Skip to main content

باربری ارم تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در ارم تهران

شرکت اتوبار بارکوب ارائه دهنده خدمات حمل بار در ارم، جا به جایی اثاثیه منزل در ارم، بسته بندی تمامی لوازم در ارم تهران است. معمولا برخی از وسایل در جا به جایی آسیب می بینند مخصوصا ظرف و وسایل شکستنی، برای جلوگیری از این پیش آمد شما می توانید با استفاده از خدمات بسته بندی که شرکت بارکوب ارئه می دهد، لوازم منزلتان را بدون هیچ گونه آسیبی جا به جا کنید؛ چرا که اتوبار بارکوب بسته بندی لوازم را به صورت کاملا اصولی و صحیح انجام می دهد. همچنین تمامی لوازم خانه مانند مبلمان ها با استفاده از پلاستیک روکش می شوند.

برای اطلاع از شرایط حمل بار در محدوده محله ارم تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری ارم تهران

اتوبار در محله ارم تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب (باربری غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری ارم تهران

قیمت باربری ارم تهران و همچنین نرخ کرایه حمل بار در ارم تهران و مناطق اطراف آن نظیر بلوار پرویز دهداری، بلوار پرویز ابوطالب، پارک ارم، خیابان یعقوبی، بزرگراه شهید حجازی، بزرگراه باکری و… برای ماشین های مختلف حمل بار در سال 1402 به شرح زیر است. البته نحوه قیمت گذاری باربری ارم تهران با توجه به نوع خدمات و جزئیات آن، مانند تعداد کارگر و مساحت خانه می تواند متفاوت می باشد.

 

کرایه خاور برای سه ساعت800 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت350 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت150 هزار تومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

هزینه باربری ارم تهران

لیست باربری ارم تهران

لیست باربری ارم تهران در جدول زیر آورده شده است. شما می توانید با استفاده از اطلاعات این جدول نزدیک ترین اتوبار ارم تهران را به محل زندگی خود انتخاب نماید و از خدمات آن بهره مند شوید. اتوبار های نزدیک ارم ارائه دهنده تمامی خدمات حمل بار از جمله: بسته بندی اصولی وسایل، ارسال کارگر به همراه ماشین، جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و چیدمان آن می باشد.

لیست اتوبار های ارم تهران

بارکوب02144449136تهران شهران بلوار کوهسار
باربری تهران09191509176شهران جنوبی خیابان طوفانی
اتوبار بارکوب09192029136اتوبان همت، بعد از باکری، بلوار شهران
ارم بار02144449176شهران، بالاتر از نیروگاه
شقایق بارتماس بگیریدتهران – کوی ارم – ح فردوس – خیابان منوچهری غربی – بن بست عترت – مجتمع تجاری میثم – پلاک 2 – طبقه اول – واحد 10 – کد پستي: 1484714164
تك بار شهر زيباتماس بگیریدجنت آباد جنوبی، خیابان باهنر، تک بار شهر زیبا
مکستماس بگیریدتهران – فردوس – خیابان بیست متری ولیعصر – خیابان شهید صادق تقدیری شرقی – مجتمع تجاری افتخاری – پلاک 12 – طبقه همکف – واحد 7کد پستي: 1481793889
تانیشتماس بگیریدخ آیت اله کاشانی بلوار رسالت غرب خ سازمان برنامه خ لاله دوم پ 11
تعاونتماس بگیریدشهرزیبا 12 متری مرادی خ نادر بیگی پ1/2
سيارتماس بگیریدرسالت غرب ن سازمان برنامه  3 کاجکد پستي: 1483813636
اتوبار ستاریتماس بگیریدتهران – شهرک صدرا – م المپیک پایین تر از المپیک  – خیابان ساحل – خیابان پنجاه ویکم – پلاک 19 – طبقه همکفکد پستي: 1485843814
سازمان آبتماس بگیریدخ پیامبر مرکزی مجتمع تجاری نور پ14

حمل اثاثیه ارم تهران

سرویس باربری ارم تهران بارکوب ارائه دهنده خدمات حمل بار و اسباب کشی درون شهری و برون شهری تهران می باشد. اگر شما قصد جا به جایی اثاثیه خانه یا محل کارتان را در محدوده خیابان ارم تهران دارید، به خدمات حمل بار و اسباب کشی درون شهری نیاز دارید. این خدمات دارای بیمه نمی باشند اما تمامی مسئولیت سلامت و ایمنی اثاثیه بر عهده شرکت اتوبار بارکوب می باشد.

اما چنانچه مقصد حمل اثاثیه شما در یک شهر دیگر باشد؛ لازم است از خدمات بین شهری شرکت بارکوب استفاده کنید. تمامی لوازم و وسایل توسط این شرکت بیمه می شوند، همچنین تمامی بار های داخل ماشین های شرکت بارکوب دارای بارنامه و بار برگ می باشند.

داخل شهربین شهری
اثاثیه منزلبیمه نداردبیمه دارد
بارهای دیگربیمه نداردبیمه دارد

 

ارم تهران کجاست؟

این محله در غرب استان تهران و در منطقه 5 قرار گرفته است. همچنین این محله از سمت شمال به بزرگراه علامه جعفری و بلوار جوانمردان، از سمت جنوب به بزرگراه فهمیده، از سمت شرق به بزرگراه باکری و خیابان مونوچهری متصل می شود. به علاوه این محله توسط بلوار فردوس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است.

باربری محله ارم تهران
باربری محله ارم تهران

همچنین باربری ارم تهران در مناطق غربی استان تهران مانند شهران، جنت آباد، شهر زیبا و کاشانی انجام می شود. همچنین خدمات حمل بار در شهر و مناطق مجاور با ارم تهران نیز صورت می پذیرد.

  • سازمان برنامه جنوبی
  • اندیشه
  • سازمان برنامه شمالی
  • شهرک صدرا
  • سازمان آب
  • مناطق غرب استان تهران
  • حمل بار در مناطق 5 تهران

سفارش باربری ارم تهران

برای سفارش باربری ارم تهران، اتوبار ارم و حمل بار در محدوده ارم تهران می توانید همه روزه حتی در روز های تعطیل سال نیز با شماره تلفن های اتوبار بارکوب تماس حاصل نماید. شرکت اتوبار بارکوب ارائه دهنده کلیه خدمات حمل بار و جا به جایی اثاثیه منزل و ادارات می باشد. شرکت بارکوب با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای تمامی لوازم منزلتان را به صورت اصولی بسته بندی و جا به جا می کند. همچنین اتوبار بارکوب ارائه دهنده خدماتی مانند چیدمان اثاثیه نیز است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با شماره های درج شده تماس و با مشاوران ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید به صورت تلفنی نوع بار و ماشین درخواستی خود را به ما اعلام کنید تا کارشناسان ما قیمت نهایی باربری را به شما اعلام نمایند.

شماره تماس باربری ارم تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود