Skip to main content

باربری میدان آزادی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در میدان آزادی تهران

باربری محدوده میدان آزادی در دسته باربری‌های غرب تهران قرار می‌گیرد. باربری در این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار است و متقاضیانی زیادی دارد. در صورتی که به خدمات حمل بار و اثاثیه در محدوده میدان آزادی نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید چرا که قصد داریم در ادامه خدمات مختلف مربوط به اتوبار میدان آزادی را برایتان شرح دهیم تا با توجه به نیاز خود بتوانید سفارش باربری‌تان را ثبت کنید.

اگر به خدمات حمل بار در میدان آزادی، اسباب کشی در میدان آزادی، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در میدان آزادی تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری میدان آزادی تهران

باربری محدوده میدان آزادی تهران
باربری محدوده میدان آزادی تهران

میدان آزادی در کدام بخش تهران قرار دارد؟

امکان ندارد در ایران زندگی کنید و نام میدان آزادی به گوشتان نخورده باشد. این میدان جزو مهم‌ترین میادین شهر تهران است و در قسمت غرب و جنوب غرب آن قرار گرفته است. از مناطق مهمی که در محدوده میدان آزادی قرار گرفته اند می‌توان به خیابان آزادی، محله طرشت، محله صادقیه، محله آپادانا، شهرک اکباتان، محله مهرآباد و اتوبان شیخ فضل الله نوری اشاره کرد. با توجه به ساکنین زیادی که هر یک از محله‌های موجود در محدوده آزادی درون خود جای داده‌اند، خدمات باربری همواره جزو نیاز‌های مهم این محدوده به حساب می‌آید. در واقع در این منطقه خدمات حمل بار و اثاثیه بسیار کاربردی و حائز اهمیت است.

قیمت مناسب باربری میدان آزادی

همانطور که می‌دانید موارد مختلفی بر قیمت باربری منطقه میدان آزادی اثر گذار است. مسافتی که برای رساندن بار به مقصد طی می‎شود یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت است. از موارد دیگر می‌توان به وزن و حجم بار اشاره کرد که تاثیر مستقیم بر هزینه باربری دارند. شرکت حمل بار بارکوب در همه حال قیمتی منصفانه را برای خدمات خود در نظر می‌گیرد تا همه بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

 قیمت باربری میدان آزادی تهران – بارکوب

 لیست تعرفه باربری میدان آزادی هزینه باربری میدان آزادی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری میدان آزادیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار میدان آزادی هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

باربری آزادی چگونه توسط اتوبار انجام می‌شود؟

اگر قصد اسباب کشی دارید یا می‌خواهید بار خاصی را به مقصد دیگری انتقال دهید کافیست با شماره‌های مربوطه تماس بگیرید تا بتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. سپس پرسش‌هایی درباره بار شما مطرح می‌شود تا با اطلاع از وزن و حجم آن بتوان ماشین مناسب را جهت حمل بار به منطقه اعزام کرد. حال این ماشین می‌توان خاور، نیسان، کامیون و یا حتی تریلی باشد که این موضوع بستگی به بار شما دارد. همچنین از نکات دیگری که حین ثبت سفارش از شما پرسیده می‌شود مبدا و مقصد حمل بار است. تمامی این موارد در تعیین هزینه‌های باربری آزادی نقش دارند و با توجه به این موضوع باید اطلاعات دقیقی از آن‌ها را در اختیار اتوبار قرار دهید. پس انجام مراحل اولیه باید ساعت و تاریخ دقیقی که قصد دارید بار شما در آن حمل شود را تعیین کنید تا ماشین باربری در آن زمان در محل حاضر شود.

ویژگی‌های حمل بار آزادی

سرویس حمل بار در محدوده آزادی بارکوب برای راحتی ساکنان و صاحبان مشاغل در این محدوده قرار داده شده است تا بتوانند با خیال راحت اجناس و اثاثیه خود را جا به جا کنند. با توجه به این موضوع ویژگی‌هایی جهت سهولت کار و اطمینان مشتری برای باربری در نظر گرفته شده است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

سابقه کار و مهارت کارگران مشغول در اتوبار

همانطور که می‌دانید بخش مهمی از فرایند حمل بار به کارگری که قصد جا به جایی آن را دارد بستگی دارد. در واقع سلامت بار به دست این فرد است و باید به گونه‌ای آموزش دیده باشد که بتواند بار را صحیح و سالم حمل کرده و به مقصد برساند. اتوبار بارکوب همواره از کارگرانی بهره می‌برد که آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در زمینه حمل بار سال‌ها تجربه دارند.

ارائه ضمانت نامه به منظور اطمینان از سلامت بار

یکی از مواردی که سبب می‌شود اعتماد به یک اتوبار افزایش پیدا کند، ضمانت نامه یا بیمه نامه‌ای است که توسط اتوبار برای حمل بار به مشتری ارائه می‌شود. همین ضمانت نامه سبب می‌شود تا دیگر نگرانی درباره بار خود نداشته باشید و بتوانید با خیال راحت آن را به باربری آزادی بسپارید.

استفاده از ماشین‌های مناسب جهت باربری

یکی از موارد مهمی که شرکت بارکوب برای حفظ سلامت بار شما به آن توجه دارد، انتخاب ماشین مناسب بار شماست. مجموعه بارکوب ماشین‌های مختلفی را در اختیار دارد که بسته به بار شما تعیین می‌شود که کدام یک مناسب‌تر است. رانندگان این ماشین‌ها نیز افرادی با تجربه و دارای سابقه کار هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن بار شما را به مقصد برسانند.

ارائه تعرفه مناسب برای خدمات باربری آزادی

همانطور که در بخش‌های قبل نیز اشاره کردیم هزینه باربری به موارد مختلفی بستگی دارد. ماشینی که برای حمل بار استفاده می‌شود، تعداد کارگران مورد نیاز برای حمل بار، مسافتی که قرار است از مبدا تا مقصد برای رساندن بار طی شود و… همه و همه بر هزینه باربری تاثیر می‌گذارند. بارکوب همواره تلاش می‌کنیم تا منصفانه‌ترین قیمت را برای خدمات خود در نظر بگیریم تا همه با رضایت کامل بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

ثبت سفارش باربری میدان آزادی بارکوب

در این مطلب نکات مربوط به باربری در محدوده آزادی را به طور کامل بیان کردیم. امیدواریم توانسته باشید در این مطلب تمام نکات مهم و حائز اهمیت را بیان کنیم. در صورتی که قصد ثبت سفارش باربری در مجموعه بارکوب را دارید می‌توانید از طریق شماره‌های مربوطه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از سایر درگاه‌های ارتباطی ما برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود استفاده کنید. به شما اطمینان می‌دهیم با استفاده از خدمات باربری آزادی بارتان در سریع‌‎ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به مقصد می‌رسد.

شماره تماس باربری میدان آزادی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود