Skip to main content

اسباب کشی انقلاب تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل انقلاب

اسباب کشی تخصصی در انقلاب

د.اسباب کشی تخصصی در انقلاب با سال ها سابقه درخشان و تجربه بخصوص در تهران خدمات ارزنده خود را در خصوص باربری می تواند این اطمینان را به شما تقدیم کند..اتوبار بارکوب توسط تیم تخصصی خود از ابتدای اسباب کشی شما تا انتها با شما می باشد.خدمت ما از بسته بندی حرفه ای اسباب گرفته تا حمل آن به کامیون و تحویل اثاثیه سالم در مقصد رضایت خاطر شما جلب خواهد کرد.اخلاق حرفه ای و معتمد بودن کارگران مهمترین شرط برای حرفه باربری می باشد چراکه در طول اسباب کشی تمام اسباب و وسایل مردم که می تواند بسیار ارزشمند نیز باشد زیر دست کارگران می رود و تخلف یا سهل انگاری آنها موجب عدم رضایت مشتری خواهد شد.تمامی کارگران،رانندگان و پرسنل اتوبار بارکوب بسیار اخلاق مدار،متعهد،حرفه ای و خوش برخورد هستند.و از این بابت نیز رضایت شما را جلب خواهیم کرد

هزینه حمل و نقل اثاثیه در انقلاب

هزینه حمل و نقل اثاثیه در انقلاب : ما هیچ گونه وعده یا ادعایی مبنی بر ارائه قیمت های ارزان و پایین تر از دیگر باربری ها را به مشتریان خود نمی دهیم تا مشتری خام حرفای دروغ نشود. برخی از باربری هستند قیمت اسباب کشی در تهران را بسیار پایین به مشتری اعلام می کنند اما پس از اتمام و انجام کار درخواست قیمت بالا از مشتری طلب می کنند. همین امر باعث نارضایتی خیلی از مشتریان شده, هزینه حمل و نقل اثاثیه  توسط کارشناس ما با محاسبه برخی معیارها که در بخش تعرفه باربری قابل دسترس می باشد تعیین می شود.

هزینه حمل و نقل اثاثیه در انقلاب

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000
هزینه طرح ترافیکبرای مناطق طرح60.000

لیست باربری ها در انقلاب

لیست باربری ها در انقلاب با سابقه مفید در امر حمل اثاثیه در خدمت هموطنان عزیز باشد. حمل تخصصی اثاثیه منزل-مبلمان-جهیزیه و ادارات در اسرع وقت و بصورت شبانه روزی(حتی ایام تعطیل هفته) با بهره گیری از کارگران ماهر-ورزیده-مودب و مخصوص حمل اثاثیه با خاورهای بزگ(5/50و 6متری) مسقف-مجهز به پتو حمل اثاثیه در داخل شهر و به تمام نقاط کشور با همکاری بیمه بار(بیمه ایران).قیمت:نرخ متعارف اتحادیه(و بصورت توافقی)

بارکوب همکار اکثر شرکت های باربری رسمی موجود در کشور میباشد.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136انقلاب
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولنجکدر حال به روز رسانیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان

 

بسته بندی اثاثیه منزل در انقلاب

بسته بندی اثاثیه منزل در انقلاب با لوازم باید محکم و مناسب می باشد  تا در زمان جابه جایی از سلامت ماندن لوازم اطمینان پیدا کنند و از شکستن و خراب شدن آنها جلوگیری کنند. استفاده از انواع ضربه گیر و کارتونهای چند لایه، سلیفون و نایلونها و فوم های ضربه گیر میتواند به سلامت بار در طی جا به جایی و باربری کمک کند.باربری بارکوب در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل بصورت کاملا حرفه ای عمل می نماید به اینصورت که با داشتن کارتن های محکم و سلفون های ضخیم اثاثیه منزل را داخل آنها پیچیده و از آسیب دیدگی آنها جلوگیری می کند.

  • بسته بندی اثاثیه منزل در انقلاب و هرگونه بار توسط افراد باتجربه و کاربلد
  • استفاده از کارتن های حجیم و چند لایه برای بسته بندی لوازم شکستنی و ظریف
  • استفاده از نایلون های ضدضربه  – فوم – استرچ رپ – چسب پهن با کیفیت و دیگر لوازم بسته بندی
  • بسته بندی وسایل با کارتن های چند لایه و فوم مخصوص برای لباس های , بابل رپ

کارتن اسباب کشی در انقلاب

در گذشته خرید کارتن اسباب کشی مرسوم نبوده است و اکثریت ترجیح می‌دادند چند عدد کارتن کهنه را از مارکت محل که برای بسته بندی ساده مواد غذایی بوده است را تهیه نمایند. بسته بندی با این کارتن‌‌ها فقط جنبه‌‌ی تزئینی داشته و برای دسته بندی وسایل خانه کاربرد داشتند تا در طی اسباب کشی حمل و نقل وسایلی که درون کارتن هستند راحت‌تر شود. امروزه داستان فرق دارد و امنیت وسایل و اثاثیه در طی اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است.کارتن اسباب کشی در انواع و کاربردهای مختلفی عرضه می‌شود و کاملا مناسب حمل بار هستند. اگر قصد دارید  لوازم منزلتان را بسته بندی کنید بارکوب در خدمت شما است.

  • با خرید کارتن اسباب کشی استاندارد اثاثیه با نظم بهتری منتقل می‌شوند.
  • سرعت در  جابجایی اثاثیه به دلیل استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد مساوی است با کاهش هزینه‌های کارگر و باربری!
  • کارتن اسباب کشی استاندارد از آشفتگی‌های بعد از اسباب کشی و چیدمان اثاثیه منزل می‌کاهد.
  • بسته بندی با کارتن‌های غیراستاندارد، به وسایل حساس در طی حمل و نقل آسیب‌های جدی وارد می‌سازد.
  • بسته بندی با کارتن‌های اسباب کشی استاندارد، با نظم بهتری پیش خواهد رفت.
  • کارتن مخصوص اسباب کشی برای اسباب کشی طراحی شده و وسیله را در مقابل ضربات و رطوبت و حرارت تا حد زیادی مقاوم می‌سازد.

کارتن‌های اسباب کشی فاقد آلودگی هستند و می‌توانید وسایل بهداشتی را درون آن قرار دهید

ماشین باربری و حمل باردر انقلاب

ماشین باربری و حمل باردر انقلاب یکی از تجهیزات مهم مورد استفاده در اسباب کشی است. انتخاب ماشین باربری باید هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای زیادی را در باربری ایجاد کند. معمولا برای فاصله های طولانی از وسایل نقلیه باربری بزرگ مانند خاور استفاده می شود. این خودروها مناسب باربری های بین شهری هستند و معمولا در شهرهای بزرگ با محدودیت های ترافیکی مواجه هستند. وسایل حمل و نقل سبک تر حمل اثاثیه منزل در انقلاب مناسب جا به جایی درون شهری هستند.ظرفیت محدودی برای تحمل وزن بار دارد. بار زدن بیش از ظرفیت ماشین حمل بار می تواند خطرسازباشد. البته بارکوب معمولا این کار را انجام نمی دهند و اصولی عمل می کنند.شرکت بارکوب دارای آماده ترین ماشین ها و حرفه ای ترین رانندگان با بیمه و بانامه در خدمت شما عزیزان می باشد.

کارگر اسباب کشی در انقلاب

ویژگی کارگر اسباب کشی در انقلاب می‌توان بر شمرد به شرح زیر است:

قابل اعتماد بودن: یک کارگر حرفه‌ای باید قابل اعتماد باشد. وقتی کارگر قابل اعتماد باشد کارفرما می‌تواند بدون نگرانی از آسیب دیدن وسیله و یا فضای اطراف با خیال راحت کار را به کارگر بسپارد.
انعطاف‌پذیر بودن: کارگری انعطاف‌پذیر است که به حرف کارفرما توجه کند. به عبارتی نباید متکی به تجربه خود باشد و باید در باربری به گفته‌های کارفرمای خود توجه کند و به خواسته‌های او جامع عمل بپوشاند.
با تجربه باشد: باید تجربه کافی در زمینه حمل هر گونه وسایل را داشته باشد و بداند که هر کدام از وسایل شکستی و… را چگونه حمل کند.
اخلاق خوب: یک کارگر اثاث کشی باید از اخلاق خوبی‌ هم برخوردار باشد و تجربه خوبی را برای کارفرمای خود بر جای بگذارد.
وقت شناس و منظم: کارگری که قرار است به کارهای شما رسیدگی کند باید دو ویژگی مهم دیگر یعنی وقت شناس بودن و منظم بودن به جز ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشد.

حمل بار درون شهری و برون شهری در انقلاب

باربری درون شهری  از نام این نوع باربری مشخص است بار در داخل شهر حمل شده و هزینه باید بسیار کمتر از نوع برون شهری است. نرخ حمل بار به دلیل عوامل مختلفی در سطح شهر متفاوت است و عوامل مختلفی بر این نرخ تأثیر می گذارد. مهمترین عوامل عبارتند از:بسته به میزان بار شما، قطعاً جابجایی سخت تر یا آسان تر خواهد شد. بنابراین میزان جابجایی نیز متفاوت خواهد بود.درست است که بار در داخل شهر حمل می شود، اما این هزینه بسته به فاصله و مسافت متفاوت خواهد بود.در این کار از وسايل نقليه سنگین و نیمه سنگین استفاده می‌شود که با توجه به میزان بار و حساسیت آن ها نوع وسيله متفاوت و قیمت متفاوت خواهد بود. باربری برون شهری به روش‌هاي مختلفی قابل انجام است. صاحبان كالا برای جابجایی و انتقال بار از شهر مبدا به شهري ديگر (يا پايانه های مرزي) از باربری برون شهری استفاده می‌کنند نرخ حمل بار برون شهری یا نرخ کرایه حمل بار توسط کامیون‌ها ثابت نیست و هر روز با توجه به تعداد خودروهای در دسترس و شرایط بارگیری تغییر می‌کند. به همین دلیل به قیمتی که قبلا استعلام کرده‌اید بسنده نکنید و برای دریافت قیمت همان روز بارگیری با کارشناس تماس حاصل کرده و قیمت را استعلام کنید.اما به طور کلی می توان گفت که عواملی هستند که بر قیمت باربری تاثیر گذارند. از عوامل موثر مسافت است. هر قدر مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن هم بالاتر می رود.علت دیگر وضعیت جوی است که باعث کمبود خودروهای باربری و افزایش هزینه می شود. شرکت بارکوب ارائه‌ دهنده با کیفیت‌ ترین و ارزانترین باربری و حمل بار برون شهری و درون شهری در انقلاب  برای انواع بار و کالاها تک مسیره یا چند مسیره با بیمه‌ نامه و بارنامه  است.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود