Skip to main content

باربری اتوبان شیخ فضل الله نوری تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شیخ فضل الله نوری تهران

اتوبان شیخ فضل الله نوری و مناطق مجاور آن تحت پوشش خدمات بابری و حمل اثاثیه منزل تیم بارکوب است. بنابراین برای حمل بار و لوازم از این منطقه می توانید به ما اعتماد کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

شرکت بارکوب در هر زمان آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است پس دیگر نیازی نیست نگران پیدا کردن ارائه دهندگان خدمات باربری و اثاث کشی در روز های شلوغ  یا آخر هفته باشید. شما هر زمان با خدمات باربری بارکوب تماس بگیرید می توانید سفارش حمل بار از اتوبان شیخ فضل الله نوری را ثبت کنید.

اتوبار در اتوبان شیخ فضل الله نوری تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 2 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری شیخ فضل الله نوری تهران

تعرفه باربری اتوبان شیخ فضل الله نوری

قیمت باربری در ناحیه اتوبان شیخ فضل الله نوری و خیابان های اطراف آن در سال 1402 به شرح زیر می باشد. شما مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت به روز از طریق شماره های ارائه شده با مشاوران سایت ارتباط حاصل کرده و به سادگی ثبت سفارش کنید.

قیمت باربری شیخ فضل الله نوری

هزینه های باربری در شیخ فضل الله نوری
کرایه نیسان در شیخ فضل الله نوری350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در شیخ فضل الله نوری950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از شیخ فضل الله نوری به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست اتوبارهای اتوبان شیخ فضل الله نوری

باربری های معتبر اتحادیه موظف به خدمت رسانی بر اساس نرخ اتحادیه هستند و شما می توانید در محدوده اتوبان شیخ فضل الله نوری برای باربری از این باربری های معتبر اتحادیه استفاده کنید. لیست باربری های مجاز برای شما آورده شده تا بدون هیچ مشکلی از خدمات این باربری ها در اتوبان شیخ فضل الله نوری تهران استفاده کنید.

لیست باربری های محله شیخ فضل الله نوری تهران

اتوبار بارکوب02144449136خ مجیدیه
باربری شیخ فض الله02144449176اتوبان شیخ فضل الله نوری
صالح باردر حال بروزرسانیخ مجیدیه خ شهید صفائی نبش خ شهید قادری پ 175
باربریدر حال بروزرسانیتهران – سیدخندان – کوچه پرستو – خیابان ارسباران – ساختمان ارس – پلاک 11 – طبقه دوم – واحد 8 – کد پستي: 1541973119
تهران نودر حال بروزرسانیتهران – نظام آباد – کوچه شهید محمدرضا دولت آبادی – خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست – پلاک 379 – طبقه همکفکد پستي: 1635663755
بهرام باردر حال بروزرسانیتهران – نظام آباد شمالی – خیابان شهید سعید زینال زاده(130) – خیابان شهید آیت اله مدنی – پلاک 1,288 – طبقه همکفکد پستي: 1635957711
شریعتیدر حال بروزرسانیتهران، سبلان شمالی، کوچه شهید اکبر وفائی، خیابان شهید ابوالفضل رضائی، پلاک 33، طبقه همکفکد پستي: 1636613376
فردوسیدر حال بروزرسانیتهران، تهران نو، خیابان شهید امیر کیانی، خیابان دماوند، پلاک 1,059، طبقه همکفکد پستي: 1641718615
اتوبار مهردر حال بروزرسانینارمک، خیابان آیت، خیابان شهیدثانی (46 متری غربی)، نبش خیابان سهیلیان، پلاک 247کد پستي: 1645717385
مصلح باردر حال بروزرسانیتهران – نارمک – خیابان شهید علی اکبر کربلایی مهریزی – خیابان شهید ثانی – پلاک 106 – طبقه همکفکد پستي: 1647874764
نارمک باردر حال بروزرسانیتهران، نارمک، کوچه مسجد کمیل، خیابان دماوند، پلاک 555، طبقه همکفکد پستي: 1647918343
ساقدوشدر حال بروزرسانیمجیدیه شمالی شهید برادران محمدی سهراب غربی 1 پ72
ساقدوشدر حال بروزرسانیمجیدیه شمالی شهید برادران محمدی سهراب غربی 1 پ72

حمل اثاثیه منزل :اگر قصد دارید اثاثیه منزل یا مغازه خود را منتقل کنید هنگامی که برای تخمین قیمت با کارشناسان سایت تماس می‌گیرید، بهتر است توضیحی در مورد نوع و وزن باری که می‌خواهید جابجا کنید، اضافه کنید تا آنها بتوانند شما را راهنمایی کنند. همچنین ارائه جزئیات در مورد موانع احتمالی در خانه شما، مانند راه پله ها یا راهروهای باریک، مفید خواهد بود.

بسته بندی در اتوبان شیخ فضل الله نوری : بسته بندی لوازم ارزشمند یا ظریف در هر سایزی به طور حرفه ای توسط همکاران ما انجام می شود تا در طی فرایند باربری هیچ خسارتی وارد نشود. برای اطمینان از حداکثر محافظت در هنگام حمل و نقل بهتر است این کار را به همکاران با تجربه ما بسپارید.

بار کوب خدمات باربری در منطقه اتوبان شیخ فضل الله نوری را به بهترین شکل در تمام مراحل جمع آوری، حمل، تحویل و تخلیه بار انجام می دهد.

باربری محدوده اتوبان شیخ فضل الله نوری

استفاده از خدمات باربری مورد اعتماد نه تنها توانایی لازم برای انتقال و جابجایی بار و کالای شما را ارائه می‌دهند، بلکه دانش و تجهیزات لازم برای اطمینان از این موضوع که اشیای قیمتی یا شکستنی و ظریف شما بدون آسیب دیدن در حمل و نقل به جایی که باید برسند را نیز دارند.

توصیه می شود اگر به تنهایی نمی توانید وسایل را جابجا کنید از کارگران شرکت باربری بارکوب استفاده کنید. کارگران آزاد ممکن است در مورد حمل و نقل وسایل سنگین دانش یا تجربه خاصی نداشته باشد، در این صورت خطر آسیب بیشتر به وسایل و اثاثیه شما وجود دارد.

 

نیسان بار  اتوبان شیخ فضل الله نوری

بارکوب بهترین ارائه دهنده خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه اتوبان شیخ فضل الله نوری است که در تمام ساعات روز از طریق شماره تماس های زیر پاسخگوی مشتریان است.

می توانید در تماس با کارشناسان ما از ارائه خدمات مورد نیاز خود مطمئن شوید و در خصوص جابجایی وسایل حساس یا مواد بسته بندی اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین مهم است که برنامه زمانی جابجایی یا اسباب کشی را از قبل به درستی تنظیم کنید تا بدون اینکه منتظر شوید یا هیچ تاخیری رخ دهد خدمات را دریافت کنید.

 

اتوبان شیخ فضل الله نوری کجاست؟

اتوبان شیخ فضل الله نوری یک بزرگراه در غرب تهران است که در انتهای آزادراه تهران کرج قرار دارد و از محل تقاطع این آزاد راه با بزرگراه محمد علی جناح آغاز شده و با گذشتن از محل طرشت، گیشا، شهرک آزمایش و شهرآرا در میدان صنعت شهرک غرب پایان می یابد.

طول بزرگراه شیخ فضل الله نوری 7 کیلومتر می باشد که به جز 1.5 کیلومتر ابتدایی آن که شرقی _غربی است، ادامه مسیر شمالی _ جنوبی است. این اتوبان با بزرگراه جلال آل احمد و خیابان ستارخان و اتوبان حکیم دارای تقاطع است.

 

سفارش باربری اتوبان شیخ فضل الله نوری تهران

استفاده از خدمات یک شرکت باربری مطمئن و باتجربه می‌تواند آرامش ذهنی و زمان بیشتری را به شما دهد تا در طی استرس یک جابجایی بزرگ، آرام بمانید و یک اسباب کشی بی دردسر داشته باشید. بارکوب دارای یک تیم با تجربه و حرفه ای است که در کار خود بهترین اند.

برای یک اسباب کشی بدون دردسر و خسارت شرکتی را انتخاب کنید که شهرت و سابقه خوبی داشته باشد، نیازی نیست برای بهره مندی از خدمات با کیفیت و بی نقص، بیش از حد لازم هزینه کنید و نباید شرکتی را فقط چون ارزان ترین خدمات را ارائه می دهد بدون تحقیق انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش باربری اتوبان شیخ فضل الله نوری فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری شیخ فضل الله نوری تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود