Skip to main content

هر باربری برای اسباب کشی قابل اعتماد نیست!

طی سال های گذشته افزایش قیمت مسکن باعث شده است که هزینه های اسباب کشی نیز با افزایش رو به رو گردد.

این موضوع سبب شده که هر ساله با نزدیکی به فصل جابجایی، اسباب کشی ها در سطح شهر نیز به صورت چشمگیری افزایش یابند. از این رو می توان اسباب کشی را شغلی فصلی برای عده ای از فعالان در زمینه باربری به شمار آورد.

حتما شما نیز در صورتی که به تازگی سری به اطراف تهران و علی الخصوص منطقه غرب شهر زده باشید شرکت های بسیاری که فعال در زمینه اسباب کشی می باشند را دیده اید. اگر کمی بیشتر دقت کرده باشید به این نکته پی خواهید برد که به طور معمول خاورهای مخصوص باربری و اسباب کشی با پلاک شهرستان در اطراف تهران فعالیت می کنند. حتی گاهی اوقات تا مرکز شهر نیز فعالیت آن ها ادامه خواهد یافت.

اما واقعیت آن است که اکثر این خاورها که وارد تهران شده و قصد کسب درآمد در فصل اسباب کشی را دارند به هیچ عنوان قابل اعتماد نخواهند بود. در واقع سپردن اسباب و وسایل منزل به دست راننده های این چنینی به نوعی قمار کردن سرمایه و حاصل دسترنج چندین ساله خود برای تهیه وسایل زندگی است. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا نباید به این دسته از افراد که در زمینه باربری فعالیت دارند اعتماد شود.

دلایل عدم اعتماد به اتوبارهای محلی برای اسباب‌کشی

وقتی که شما برای باربری در تهران به سراغ خاور یا شرکتی که دارای محلی متمرکز و دفتری مستقر نیست می روید بعد از اسباب کشی هیچ دسترسی به آن ها نداشته و در واقع دست شما به هیچ کجا بند نخواهد بود. البته کمک گرفتن از باربری های محلی فعال در محلی خاص نیز چندان خالی از مشکل نمی باشد.

قیمت بالا و کیفیت پایین این دفترها و اتوبارهای محلی نیز از دیگر مشکلات گزارش شده در این رابطه می باشد. برای نمونه اگر شما قصد اسباب کشی از مرکز شهر به نقطه ای دیگر از شهر را داشته باشید شما برای این اتوبار یک مشتری گذری محسوب می گردید و در نتیجه با توجه به این که نهایتا یک بار در سال به سراغ آن ها خواهید رفت ضمن درنظرگیری قیمتی بالا برای شما، کیفیت خدمات ارائه شده نیز مطلوب نخواهد بود.

ارائه راهکاری برای حل این مشکل

برای جلوگیری از رو به رو شدن با این دسته از مشکلات بهترین کار انجام امور اسباب کشی به کمک شرکت ها یا سامانه های باربری می باشد که در خدمات آن ها نیز به صورت سراسری خواهد بود. این دسته از شرکت ها دارای سامانه بوده و ثبت اسم شما به عنوان مشتری در لیست آن ها انجام خواهد شد و از این رو شما در هر اسباب کشی موفق به کسب 10 درصد تخفیف خواهید شد؛ و در صورت ادامه دار بودن اسباب کشی های شما در هر سال در چهارمین سال تخفیف درنظر گرفته برای شما 40 درصد خواهد بود. از دیگر مزایای استفاده از این شرکت ها امکان بررسی بار به صورت آنلاین می باشد. سفارشات شما آنلاین خواهد بود و به صورت آنلاین نیز می توانید بار خود را تحت نظر داشته باشید.

قیمت ثابت نیز از دیگر مزایای اعتماد به شرکت های باربری معتبر می باشد. در صورت استفاده از کمک اتوبارهای محلی یا شرکت های متفرقه در پایان کار با تغییرقیمت رو به رو خواهید بود این در حالی است که با ثبت قیمت نهایی در سامانه به هیچ عنوان شاهد چنین مشکلی نخواهید بود.

برای تجربه یک اسباب کشی راحت نیز راه های مختلفی وجود خواهد داشت که تنها کافی است به جستجوی این راه ها در فضای اینترنت بپردازید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود