تهران نو
بارکوب02144449136تهران، مسیل جاجرود، خلیف فر
باربری تهران نو09191509176تهران نو، خیابان علیرضا شواخ
اتوبار تهران نو02144449176تهران نو، بلوار شهید وصالی – افضلی
تهران نو بار09192029136تهران نو، خیابان شهید مستوفی نبش مهر آور
ظریف بار1500تهران، محله استخر
قلهک بارتماس بگیریدقلهک، کوچه یزدانیان
اتوبار پاسدارانتماس بگیریددروس، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی
حمل بار تهرانتماس بگیریدحسن‌آباد، زرگنده
تجریش بارتماس بگیریدامام‌زاده قاسم، خیابان زبردست
آفریقا بارتماس بگیریدکاووسیه، خیابان ولیعصر، خیابان بهرامی
شیخ بهائیتماس بگیریدآرارات، خیابان ماهتاب، خیابان آفتاب
ارشاد بارتماس بگیریدحسینیه ارشاد، خیابان قبا، خیابان ناطق نوری
درکه بارتماس بگیریداوین، خیابان درکه، خیابان کچوئی
فرخ بارتماس بگیریدکاووسیه، بلوار ماندلا، خیابان والی‌نژاد

اتوبار تهران نو

استرس و اضطراب ناشی از حمل اثاثیه به‌ خصوص کالاهای سنگین و بزرگ همیشه زیاد است. زیرا صدمه دیدن وسایل و کالاهای بزرگ به‌خصوص وسایل برقی، بسیار زیان‌آور است. بنابراین یافتن یک اتوبار معتبر، با کادر مجرب و حرفه‌ای برای هر کسی اهمیت دارد. یکی از مهم‌ترین شرکت‌های باربری در محدوده تهران نو، شرکت باربری بارکوب است که شعبه‌های زیادی در مناطق مختلف تهران دارد. همچنین داشتن سال‌ها مهارت و تجربه و کار با افراد مجرب، باعث شده است این باربری تهران نو به یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های حمل بار تهران نو تبدیل شود.

تهران نو بار از شعبه‌های معروف بارکوب در شرق تهران است که به صورت شبانه‌روزی جهت هماهنگی و حمل اثاثیه شما آماده است. کارکنان این مجموعه دارای آگاهی و تخصص لازم برای بسته‌بندی وسایل، حمل اثاثیه و هر گونه خدمت‌رسانی در زمینه جابه‌جایی کالا در داخل و خارج تهران هستند. شرکت خدمات باربری شرق تهران جهت جلب رضایت و اعتماد مشتری تمام تلاش خود را کرده و سعی دارد خاطره خوبی از خود در ذهن شما باقی بگذارد.

باربری محدوده تهران نو

محدوده تهران نو در منطقه 13 شرق تهران قرار می‌گیرد. این محله یکی از مناطق قدیمی و شلوغ در شهر تهران است و آپارتمان‌ها و منازل مسکونی زیادی دارد. منطقه‌ای قدیمی در تهران که سکونت و جابه‌جایی همیشه در آن جریان داشته، باعث شده است بارکوب یکی از بهترین شعبه‌های خود را در آن‌جا تاسیس کند. حمل اثاثیه توسط باربری در تهران نو باعث می‌شود نسبت به وارد شدن آسیب به وسایل‌تان نگرانی نداشته باشید و برای دفعات بعد هم به شعبه‌های شرکت بارکوب مراجعه کنید.

داشتن نیروهای متخصص و ماهر، فعالیت در تمام مناطق تهران، حمل و نقل بار به شهرستان و وجود رانندگان ماهر در اتوبار تهران نو باعث جلب رضایت مشتری می‌شود. اینکه در مدت زمانی کوتاه، اثاثیه سالم به مقصد برسند خواسته هر مشتری است که این شرکت تمام این خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی لازم می‌توانید با مشاوران ما در خدمات باربری تهران نو تماس حاصل نمایید.

باربری محدوده محله تهران نو
باربری محدوده محله تهران نو

محله تهران نو کجاست؟

محله شورا در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دماوند، خیابان مهریار، خیابان تیموری فر، خیابان فراهانی و خیابان مهرنژاد، از شرق با میدان اطلاعات، خیابان شمس و میدان شهید رحیمی، از جنوب با خیابان شهید مستوفی و از غرب با خیابان مسیل منوچهری و خیابان ابوریحان محدود شده است و با محله‌های ‌آشتیانی، حافظیه، نارمک جنوبی، امامت مجاورت دارد.

سفارش باربری تهران نو در بارکوب

شرکت باربری بارکوب دارای شعبه‌های اتوبار زیادی در سراسر تهران است که یکی از این شعبه‌ها خدمات باربری در تهران نو است. این باربری خدمات حمل اثاثیه و جا‌به‌جایی وسایل منزل، کارگاه و اداره را توسط وسایل نقلیه مجهز و ایمن در کمترین زمان برای شما انجام می‌دهد. امانت‌داری و جلب اعتماد مشتری از اهداف همیشگی این مجموعه بوده و برای رسیدن به این هدف کارکنان مجرب و ماهری را استخدام کرده است. بنابراین با اطمینان کامل می‌توانید هماهنگی‌های لازم را با مشاوران این شرکت انجام دهید. جهت هماهنگی با شرکت باربری بارکوب در تهران نو با شماره باربری تهران نو تماس بگیرید تا راهنمای شما برای حمل بار باشیم.

شماره تماس باربری تهران نو تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود