Skip to main content

باربری اتوبان محمد علی جناح تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در محمد علی جناح

اگر به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در محدوده اتوبان محمدعلی جناح تهران احتیاج دارید میتوانید با بارکوب تماس بگیرید. باربری بزرگراه محمد علی جناح از خدمات باربری غرب تهران است. حمل بار و خدمات اسباب کشی از این منطقه  توسط باربری بارکوب به صورت شبانه روزی انجام می شود و شما مشتریان عزیز برای ثبت سفارش از منطقه بزرگراه محمد علی جناح فقط کافیست با شماره های ارائه شده تماس حاصل کنید.

اتوبار در محدوده اتوبان محمدعلی جناح تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 2 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری اتوبان محمدعلی جناح تهران

تعرفه باربری محمد علی جناح

نرخ باربری و هزینه خدمات باربری در محدوده محمد علی جناح تهران در سال 1402 برای شما در جدول زیر آورده شده است. با توجه به نوسان قیمت ها برای اطلاع از قیمت های به روز خدمات می توانید با شماره های موجود در سایت بارکوب تماس بگیرید.

قیمت باربری اتوبان محمدعلی جناح

هزینه های باربری در اتوبان محمدعلی جناح
کرایه نیسان در اتوبان محمدعلی جناح350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در اتوبان محمدعلی جناح950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از اتوبان محمدعلی جناح به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های محمد علی جناح

لیست زیر باربری های معتبر اتحادیه در محدوده بزرگراه محمد علی جناح تهران است، این باربری ها موظف به ارائه خدمات حمل بار بر اساس نرخ اتحادیه هستند. توصیه می شود برای حمل بار در این ناحیه از این باربری ها استفاده کنید تا بدون هیچ مشکلی اسباب کشی خود را انجام دهید.

باربری بارکوب02144449176تهران، سعادت آباد
اتوبار بارکوب02144449136شهرک مخابرات تهران
بارکوب09192029136سعادت آباد، شهرک مخابرات
باربری شمیراندرحال بروزرسانیشهرک مخابرات، بهرود
اتوبار شمیراندرحال بروزرسانیشهرک مخابرات خیابان پیوند
شمرون باردرحال بروزرسانیکوی فراز
پیام باردرحال بروزرسانیمخابرات، میدان بهرود، بلوار پیام
هدف باردرحال بروزرسانیسعادت آباد – خیابان علامه طباطبایی
دقت باردرحال بروزرسانیسعادت آباد، میدان کتاب
اتوبار آسماندرحال بروزرسانیفرحزاد، خیابان توسل

حمل اثاثیه منزل در محمد علی جناح

خدمات حمل وسایل منزل همراه ارسال کارگر و خدمات بسته بندی توسط شرکت ما در منطقه محمد علی جناح قابل ارائه است، بسته به سطح خدماتی که شما مشتری عزیز انتخاب می‌کنید، جابجایی‌ها می‌تواند شامل بسته بندی تمام اثاثیه و یا لوازم حساس و آسیب پذیر نیز باشد و پرسنل ما تمام جابجایی ها در راه پله و راهرو های باریک را در کمال دقت و مهارت انجام خواهند داد تا اثاثیه‌تان را در سلامت کامل از خانه قدیمی‌ به خانه جدید منتقل کنند.

اسباب کشی همیشه کار پراسترس و خسته کننده ای بوده است و اگر به دست افراد ماهر انجام نشود زمان بر و پر هزینه نیز خواهد بود. توصیه می کنیم برای زمانی که اثاثیه زیاد است و افراد کمی برای کمک دارید حتما چند کارگر استخدام کنید.

بسته بندی اثاثیه در محمد علی جناح تهران

در صورت نیاز به خدمات بسته بندی می توانید در خواست خود را هنگام تماس با همکاران ما ثبت کنید تا تمام اثاثیه شما به صورت اصولی توسط پرسنل ما بسته بندی شود. بارکوب از بهترین و مناسب ترین متریال بسته بندی استفاده می کنند تا خطر آسیب و خسارت به لوازم به صفر برسد. با استفاده از این امکان دیگر نیازی نیست وقت و زحمت زیادی برای بسته بندی اثاثیه صرف کنید می توانید این کار را به تیم حرفه ای بارکوب بسپرید.

نیسان بار محمد علی جناح تهران

برای اثاثیه کم یا بار های سبک مقرون به صرفه ترین روش استفاده از نیسان بار است، خدمات باربری با نیسان در محدوده محمد علی جناح به طور کامل توسط شرکت باربری بارکوب انجام می شود.

نیسان محدودیت تردد ندارد و برای بار های کم حجم در مسیر های شهر یو بین شهری مناسب است، نیسان ها معمولا به صورت روباز هستند ولی شما می توانید بعد از بارگیری از رانندگان بخواهید تا بر روی وانت چادر بکشد، با استفاده از چادر های برزنتی ضد آب به طور کامل از بار محافظت خواهد شد. برای اطلاع از نرخ کرایه نیسان های شرکت باربری بارکوب می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

محله محمد علی جناح تهران کجاست؟

اتوبان محمد علی جناح تهران که از بزرگراه های اصلی در غرب تهران است از میدان آزادی شروع و به فلکه دوم صادقیه ختم می شود. در سمت غرب این بزرگراه ترمینال مسافربری غرب تهران واقع شده است.

نام این بزرگراه از نام بنیان گذار کشور پاکستان، محمد علی جناح گرفته شده است. طول این اتوبان حدودا 2.5 کیلومتر می باشد که با اتوبان های اشرفی، شیخ فضل الله نوری، آیت الله کاشانی، خیابان ستارخان و بلوار شهید گلاب تقاطع دارد.

سفارش باربری محمد علی جناح تهران

برای اطمینان از سلامت و دقت انجام خدمات باربری باید با شرکت باربری کار کنید که شهرت، سابقه و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد. پیشنهاد ما استفاده از خدمات باربری بارکوب در غرب تهران است بدون شک تیم ما یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین ارائه دهندگان خدمات باربری در تهران است.

در صورتی که هر گونه سوالی در رابطه با قیمت ها یا نحوه انجام باربری و خدمات سوالی دارید هر زمان که بخواهید می توانید با کارشناسان سایت تماس حاصل کنید و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همکاران ما مطابق توضیحاتی که شما عزیزان ارائه می دهید، بهترین خدمات را پیشنهاد کرده و در چند دقیقه سفارش حمل بار شما را ثبت خواهند کرد.

برای ثبت سفارش باربری محمد علی جناح فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری اتوبان محمدعلی جناح تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود