Skip to main content

باربری یزد به تهران ⭐09130474090 جدول قیمت حمل بار یزد به تهران

هزینه باربری یزد به تهران با شرکت بارکوب

هزینه حمل بار از یزد به تهران را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید. شما با آشنایی با نرخ باربری یزد خواهید توانست برای حمل و نقل خود تصمیم مناسب با کالاهای خود اتخاذ کنید. اطلاعاتی از قبیل کرایه خاور از یزد به تهران، کرایه نیسان از یزد به تهران، کرایه تریلی از یزد به تهران نیز در این جدول گنجانده شده تا از نحوه ارسال بار از یزد به تهران آگاه شوید. برای کسب اطلاعات دقیقتر از اتحادیه باربری یزد، باربری یزد به تهران نیسان و شماره باربری یزد می توانید به لینک لیست باربری های یزد مراجعه کنید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۲۰۲/۲۱ تنظیم شده است.

از مبدا یزد به تهرانوانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
یزد به مقصد بومهن
یزد به مقصد دماوند
یزد به مقصد اسلامشهر
یزد به مقصد ورامین
یزد به مقصد شهر ری
یزد به مقصد آزادی

 

ارسال خرده بار از یزد به تهران

حمل خرده بار از یزد به تهران با شرکت های تخلیه بار پیروزی یزد، تخلیه بار وطن یزد، تخلیه بار نوربار یزد، خرده بار سعادت و دیگر شرکت هایی که نماینده باربری خرده بار شوش تهران می باشند، انجام می شود. لازم به ذکر است این شرکت ها با انبار ترمینال تهران کار می کنند.

خدمات حمل بار ارزان بارکوب از یزد به تهران

مهاجرت از شهرستان های مختلف کشور به سوی تهران هرساله بیش از پیش می شود. عمده دلیل این مهاجرت ها برای دریافت فرصت های شغلی و دسترسی بهتر به امکانات رفاهی و مدرن می باشد. صنعت و اقتصاد فعال خیل عظیمی از مردم را به سوی تهران می کشاند. همین امر باعث شده است تا خدمات باربری حائز اهمیت باشد تا برای دسترسی هرچه بیشتر مردم به شرکت باربری مطمئن به سهولت صورت گیرد. شرکت بارکوب تمامی خدمات مربوط به اسباب کشی منزل در یزد را بر عهده می گیرد و می توانید نوع وسیله حمل و نقل خود را نیز انتخاب نمایید.

فاصله یزد تا تهران ۶۳۰ کیلومتر می باشد که مسیر جاده ای آن با سرعت میانگین ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در حدود ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد و از شهرهای اصفهان، کاشان و قم گذر می کند تا به تهران برسد.

جهت سفارش باربری از یزد به تهران می توانید سفارش خود را در شرکت بارکوب ثبت نمایید تا کارشناسان ما هم در امور حمل و نقل و هم ماشین های حمل و نقل نظیر باربری نیسان در یزد، کرایه وانت در یزد و باربری تریلی در یزد اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

مطالب مرتبط:

باربری تهران به یزد

پایانه باربری یزد

اتحادیه باربری یزد

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود