Skip to main content

راهکار هایی برای داشتن یک اسباب کشی آسان و بسته بندی اصولی وسایل

اسباب کشی آسان با باربری رشت و باربری نوشهر و باربری چالوس

راهکار هایی برای داشتن یک اسباب کشی آسان و بسته بندی اصولی وسایل

 

اگر چه همواره با آمدن اسم اسباب کشی همه ما تنها به یاد سختی هایی بسته بندی و حمل و نقل وسایل خواهیم افتاد اما در حقیقت راهکارهایی در این بین وجود داشته که به کمک آن ها می توان از اسباب کشی لذت برد !

شاید برای شما این حرف کمی عجیب به نظر برسد اما شما نیز پس از خواندن راهکارهای آورده شده دراین مقاله به خوبی پی خواهید برد که اسباب کشی آن غولی نیست که همه در ذهن خود ساخته اند .

راهکارهایی برای داشتن یک اسباب کشی راحت و سریع

اگر چه اسباب کشی سختی های خاص خود را داشته اما می توان با اصولی و صحیح پیش بردن کارها تمامی این سختی ها را از بین برده و از تک تک مراحل اسباب کشی خود لذت برد .

خیلی از افراد زمان بسیار زیادی را صرف جابه جایی وسایل نموده این در حالی است که با استفاده از ترفند هایی می توان زمان بسته بندی و جابه جایی وسایل را به حداقل میزان ممکن رساند و خستگی های ناشی از اسباب کشی نیز به طبع در پی آن بسیار کمتر شده و شما اذیت نخواهید شد .

 

داشتن یک اسباب کشی در رشت به صورت آسان و بی دردسر

 

ترفند های یک اسباب کشی آسان و بی درد سر توسط پرسنل باربری نور و باربری لاهیجان

  • استرس و نگرانی را از خود دور کنید .

هیچ دلیلی برای نگرانی و استرس در اسباب کشی وجود نخواهد داشت . هر نوع فکر منفی و آزار دهنده را از خود دور کرده و نفس عمیقی بکشید .

بعد از به دست آوردن آرامش قلم و کاغذی آورده و لیستی از وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی و کارهایی که بایستی انجام داده تهیه نموده تا مدیریت کارها را به خوبی در دست گرفته و دیگر به سراغ وسایل غیرضروری نرفته و به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه خویی نمایید .

با این کار سرعت بسته بندی وسایل بیشتر شده و خیلی راحت تر پروسه اسباب کشی را پشت سر خواهید گذاشت .

  • دور انداختن وسایل بلااستفاده و اضافی

یکی از کار هایی که کمک زیای به راحت تر شدن یک اسباب کشی نموده دور انداختن وسایل به درد نخور می باشد . جهت انجام این کار یک کیسه زباله برداشته و تمام وسایل به دردنخور خانه نظیر اسباب بازی های شکسته ، لباس های غیرقابل استفاده و وسایل این چنینی را درون آن بیندازید .

با پاکسازی وسایل از هر گونه وسیله به درد نخور و دورریختی کار بسته بندی وسایل خیلی آسان و سریع تر پیش خواهد رفت . البته اگر این وسایل هنوز قابل استفاده بوده می توانید آن ها را به افراد نیازمند بدهید .

 راز داشتن یک اسباب کشی آسان و اصولی

  • ابتدا ظروف شکستنی را بسته بندی کنید . 

بهتر است اول از هر چیزی اقدام به بسته بندی ظروف شکستنی نموده تا ظروف در هنگام بسته بندی سایر وسایل در بین دست و پا نبوده و احتمال شکستن آن ها به حداقل برسد .

شما می توانید به کمک روزنامه های باطله و نیز لباس های خود ظروف را بسته بندی نموده تا بر اثر ضربه دچار شکستگی نشوند .

همچنین استفاده از حوله های بزرگ در کف و دیواره جعبه ها به طور کلی خیال شما را از شکستن ظروف راحت می نماید .

پس از بسته بندی وسایل حتما با یک ماژیک بر روی جعبه عبارت شکستنی را نوشته تا در حمل آن دقت بیشتری شود . و همچنین نوشتن نام هر وسیله

بر روی جعبه آن در زمان رفتن به خانه جدید مانع از سردرگمی شما شده و خیلی سریع تر هر جعبه را در جای مخصوص خود قرار خواهید داد .

 

شاید برای شما نیز جالب و البته خوشحال کننده باشد اگر بگوییم برای جابجایی کمد لباس ها در اسباب کشی نیازی به به بیرون آوردن وسایل درون آن نمی باشد !

این امکان برای شما وجود داشته که کشو کمد ها را برای سبک تر شدن کمد و حمل آسان تر آن بیرون آورده اما هیچ نیازی به خالی کردن لباس های درون این کشو ها نخواهد بود .

در واقع شما می توانید کشوهای کمد را همراه با وسایلی که داشته بیرون آورده و به صورت جداگانه و به کمک یک پلاستیک بزرگ نظیر پلاستیک زباله بسته بندی نمایید و با چسب آن را محکم کنید . این کار کمک بسیاری به حمل آسان تر وسایل خواهد نمود .

چگونگی بسته بندی وسایل جهت اسباب کشی توسط مراکز حمل اثاثیه منزل در رشت و حومه

شما می توانید برای کمک به حمل آسان تر کمد لباس ها لباس های درون آن را بیرون آورده و در جعبه ای بسته بندی کنید . پس از بسته بندی لباس های خود حتما نام آن ها را نیز روی جعبه بنویسید .

جعبه جداگانه ای را نیز برای قرار دادن ریزه وسایل کمد نظیر گیره های لباس ، دکمه و … درنظر بگیرید . با این کار بسته بندی وسایل در اسباب کشی خیلی راحت تر خواهد شد .

  • نحوه مراقبت از وسایل قیمتی در اسباب کشی

بهترین راه برای مراقبت از طلا و جواهرات و نیز دیگر وسایل با ارزش در اسباب کشی این بوده که از گذاشتن آن ها در کنار دیگر وسایل خودداری نموده و جای خاصی را برای آن ها در نظر بگیرید .

این وسایل را حتما با ماشین شخصی خود جابه جا نموده و به هیچ عنوان در ماشین حمل بار نگذارید . کیسه های میان وعده گزینه مناسبی برای بسته بندی وسایل قیمتی به شمار می رود .

با این کار احتمال گم شدن وسایل ارزشمند شما به حداقل رسیده و سبب شده حواس شما به این وسایل باشد .

راهکار هایی برای داشتن یک  اسباب کشی آسان

  • بسته بندی اسباب بازی ها در اسباب کشی 

برای جلوگیری از صدمه دیدن اسباب بازی کودکان خود حتما برای بسته بندی آن ها از یک جعبه استفاده نموده و در نهایت جعبه را نیز درون کمد قرار دهید .

برای آن که کودک خود را نیز با مسئولیت پذیری آَشنا کنید می توانید از او برای بسته بندی این اسباب بازی ها کمک بخواهید .

با این کار به نوعی در بین افراد خانواده تقسیم کار انجام شده ، در نتیجه فشار کمتری به یک نفر وارد خواهد شد

و البته کودک شما را نیز سرگرم نموده و کمتر به سراغ شما خواهد آمد و شما نیز توانسته در آرامش به بسته بندی دیگر وسایل بپردازید .

 

روش های تجربه یک اسباب کشی آسان

برای بسته بندی وسایل اتاق خواب و نیز لوازم شخصی خود از جعبه های مختلف استفاده نموده تا وسایل گوناگون به خوبی از هم تفکیک شوند .

با پوشاندن وسایل شکننده و حساس به کمک لباس ها می توان احتمال آسیب دیدن آن ها را به حداقل رساند .

  • بسته بندی تابلو و وسایل تزئینی در اسباب کشی

برای بسته بندی وسایل تزئینی و تابلو ها بهترین راه کمک گرفتن از یک حوله و یا مقوای محکم می باشد . برای این کار تابلو و یا هر وسیله دیگری را که مدنظر داشته بر روی حوله یا مقوایی گذاشته و  سپس آن ها را در جعبه بگذارید

این کار از آسیب دیدن این وسایل جلوگیری خواهد نمود . هرچند که سایز برخی از تابلوها به گونه ای بوده که امکان قرار دادن آن ها در درون جعبه ای وجود نداشته و بایستی آن ها را به دیواره داخلی ماشین حمل بار تکیه داده و به کمک یک مقوا بین آن فاصله ایجاد کنید .

برای وسایل تزئینی کوچک نیز بهترین کار روزنامه پیچ نمودن آن ها بوده و در نهایت آن ها را درون جعبه ای بگذارید .

۱۲ ترفند کلیدی برای یک اسباب کشی آسان و سریع در رودسر توسط پرسنل باربری رودسر و باربری رشت تهران

  • نگهداری وسایل درون جعبه تا زمان جابه جایی کامل

پس از تمام شدن کار بسته بندی تمامی وسایل حتما به فکر حفظ انرژی خود باشید ؛ غذای خوشمزه ای را برای خود و خانواده تهیه نموده و برای رفع خستگی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید .

پس از آن مجدد وسایل را چک کرده و مطمئن باشید که تمامی وسایل درست بسته بندی شده و در نهایت جعبه های هر بخش از خانه را در همان قسمت گذاشته و بررسی کنید که چیزی از قلم نیفتاده باشد .

  • بررسی وسایل اسباب کشی برای آخرین بار

به عنوان آخرین کار نیز در خانه برای بررسی درست پیش رفتن کار ها گشتی زده و و مطمئن شوید که هیچ وسیله ای در خانه جا نگذاشته اید ، در صورت پیدا کردن چیزی حتما آن را درون جعبه ای گذاشته و نام آن را نیز بر روی جعبه درج نمایید .

در آخر نیز کلیه جعبه ها را بررسی نموده تا جعبه ای بدون نام نمانده باشد . حال کار های انجام شده را با لیست اولیه خود مقایسه نمایید .

نکاتی طلایی  برای پشت سر گذاشتن یک اسباب کشی راحت و سریع

  • کمک گرفتن از نیروهای خدماتی در اسباب کشی

اگر کسی را نداشته که در اسباب کشی و بسته بندی وسایل از او کمک گرفته و خود نیز به تنهایی قادر به بسته بندی تمامی وسایل نیستید بهترین راه برای شما کمک گرفتن از نیروهای کار می باشد .

آوردن چند نیروی کمکی باعث شده کارها خیلی سریع تر پیش رفته و شما نیز کمترین فشار را متحمل گردید .

این کار اگر چه ممکن بوده کمی برای شما هزینه بر باشد اما در صورت انتخاب نیرو های کاربلد برای این کار سبب بسته بندی حرفه ای وسایل و در نتیجه مصون ماندن وسایل از هرگونه آسیبی خواهد شد .

از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود