Skip to main content

حمل و نقل و بسته بندی تخصصی تلویزیون ال ای دی و ال سی دی توسط شرکت ها

نحوه حمل و نقل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی توسط شرکت های اسباب کشی در رشت

همانطور که می دانید پنل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی از حساسیت و ظرافت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیاز است که از آن ها مراقبت ویژه ای به عمل آید .
این موضوع سبب شده به هنگام اسباب کشی یکی از دغدغه های ما محافظت از تلویزیون بوده تا بر اثر وارد شدن ضربه ای ناگهانی به آن ، دچار آسیب نشود . اما این نکته را نیز بایدآور گردیم که حمل تلویزیون های امروزی خیلی راحت تر از گذشته شده است چرا که تلویزیون های امروزی به نسبت تلویزیون های قدیمی خیلی سبک تر شده و ضخامت آن ها نیز بسیار کاهش یافته و به راحتی می توان آن ها را بین وسایل درون کامیون های حمل اثاثیه منزل رشت گذاشت تا از آسیب ها به دور باشند .
از این رو ما در این مقاله برای جلوگیری از آسیب رسی به پنل این تلویزیون ها به هنگام حمل و نقل اسباب کشی تخصصی در رشت قصد داریم نکاتی را
یادآور گردیم تا احتمال آسیب رسیدن به آن ها را با یک بسته بندی اصولی و نیز حمل صحیح به حداقل برسانیم .

نحوه بسته بندی تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی توسط باربری رشت

• کابل ها را از تلویزیون جدا سازید .
ابتدا پیش از هر کاری کابل های برق و آنتن را از تلویزیون جدا نموده و آن ها را به صورت جداگانه با چسب محکم کنید. این کار باعث می شود تلویزیون به وسیله این کابل ها ، خراش و یا خط و خشی به خود نبیند .
• برای لبه های چهار گوشه تلویزیون محافظی ایجاد نمایید .
لبه های تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی نیز بسیار مستعد آسیب هستند . از این رو بهتر است این بخش ها را با وسیله ای مانند یک پارچه نرم و یا لنت برق خوب بپوشانید . اما به هیچ عنوان برای این کار از چسب کاغذی و یا نواری استفاده نفرمایید .
• پایه تلویزیون را نیز دریابید .
پایه تلویزیون نیز بسیار آسیب پذیر می باشد ، لذا برای مراقبت از آن به هنگام حمل و نقل اسباب کشی نیاز است آن را از تلویزیون جدا نموده و درون یک حوله و یا یک پارچه گذاشته و آن را با یک طناب محکم نمایید .
• تلویزیون را با نایلون های حباب دار خوب بپوشانید .
نایلون های حباب دار بهترین پوشش برای لوازم به هنگام اسباب کشی در رشت می باشد ، چرا که این پوشش اثرات ضربه های احتمالی را به حداقل می رساند .
• تلویزیون نایلون پیچ شده را درون کارتن اصلی آن بگذارید .
بهترین گزینه برای بسته بندی تلویزیون ها کارتن اصلی آن ها می باشد ، در صورت در اختیار داشتن جعبه اصلی ، تلویزیون نایلون پیچ شده را درون جعبه گذاشته و فضا های اطراف تلویزیون را با یونولیت پر نمایید .
• جعبه تلویزیون را با چسب محکم نمایید .
از یک چسب نواری برای محکم کردن درب جعبه استفاده نموده و در صورتی که هنوز هم نگران آسیب دیدن تلویزیون هستید می توانید جعبه را نیز به کمک یک حوله و یا پارچه نرم به خوبی بپوشانید .
در صورت در اختیار نبودن جعبه اصلی تلویزیون ، چکار کنیم ؟
چنانچه جعبه تلویزیون را دور انداخته اید ، بهتر است برای محافظت از تلویزیون ابتدا آن را درون یک حوله و یا پارچه نرم قرار داده و بعد با نایلون حباب دار آن را بپوشانید و در آخر نیز به خوبی پوششی که تلویزیون را دربرگرفته چسب کاری کنید .
جعبه های مخصوصی نیز برای بسته بندی تلویزیون های صفحه بزرگ موجود بوده که در صورت تهیه این جعبه ها به راحتی می توانید مانع رسیدن کوچک ترین صدمه ای به تلویزیون خود گردید .
این جعبه ها به صورت دوجداره بوده و درون آن نیز فوم و یونولیت قرار داده شده تا به خوبی لبه های تلویزیون را پوشش دهند .

نحوه حمل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی در اسباب کشی توسط موسسه باربری رشت

هنوز هم خیلی از افراد به هنگام اسباب کشی تلویزیون را روی صندلی عقب خودرو شخصی خود گذاشته و به محل جدید می برند که البته این کار بسیار امر اشتباهی می باشد ، چرا که تنها یک ترمز ناگهانی کافی است تا تلویزیون از جای خود بلند شده و به سمت جلو پرت گردد. در این شرایط فرد می ماند و یک تلویزیون شکسته شده !
پس بهتر است که تلویزیون را با روش های اصولی و صحیح بسته بندی نموده و جابه جا نمود تا از این طریق از خسارات احتمالی جلوگیری نمود .

دشواری های حمل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی توسط کارگران باربری رشت

اگر چه تلویزیون های امروزی سبک تر و باریک تر شده اند اما به علت ظرافت و سایز بزرگ آن ها ، حمل دشواری دارند .
و یکی دیگر از مشکلات حمل این تلویزیون ها این بوده که جای دست ندارند و فرد به سختی می تواند جایی از آن را گرفته و بلند نماید و حتی اگر برای محافظت از آن ها از پتو و یا پد محافظت کننده استفاده نموده باشید این کار دشوار تر نیز خواهد شد .
بهترین شیوه برای حمل این تلویزیون ها این بوده که در زیر آن قرار گرفته و آن را از پایین ساپورت نمایید . و در این حین نیز تمام دقت خود را به کار گرفته تا به پنل تلویزیون فشاری وارد نگردد البته نیروهای متخصص باربری در رشت با توجه به تجربه خود در امر حمل اثاثیه منزل در رشت به این نکات جهت ایمنی و رضایت مشتری رعایت می کنند

به کارگیری تجهیزات مناسب به هنگام حمل تلویزیون توسط شرکت های حمل اثاثیه منزل رشت

اگر فکر می کنید که از پس حمل تلویزیون بر نخواهید آمد و یا این که دوست ندارید ریسک کنید و یا این که حمل بار برای شما ضرر دارد می توانید از چرخ های باربری کمک بگیرید .
با این چرخ ها می توان وسایل سنگین را به راحتی حمل نمود . اگر شما نیز فاصله زیادی از خانه تا کامیون را باید طی کنید ، یا بر سر راه شما پله های زیاد و یا راهرویی باریک وجود داشته می توانید به سراغ این چرخ ها رفته و احتمال آسیب رسیدن به تلویزیون را به حداقل برسانید .

نقطه امن کامیون های باربری رشت کجاست ؟

پیش از آن که تلویزیون را از خانه خارج کنید ابتدا برای آن در کامیون جایی امن مهیا سازید . لازمه این کار برنامه ریزی و تمرکز می باشد . تلویزیون ها از لوازم بسیار ظریفی بوده که حتی کوچکترین ضربه نیز می تواند آسیبی جدی به آن ها وارد نماید لذا از قرار دادن تلویزیون در نزدیکی لوازم سنگین ، کنار لبه ها و گوشه های تیز خودداری نمایید .
از گذاشتن تلویزیون بر روی دیگر وسایل نیز بپرهیزید چرا که با کوچک ترین ترمز امکان افتادن آن وجود دارد .
جلوی کامیون نیز برای گذاشتن تلویزیون گزینه خوبی می باشد .
و اگر قصد داشته تلویزیون را در پشت کامیون بگذارید جایی را برای آن در نظر گرفته که از هر طرف به خوبی توسط سایر وسایل احاطه شده و امکان جا به جا شدن و یا پرت شدن نداشته باشد .

توصیه های ایمنی به هنگام حمل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی توسط باربری رشت به تهران

۱٫ از جا به جایی تلویزیون بدون کارتن و یونولیت به شدت خودداری نمایید .
۲٫ تلویزیون به هنگام حمل باید به شکل عمودی باشد .
۳٫ بهتر بوده حمل تلویزیون توسط دو نفر انجام شود .
۴٫ برای تلویزیون جایی مناسب و محکم بین وسایل مهیا کنید ، به طوری که تلویزیون جایی برای پرت شدن نداشته باشد .
۵٫ مطمئن گردید که در صورت ترمز احتمالی ، وسایل دیگر بر روی تلویزیون نخواهند افتاد .
۶٫ تلویزیون بهتر بوده در طول پروسه اسباب کشی در جعبه خود باقی بماند تا احتمال آسیب دیدن آن به حداقل برسد .
۷٫ از حمل تلویزیون با خودرو شخصی خودداری نموده و آن را در جایی مناسب در ماشین حمل بار قرار دهید .
۸٫ اگر مجبور به حمل تلویزیون با ماشین شخصی خود گشتید حتما یک نفر نیز در صندلی عقب نشسته و از آن مراقبت نماید .
۹٫ بهترین محل در ماشین های خاور سقف دار برای قرار دادن تلویزیون ، دیواره اتاق کامیونت های باربری رشت تهران می باشد .

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود