Skip to main content

باربری بلوار دریا تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در بلوار دریا تهران

قیمت باربری بلوار دریا بارکوب را به گونه‌ای در نظر گرفته‌ایم که ساکنان این محله شمال تهران بتوانند حمل و نقل و جابجایی مقرون به صرفه‌ای را در نظر داشته باشند. همه ما می‌دانیم که زمان انتخاب یک شرکت باربری درون شهری، قیمت‌ها و تعرفه‌ها باید ثابت باشد تا اختلافی میان مشتری و شرکت پیش نیاید. به همین خاطر این مسئله مهم را سرلوحه خدمات باربری بارکوب قرار داده‌ایم.

اگر به خدمات حمل بار در بلوار دریا، اسباب کشی در بلوار دریا، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در محدوده بلوار دریا تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری بلوار دریا تهران

تعرفه باربری بلوار دریا

همان طور که گفتیم میان تمامی فاکتورهایی که برای یک همکاری موفق باید در نظر گرفته شوند، قیمت و بودجه نیز مسئله مهمی است. در حالی که شما قصد ندارید حساب بانکی‌تان را خالی کنید، همچنین نمی‌خواهید کیفیت را هم فدای قیمت ارزان‌تر کنید. به دنبال یک شرکت حمل و نقل باشید که قیمت رقابتی را بدون به خطر انداختن خدمات خود و اثاثیه شما ارائه می‌دهد. حتما یک برآورد دقیق از آن مجموعه بخواهید و آن را با سایر شرکت‌های حمل و نقل مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می‌کنید.

برای مثال بارکوب، تعرفه نیسان بار بلوار دریا را به گونه‌ای در نظر گرفته است که مشتری برای هر 3 ساعت هزینه مشخصی را پرداخت کند. برای بررسی بیشتر این تعرفه‌ها جدول زیر را در نظر داشته باشید.

 قیمت باربری بلوار دریا

 لیست تعرفه باربری بلوار دریا هزینه باربری بلوار دریا در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری بلوار دریااز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بلوار دریا هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری های بلوار دریا

در کنار موارد ذکر شده تجربه و تخصص نیز فاکتورهای مهمی هستند که باید در انتخاب شرکت حمل و نقل درون شهری به آنها توجه کنید. به دنبال شرکتی باشید که چندین سال است که در این نوع تجارت بوده و دارای تیمی از متخصصان با تجربه است. زمان همکاری با باربری بلوار دریا اطمینان حاصل می‌کنید که دارایی‌های شما با امنیت کامل جا به جا می‌شود و متخصصان می‌دانند که چگونه همه نوع اقلام، از جمله وسایل شکننده و حجیم را حمل کنند. ما در باربری بلوار دریا تهران این مسئله را صراحتا تضمین می‌کنیم.

با استفاده از لیست اتوبارهای بلوار دریا تهران می‌توانید با خیال راحت برای جابه‌جایی وسایل خود برنامه ریزی کنید.

بارکوب02144449136شهرک غرب، بلوار فرهنگ
اتوبار دریا09191509176تهران، بلوار سعادت آباد، قره تپه ای
دریا بار02144449176بلوار دادمان – گلها
حمل بار تهران09192029136تهران، بلوار خوردین – کوچه سپهر
لطیف بار تماس بگیرید شهرک غرب سپهر  51 یادگار امام، کد پستی: 1468983884
ظرافت بار تماس بگیرید تهران، فرحزاد، کوچه سرو، خیابان امام زاده داود، پلاک 228، طبقه همکف، کد پستی: 1981158665
فرحزاد تماس بگیرید شهرک قدس، بلوار فرحزاد، خ ارغوان غربی، مجتمع تجاری لاله، پ 5، طبقه اول
ترابر بار تماس بگیرید تهران، فرحزاد، کوچه روحانی فرد، خیابان گلپاد، پلاک 8، طبقه همکف، کد پستی: 1981716417
اتوبار همشهری تماس بگیرید تهران، فرحزاد، کوچه (سوم)، خیابان توسل، پلاک 30، طبقه همکف، کد پستی: 1981747665
همسفر تماس بگیرید تهران، فرحزاد، کوچه مسجد، خیابان امام زاده داود، پلاک 231، طبقه همکف، کد پستی: 1981748841
اتوبار مخابرات تماس بگیرید تهران، شهرک مخابرات، میدان بهرود، بلوار پیام، پاساژ بهرود، پلاک 22، طبقه اول، واحد 201 کد پستی: 1981873169، باربری بلوار دریا
زیبابار تماس بگیرید تجریش، اوین، خیابان درکه، خیابان شهید کچوئی، پلاک 102، طبقه اول، واحد غربی، کد پستی: 1983914553
ولنجک تماس بگیرید تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلستان دوم، مجتمع تجاری ولنجک، پلاک 16، طبقه زیر زمین، واحد 151 کد پستی: 1984713196
سیار تماس بگیرید سعادت‌آباد پویش  4 خلبانان شکاری  135 کد پستی: 1997779119
سعادت آباد تماس بگیرید سعادت آباد، خیابان بیست و دوم شرقی، خیابان علامه طباطبائی شمالی، ساختمان زمرد، پلاک 5، طبقه اول، واحد 12
پاک‌نژاد تماس بگیرید سعادت آباد، میدان کتاب،20 متری آسمان 12 شرقی، پلاک 40
اتوبار شیخ بهائی تماس بگیرید تهران، آرارات، خیابان ماهتاب، خیابان آفتاب، ساختمان آفتاب، پلاک ۲۰، طبقه اول، واحد ۰۱، کد پستی: ۱۹۹۴۸۱۵۷۷۸
اتوبار بارسا تماس بگیرید ونک، خیابان سئول، نبش نیایش، مجتمع شهرک فجر، بازارچه یکم، پلاک ۲ کد پستی: ۱۹۹۶۸۱۶۱۳۸
دادمان تماس بگیرید شهرک قدس، گل‌افشان جنوبی، مجتمع تجاری گل‌افشان، طبقه 1، واحد 110
لطیف بار تماس بگیرید شهرک غرب خیابان سپهر پاساژ یادگار امام پ 388 و 51
قدس بار تماس بگیرید تهران، منطقه 2، سعادت آباد، بلوار پاک‌نژاد، خیابان بهاران 1، پلاک 5، کد پستی 1998934914
اتوبار کاج تماس بگیرید سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباس اناری، مجتمع آریا، پلاک 77، طبقه 2، واحد 62
اسد آبادی تماس بگیرید تهران، والفجر، بزرگراه شهید همت غربی، خیابان شیراز جنوبی، مجتمع ونک پارک (برج دماوند)، طبقه همکف، واحد ۳ کد پستی: ۱۴۳۶۹۴۳۹۹۸

اتوبار بلوار دریا

با توجه به لیست باربری بلوار دریا و حومه متوجه خواهید شد که خدمات باربری غرب تهران مجموعه بارکوب به گونه‌ای طرح ریزی شده است که افراد بتوانند تمامی وسایل سنگین، سبک، شکننده و قیمتی خود را با کمترین استرس به مکان جدید منتقل کنند. در واقع باربری در بلوار دریا با همکاری متخصصان این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که نقل و انتقال وسایل خود را با سهولت بیشتر و البته نگرانی کمتر انجام دهند.

نیسان بار بلوار دریا

اکثر ما فکر می‌کنیم که تصادفات مربوط به حمل و نقل در حین حرکت اتفاق می‌افتد، اما گاهی همکاری با شرکت نامعتبر هم می‌تواند دردسرساز باشد. همچنین فراموش نکنید که در صورت آگاهی و پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار می‌توان از وقوع حوادث بد و کلاهبرداری جلوگیری کرد؛ بنابراین اگر قصد دارید به شهر یا خانه دیگری نقل مکان کنید، همکاری با حمل بار بلوار دریا گزینه مناسبی برای شما است.

به همین خاطر حمل اثاثیه بلوار دریا با استفاده از انواع وسایل نقلیه برای جابه‌جایی درون شهری کنار شما است تا بتوانید انتقال وسایل امنی را پیش روی خود داشته باشید. برای استفاده از تمامی این خدمات کافی است از شماره باربری بلوار دریا استفاده کنید.

باربری محدوده بلوار دریا

اتوبار بلوار دریا (همان طور که از لیست باربری بلوار دریا بالا پیداست) مختص به محدوده خاصی نیست و این امکان را به افراد می‌دهد تا در هر گوشه و کنار از بلوار دریا که هستند از امکانات باربری غرب تهران بلوار دریا استفاده کنند. اتوبار در بلوار دریا با ارائه خدمات 24 ساعته در کنار مشتریان است تا بتوانند علاوه بر بیمه حمل بار، از دیگر امکانات ارائه شده هم بهترین استفاده را داشته باشند.

باربری محدوده محله بلوار دریا تهران
باربری محدوده محله بلوار دریا تهران

محله بلوار دریا تهران کجاست؟

محله دریا در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار فرهنگ، بلوار خوردین، خیابان ایران زمین و بلوار شریفی، از شرق با بلوار مدیریت، از جنوب با بزرگراه چمران و از غرب با بلوار پاکنژاد، بلوار دادمان، بلوار دریا و خیابان فروزان محدود شده است و با محله‌های ‌سعادت آباد، شهرک غرب، ونک، آسمان، سپهر مجاورت دارد.

سفارش باربری بلوار دریا

در نهایت امر ما باربری محدوده بلوار دریا را برای راحتی ساکنان این منطقه در زمان حمل و نقل وسایل منزل، شرکت، رستوران و هر مکان دیگری به شما معرفی می‌کنیم. همکاری با باربری بلوار دریا بارکوب به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر یک جابه‌جایی ایمن را در نظر داشته باشید. برای استفاده از تمامی امکانات ذکر شده می‌توانید شماره‌های زیر را در نظر داشته باشید.

شماره تماس باربری بلوار دریا تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود