Skip to main content

محاسبه قیمت و تعرفه های حمل بار در تهران

اگر شما نیز به تازگی قصد اسباب کشی را داشته و مایلید از قیمت باربری در تهران و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت باربری مطلع گردید توصیه می شود این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

در زمان تغییر محل سکونت طبیعتا تمامی ما به خدمات باربری نیاز خواهیم داشت، اما چگونه می توان یک شرکت باربری با قیمتی مناسب انتخاب نمود؟

عدم اطلاع از قیمت باربری تهران مانع از آن خواهد شد که بتوان انتخاب مناسبی در زمینه یافتن مقرون به صرفه ترین باربری در تهران داشت. در این مطلب قصد داشته به بررسی نحوه قیمت و تعرفه باربری در تهران پرداخته و ببینیم که بر روی این قیمت چه عواملی تاثیر خواهند گذاشت. با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت خدمات باربری

در ادامه با بارکوب همراه باشید با بررسی عموامل موثر بر قیمت خدمات باربری تهران

1. فاصله میان مبدا و مقصد

میزان مسافت طی شده از مبدا تا مقصد را می توان از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت باربری وسایل به شمار آورد.

2. حجم اثاثیه و وسایل

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت و تعرفه شرکت باربری می توان تعداد وسایل و حجم آن ها را یادآور شد. به طبع هر چه حجم و تعداد وسایل بیشتر باشد بایستی ماشین بزرگ تری برای جابجایی آن ها در نظر گرفته شود. حداکثر قابلیت باربری کامیونت های شرکت های باربری 6 تن می باشد. البته لازم به ذکر است که امکان استفاده از کامیون های بزرگ برای جابجایی وسایل در درون شهر تهران برای شما وجود نخواهد داشت. لذا در صورتی که وسایل شما از میزان ظرفیت کامیونت شرکت باربری بیشتر باشد بایستی حمل و نقل آن ها در تعداد دفعات بیشتری انجام گردد و به طبع در این صورت با افزایش هزینه نهایی رو به رو خواهید بود. از این رو توصیه می شود به منظور کاهش هزینه باربری وسایل غیرضروری را دور انداخته و یا در صورت قابل استفاده بودن به افراد نیازمند ببخشید.

3. نوع لوازم و وسایل

در صورت نیاز به جابجایی وسایلی سنگین نظیر یخچال بزرگ، پیانو، گاو صندوق و… بایستی از تعداد کارگر باربری بیشتری کمک گرفته شود و در نتیجه هزینه جابجایی با افزایش همراه خواهد بود.

4. تعداد طبقات محل مبدا و مقصد

از دیگر موارد موثر بر روی قیمت باربری تعداد طبقات مبدا و مقصد می باشد. طبیعتا هر چه خانه یا محل کار شما در طبقات بالاتری واقع شده باشد به منظور جابجایی وسایل، کارگران انرژی بیشتری را صرف خواهند نمود و در نتیجه مزد آن ها نیز بیشتر خواهد بود. قیمت نهایی به ازای هر طبقه با افزایش مبلغی ثابت رو به رو می باشد.

اثاث کشی

5. زمان اسباب کشی

روز و زمان اسباب کشی نیز در قیمت باربری تاثیرگذار می باشد. برای مثال هزینه اسباب کشی در آخر هفته با توجه به افزایش تقاضا برای باربری بیشتر می باشد. برای کاهش هزینه های باربری می توانید به منظور جابجایی فصل زمستان را انتخاب کنید.

در صورتی که مایلید امور اسباب کشی و جابجایی وسایل خود را به یک شرکت معتبر حمل بار و اسباب کشی بسپارید و یک اسباب کشی آسان و راحت را تجربه کرده و نگرانی از بابت وسایل خود نداشته باشید توصیه می شود سری به لیست آگهی های ما در شهرهای مختلف بزنید.

پس از انتخاب خدمات حمل بار و اسباب کشی در تهران، متخصصین در تهران به طور رایگان قیمت حدودی را به شما اطلاع خواهند داد و در صورت تمایل می توانید اسباب کشی خود را به بارکوب بسپارید.

6. مدت اسباب‌کشی

به طور معمول هزینه ابتدایی در نظر گرفته شده از سوی شرکت های باربری متعلق به سه ساعت اولیه می باشد و پس از آن با گذشتن هر ساعت مبلغی معین به هزینه اولیه افزوده می گردد. هزینه نهایی خدمات باربری در برگیرنده دستمزد کارگران و هزینه ماشین باربری خواهد بود.

مزایای استفاده از خدمات اسباب‌کشی بارکوب

  1. برخورداری از نیروهای باتجربه و کاربلد
  2. ارائه قیمتی مناسب و شفاف
  3. اطلاع آسان از قیمت باربری، نرخ حمل بار و هزینه اسباب‌کشی در تهران
  4. امتیازدهی به کارگران براساس نظرسنجی از مشتریان
  5. شما این امکان را خواهید داشت تا پس از مشاهده امتیاز کارگران اسباب کشی بارکوب اقدام به انتخاب بهترین کارگران نمایید.

هزینه خدمات اسباب‌کشی و حمل بار در بارکوب

به منظور دریافت هزینه اسباب کشی و تجربه یک اسباب کشی آسان و با قیمت مناسب تنها نیاز است که از لیست شرکت های معتبر شهر تهران در بارکوب بازدید نمایید. بعد از انتخاب خدمات اسباب کشی و اتوبار می توانید با شماره مندرج در آگهی مربوطه تماس حاصل نمایید. تمامی آگهی ها و شماره ها توسط کارشناسان بارکوب مورد بررسی قرار میگیرند.

علاوه بر آن پیش از تایید نهایی سفارش نیز می توانید با پشتیبانی سایت جهت راهنمایی نیز مشاوره رایگان دریافت کنید.

عوامل تاثیرگذار بر دستمزد کارگر اسباب‌کشی

به منظور محاسبه هزینه دستمزد کارگر اسباب کشی مواردی چون تعداد ساعتی که کارگر اسباب‌کشی مشغول به کار بوده، انتخاب وسیله نقلیه خاور کامیون و وانت، میزان مسافت از مبدا به مقصد، تعداد طبقات مبدا و مقصد، حمل اثاثیه سنگین مانند یخچال گاز ماشین لباسشویی پیانو و…، استفاده از راه پله یا آسانسور در نظر گرفته خواهد شد.

از دیگر مزایای شرکت باربری بارکوب می توان برخورداری از کارگر اسباب‌کشی در شرق تهران، کارگر اسباب‌کشی در جنوب تهران و کارگر اسباب‌کشی در شمال و غرب تهران را یادآورد شد و از این رو شما جهت انجام اسباب کشی در کلیه مناطق تهران قادر به استفاده از خدمات بارکوب خواهید بود.

در راستای برخورداری از مشاوره رایگان از مشاوران متخصص بارکوب کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود