Skip to main content

اسباب کشی نیاوران تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل نیاوران

اسباب کشی تخصصی درنیاوران

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل نیاوران، باربری نیاوران، اتوبار نیاوران، باربری نیاوران نیسان و شماره باربری نیاوران به شما توصیه می کنیم این کار را به نیروهای مجرب اتوباربری بارکوب  بسپارید تا در کوتاه ترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت کار شما را انجام دهند. اگر شما هم دغدغه‌ی پیدا کردن یک سرویس باربری مطمئن، با قیمت ثابت را دارید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تمام مراحل کار در باربری بارکوب با دقت توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام می‌شود ارسال بار به اقصی نقاط کشور با خدمات تخصصی و مطمئن و همراه با ضمانت و بیمه نامه که با بالاترین کیفیت توسط افراد با تجربه انجام میشود. باربری بارکوب با بهره مندی از کادر قوی و حرفه ای، ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه باربری، دارای انواع ماشین های سنگین و هم چنین منصفانه ترین قیمت های روز دنیا در خدمت شماست

هزینه حمل و نقل اثاثیه در نیاوران

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در نیاوران شامل «۳ هزینه» زیر است:

۱- قیمت ماشین باربری 

۲- دستمزد کارگر اسباب کشی

۳- هزینه حمل وسایل اضافه

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000

لیست باربری ها در نیاوران

لیست باربری ها در نیاوران همه روزه و 24 ساعته در سریعترین زمان ممکن برای شما همشهریان عزیز انجام می شود. فقط کافیست با کارشناسان ما در باربری تماس حاصل فرمایید و از صفر تا صد خدمات ما بهره مند گردید کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پورابتهاج، پلاک 203
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولیعصر باردر حال به روز رسانیتجریش، شهرک قائم
شمیراناتدر حال به روز رسانیشمیران خیابان فرمانیه
باربری اتحادیهدر حال به روز رسانیکاشانک، خیابان کامران

 اسباب کشی ارزان نیاوران

هزینه اسباب کشی ارزان نیاوران مطابق با میزان بار و مقصد مورد نظر و همچنین تعداد کارگر مورد نیاز متغیر میباشد . اما مدیران موسسه باربری بارکوب همواره جانب انصاف را رعایت نموده و سعی میکنند تا حد ممکن با تخمین درست وسیله نقلیه ، تخمین صحیح تعداد کارگران و مواردی از این دست کمترین هزینه ممکن را جهت یک اسباب کشی مطمئن و ارزان به مشتریان گرامی  پیشنهاد نمایند . البته راهکاریی همچون بسته بندی وسایل توسط خود شخص و مواردی از این دست نیز میتواند در کاهش هزینه تمام شده حمل اثاثیه تاثیر گذار باشد .

کارگر اسباب کشی نیاوران و هزینه کارگر اسباب کشی نیاوران

کارگر اسباب کشی نیاوران و هزینه کارگر اسباب کشی نیاوران یکی از خدماتی است که باربری نیاوران  در کنار ارسال ماشین انجام می‌دهد. قیمت کارگر اسباب کشی شامل هزینه دستمزد و هزینه ایاب و ذهاب هست. این اطمینان به شما مشتری گرامی داده می شود که کارگر ارسالی از نقطه نظرات مختلف آموزش دیده بوده و حفظ احترام و امانت داری را سرلوحه کار خود میداند. باربری و اثاث کشی یه امر خیلی مهم و تخصصی می باشد که باید توسط افراد باتجربه و کاربلد و آموزش دیده انجام شود خیلی از خسارت هایی که در حین اثاث کشی برای افرادی که خودشان اسباب کشی می کند رخ می دهد بیشتر بابت نداشتن تخصص لازم و بلد نبودن مهارت های اسباب کشی می باشد . اگر وسایل و اسباب اثاثیه خودرا به افراد خبره و متخصص بسپارید هم وسایلتان به خوبی جابجا می شود و هم اینکه از خسارت های بزرگ به وسایلتان جلوگیری می کنید و در اخر هم بارتان صحیح وسالم در مقصد دریافت خواهید کرد.

 ماشین باربری و حمل بار نیاوران

 ماشین باربری و حمل بار نیاوران جهت باربری و حمل اثاثیه منزل و یا دفتر کار عموما از وسایل نقلیه ای همچون خاور، ایسوزو و هیوندا  کامیون اسباب کشی استفاده می‌شود. کامیون قدیمی و کلاسیک خاور ساخت شرکت بنز متدوال‌ ترین کامیون اسباب کشی در نیاوران میباشد. این کامیون های دو مدل ۶۰۸ و  ۸۰۸ هستند که بیش از ۹۰ درصد اسباب کشی توسط کامیون خاور ۶۰۸ انجام می‌گیرد و مدلهای دیگر بسیار قدیمی و از کار افتاده هستند. طول کامیون اسباب کشی ۵ و نیم متر یوده که اتاق کامیون اسباب کشی روبسته و ایزوله میباشد و در مقابل نفوذ باد و باران مقاوم می باشد. کامیون هایی که جهت اسباب کشی در بارکوب استفاده می‌شود پس از هر بار انجام خدمات باربری کاملا ضد عفونی و الکل پاشی میشود تا جوانب بهداشتی کاملا رعایت گردد. از طرف دیگر دیواره و کف اتاق کامیون موکت کاری شده تا از آسیب رسیدن به وسایل جلوگیری گردد. در ضمن به جهت جلوگیری از سایش وسایل به بدنه و یا به همدیگر از پتو و پارچه های ضخیم استفاده میگردد . اتوبار و باربری بارکوب با سال ها فعالیت در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی ، دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری های تهران است و آماده جابجایی اثاثیه منزل شما و یا بسته بندی آنها در کوتاهترین مدت زمان ممکن و به بهترین نحو است.

بسته بندی اثاثیه منزل در نیاوران

یکی از نکات بسیار مهم در اسباب کشی بسته بندی اثاثیه منزل در نیاوران است که اگر با دقت و نظم کافی انجام شود می تواند روند اسباب کشی و جابجایی را سریعتر و راحتتر کند. استفاده از کارتن های چند لایه با ضخامت بالا و متناسب به اندازه وسایل کمک بسیار زیادی می تواند به بسته بندی وسایل کند.مشتریان گرامی در صورت تمایل میتوانند بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل خود را به بارکوب بسپارند .کلیه تجهیزات لازم اعم از کارتن ، ضربه گیر و چسب و … همراه با کارگران باتجربه بسته بندی اثاثیه در باربری بارکوب در سریعترین زمان ممکن و با دقت بالا اثاثیه منزل و یا شرکت شما را بسته بندی میکنند و بدون هرگونه صدمه به مقصد می رسانند.خدمات بسته بندی اثاثیه باربری نیاوران در کلیه نقاط شمال تهران قابل انجام بوده و هزینه آن نیز بسته به میزان اثاثیه متفاوت خواهد بود .

خدمات اسباب کشی شهرستان از نیاوران

خدمات اسباب کشی شهرستان از نیاوران در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر هم اکنون امکان اسباب کشی به کلیه شهرستان های  ایران را جهت مشتریانی که از نیاوران تهران قصد جابجایی دارند فراهم نموده است . مشتریانی که قصد اسباب کشی به شهرستان های دیگر همچون مشهد ، مازندران ، رشت ، گرگان ، کردستان ، کرمانشاه ، شیراز ، کرمان ، اصفهان ، اهواز ، کیش ، قشم و سایر نقاط کشور را دارند میتوانند ضمن تماس تلفنی از پایین ترین کرایه حمل اثاثیه به شهرستان اطلاع یابند و درخواست باربری خود را ثبت نمایند . پرسنل با تجربه بارکوب در سریعترین زمان ممکن و بدون هرگونه صدمه بار شما را به مقصد خواهند رساند . شایان ذکر است حمل بار به شهرستان مشمول بیمه باربری 30میلیونی و بارنامه رایگان میباشد .

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود