Skip to main content

باربری مولوی تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار مولوی تهران

باربری و اتوبار مولوی

اتوبار مولوی و باربری مولوی با سال ها تجربه درخشان، یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های حمل و نقل در زمینه حمل اثاث منزل و کالاهای اداری در باربری جنوب تهران می باشد، پرسنل و خدمتگزاران شما در باربری چهارراه مولوی، باربری خیابان مولوی، با بهره گیری از اندوخته ها و تجربیات سالیان دراز خویش، آماده اند که شما را در جابجایی مطمئن و بی دغدغه اسباب و اثاث منزل خویش بصورت شبانه روزی به بهترین نحو یاری رسانند. حمل اثاثیه منزل مولوی و اتوبار خیابان مولوی، موظف هستند در قبال شما مسئولیت پذیر بوده و بهترین خدمات را با کارگران ماهر و آموزش دیده ارائه دهد. باربری بارکوب با بیش از سالها سابقه در زمینه جابه جایی در شرکت باربری منطقه 12 تهران در خدمت شماست.

قیمت باربری مولوی

شرکت بارکوب به ویژه در حمل و نقل، تخلیه، نصب، بسته بندی و نگهداری اثاثیه تخصص دارد. تعداد زیادی از تکنسین های آموزش دیده برای انجام کلیه خدمات قبلی و همچنین پیاده سازی و نصب انواع اثاثیه در اختیار دارد. این شرکت با بهترین قیمت های موجود، از شرکت های دیگر متمایز می شود و قیمت باربری مولوی تماما زیر نظر اتحادیه ارائه میشود و همچنین با توجه به خدمات درخواستی شما، مسافت، حجم اثاثیه قیمت ها متغییر می باشند.

 چند عامل تاثیرگذار بر قیمت باربری اثاث منزل را حدس زده‌اید. نرخ اتحادیه باربری 1401 هم به دلیل همین عوامل ثابت نیست. این عوامل عبارت‌اند از:

  • حجم یا وزن بار
  • فاصله مبدا تا مقصد
  • نوع وسیله نقلیه
لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
جابجایی وسیله‌های سنگین و خارج از عرف، اضافه کار و فاصله از مبدا در تعیین هزینه کل باربری تاثیرگذارند.
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های مولوی

اگر  به دنبال لیست باربری های مولوی هستید، نام موسسه حمل بار بارکوب را در لیست باربری های تهران خواهید دید که با مجوز رسمی از اتحادیه حمل بار و کالا، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در امر باربری، مشغول به کار می باشد.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136مولوی،خ صاحب جمع بین شهرداری و امین السلطان،پ ۲۴۱
باربری وطندر حال به روز رسانیتهران – دفتر باربری وطن مولوی
باربری ایران بنزدر حال به روز رسانیتهران  –چهارراه مولوی جنب سینماتمدن پلاک307- دفتر باربری ایران بنز مولوی (تهران عادل)
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
باربری شاهیندر حال به روز رسانیبخش مرکزی – شهر تهران – فرهنگ – کوچه شهیدمنصور فانی – خیابان وحدت اسلامی – ساختمان   – پلاک 780 – طبقه همکف
امیریه باردر حال به روز رسانیتهران ، امیریه ، کوچه شهید علی توحیدی ، خیابان شهید علیرضا فروزش ، پلاک 155 ، طبقه همکف
 باربری منیریهدر حال به روز رسانیتهران ، امیریه ، خیابان شهیدسرلشگرعلی بشیری  ، خیابان شیخ بهایی ، پلاک 110.1 ، طبقه همکف
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
صدراترابردر حال به روز رسانیچهارراه مولوی به سمت قیام روبروی بانک صادرات پلاک262

خدمات باربری مولوی

اگر به دنبال خدمات مورد اعتماد هستید تا بار خود را به آن بسپارید می‌توانید برای درخواست انواع ماشین به بارکوب  اعتماد کنید. بارکوب با ارائه ضمانت‌نامه معتبر حمل بار خیال شما را برای جابجایی وسایلتان راحت می‌کند. خدمات باربری باغ مولوی که توسط شرکت بارکوب ارائه می‌شود به شرح زیر است:

  1. حضور مشاور برای ارزیابی شرایط بار و ارائه پیشنهاد بهینه (این کار برای بارهای خاص ضروری است و توسط کارشناسان ما رایگان انجام می شود).
  2. بسته‌ بندی وسایل اثاث کشی با استفاده از تجهیزات استاندارد، به دست نیروهای آموزش دیده و مجرب.
  3. بارگیری در ماشین‌هایی متناسب با در نظر گرفتن وضعیت بار و مسیر نظر.
  4. در اختیار داشتن راننده‌هایی باتجربه، قابل اعتماد و آزمون پس داده.
  5. تخلیه تخصصی بار با امکان چیدمان مجدد متناسب با نظر و سلیقه کارفرما.
  6. صدور بیمه نامه و ضمانت نامه معتبر کتبی به منظور اطمینان از حسن انجام سرویس

وانت بار مولوی

وانت بار مولوی برای جابجایی بارهای کوچک مانند میز و صندلی، خریدهای جدید وسایل منزل و خریدهای روزانه مغازه‌های استفاده می شود. اما عدم نظارت بر کار واحدهای آزاد باعث شده تا نرخ‌های مختلفی برای کرایه آن پیشنهاد شود. نرخ کرایه وانت تلفنی مولوی مانند هر اتوبار دیگری تابع یک سری عوامل است.  فاصله مبدأ و مقصد، مسیر دسترسی از مبدأ به مقصد و ترافیک این مسیر، ساعت موردنظر برای حمل بار و نوع و حجم بار از مهم‌ترین عواملی هستند که هزینه درخواست وانت بار را تعریف می‌کنند. اگر اطلاعات درستی نداشته باشید، معمولاً مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتر و مبالغ اضافی خواهید بود.ما جزو عالی ترین و با سابقه ترین وانت بار مولوی هستیم که قیمت باربری ما بسیار ارزان و مناسب می باشد.

مولوی

محله مولوی تهران از جمله محله های بخش مرکزی شهر تهران قرار دارد. محله مولوی تهران در محدوده منطقه ۱۲ شهر تهران قرار گرفته است. این محله از شمال با خیابان مولوی، از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه و خیابان خیام محدود شده و با محله‌های ‌باغ آذری، محله سنگلج، بازار بزرگ تهران، محله خانی آباد، محله کوثر، محله قیام، محله مظاهری، محله شوش و محله سیروس مجاورت دارد. محله مولوی تهران در محدوده‌ی طرح ترافیک قرار دارد. از اماکن مهم محله می‌توان به بازار مولوی، بوستان حقانی، بازار پرده مولوی، بوستان شوش، بوستان خواجوی کرمانی، بوستان بهاران و بوستان هرندی اشاره کرد. خیابان مولوی تهران یکی از خیابان های مرکزی شهر تهران است که در جنوب بازار بزرگ تهران قرار دارد. قدمت خیابان مولوی به زمان ناصر الدین شاه قاجار برمی‌گردد و به همین دلیل می توان گفت که از خیابان های قدیمی تهران است. برخی از جاهای دیدنی تهران که در خیابان مولوی قرار دارند، شامل بازار تاریخی مولوی، بازار پارچه فروشهای مولوی ، کلیسای طاطاووس ، کوچه باغ ایلچی و کوچه مرغی می شوند که دیدن هر کدام از این جاذبه ها و دیدنی ها برای دوستداران تهران بسیار جذاب خواهد بود. خیابان مولوی تهران در ابتدای تاسیس به خیابان اسماعیل بزاز شهرت داشت و بعدها، در زمان رضاشاه پهلوی بود که نام آن تغییر کرده و به خیابان مولوی تغییر نام پیدا کرد. خیابان مولوی تهران بورس انواع پارچه است و برای دوست‌داران خرید انواع پارچه،مراکز خرید بسیار متنوعی قرار دارد و البته باید گفت که بزرگترین این مراکز، پاساژ مولوی است که برای خرید انواع پارچه ، پاساژ چندطبقه مولوی گزینه بسیار خوبی است.به جز پاساژ مولوی سرای پارچه‌فروشان مولوی نیز از دیگر مکان‌های معروف در خیابان مولوی به شمار می‌رود. ( منبع )

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود