Skip to main content

تجربه یک اسباب کشی هوشمند در تهران

در خرید یا اجاره خانه در زندگی شهری می توان یکی از مهم ترین کارها را اسباب کشی دانست.

 دغدغه هایی چون شکستن مبلمان یا ضربه دیدن لوازم آشپزخانه باعث شده است که نتوانند به خوبی از تغییر و تحولی که در مکان زندگی یا محل کار آن ها رخ می دهد لذت ببرند. اغلب این نگرانی تا انتهای اسباب کشی و جابجایی لوازم با آن ها همراه می باشد.

از این رو شرکت اسباب کشی بارکوب با راه اندازی سامانه اسباب کشی هوشمند سعی کرده است با از بین بردن نگرانی افراد در رابطه با اثاث کشی وسایل، خدماتی نوین را در زمینه اسباب کشی ارائه نماید. از مهم ترین خدمات بارکوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکان درخواست کامیون باری و کارگر فنی جهت اسباب کشی

به کمک وبسایت بارکوب شما این امکان را خواهید داشت تا براساس میزان و حجم وسایل خود اقدام به تعیین تعداد کامیون باری و کارگرها نموده و ثبت درخواست خود را در سایت بارکوب تنها با چند کلیک ساده انجام دهید. پس از آن در سریع ترین زمان ممکن نیروها و کامیون های خواسته شده به محل مورد نظر شما اعزام می گردند.

قابلیت رزرو اتوبار

از دیگر موارد قابل ذکر در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی شرکت بارکوب می توان به قابلیت رزرو اتوبار اشاره نمود. براساس این ویژگی مشتریان می توانند با ثبت درخواست اتوبار، تعداد کامیون و کارگران مورد نظر خود را برای روزی خاص رزرو کنند. در روز معین شده راننده کامیون و تیم باربری تهران به محل مقرر اعزام شده و امور اسباب کشی تهران را انجام خواهند داد.

اسباب‌کشی مقرون به صرفه و بدون نیاز به پرداخت انعام

در وبسایت بارکوب در مقایسه با دیگر شرکت های مرتبط، محاسبه نرخ قیمت در مقایسه با میانگین قیمتی تهران 10 درصد پایین تر خواهد بود.در این سایتار تنها نیاز خواهد بود که نوع کامیون، تعداد کارگران و تعیین مسیر مبدأ و مقصد خود را مشخص نمایید.

بعد از این کار هوش مصنوعی به محاسبه قیمت نهایی درخواست شما خواهد پرداخت. این شرکت دریافت انعام را به عهده خود مشتریان گذاشته و در واقع مشتریان براساس رضایت خود می توانند مبلغی را بابت انعام پرداخت کنند. از این رو در صورت مواجهه با درخواست انعام از سوی راننده و کارگران بارکوب می توانید این موضوع را با پشتیبانی در میان بگذارید.

امکانات VIP بارکوب

بارکوب همچنین برای مشتریان خود خدمات خاص دیگری نیز ارائه نموده است. با توجه به درنظر گیری کارگران گوناگونی با توانایی بسته‌بندی، فنی و چیدمان از سوی بارکوب برای کاربران، شما می توانید به منظور اطمینان خاطر از بابت وسایل خود اقدام به درخواست کارگر مورد نظر خود نمایید. به این صورت قبل و بعد از اسباب کشی نیز می توانید از خدمات کارگران بهره مند گردید.

تنوع کارگران نوبار

به طور کلی می توان کارگران شرکت بارکوب را به سه دسته بسته بندی، فنی و چیدمان تقسیم نمود. کارگران بخش بسته بندی به خوبی بسته بندی لوازم مشتریان را با دستگاه مخصوص سلفون و بابل رپ کشی خواهند نمود و البته پیش از این کار لوازم به خوبی ضدعفونی می گردند.

دسته دوم که همان کارگران فنی هستند از مهارتی فوق العاده در زمینه تعمیر و نصب لوازم مختلفی چون نصب پرده، لوستر و شیرآلات، تعمیر لوازم خانگی و راه‌اندازی کولر و پکیج برخوردار می باشند و خدماتی مطلوب را در این خصوص به شما ارائه خواهند نمود.

کارگران چیدمان نیز وظیفه دارند که حمل و باربری تهران وسایل را انجام دهند و به مشتریان در چینش لوازم خانه نیز کمک کنند.

در کنار این خدمات بی نظیر، بارکوب دارای بخش فروشگاه بوده و شما می توانید به راحتی لوازم بسته‌بندی و اسباب‌کشی مانند سلفن، کارتن با اندازه‌های مختلف را نیز از آن جا تهیه نمایید. در سایت بارکوب به راحت تمامی این محصولات قابل مشاهده می باشند.

 

اسباب‌کشی هوشمند همراه با ناظر کنترل کیفی

با توجه به آن که اولویت اصلی بارکوب جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا به منظور انجام هر چه بهتر کارهای بسته‌بندی، انتقال بار و امورات مختلف ناظرانی را برای کنترل کیفیت در نظر گرفته است. با این کار از هر نوع مشکل و درگیری احتمالی جلوگیری خواهد شد و امور اسباب کشی به بهترین نحو انجام می گردند.

به منظور استعلام قیمت و نیز شناخت بیشتر خدمات هوشمند بارکوب، کافی است وارد صفحه رسمی وبسایت این شرکت شده و اقدام به برقراری تماس با بخش پشتیانی نمایید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود