Skip to main content

باربری شیراز به قشم ⭐09170892005 جدول قیمت حمل بار شیراز به قشم

در این مقاله به باربری شیراز به قشم خواهیم پرداخت و از خدمات حمل بار به قشم توسط شرکت بارکوب با شماره های باربری شیراز صحبت خواهیم کرد.

 

باربری از شیراز به قشم از راه های هوایی و دریایی انجام میگیرد که البته از راه های زمینی تا قبل از رسیدن کشتی و یا سایر وسایل نقلیه هوایی استفاده می شود. شرکت بارکوب حمل بار و اسباب کشی منزل از شیراز به قشم را تضمین کرده و بهترین خدمات باربری با نازلترین قیمت ها را به شما ارائه میکند. جهت سفارش خدمات باربری شیراز و باربری شیراز به تهران و سایر شهرهای ایران با ما تماس بگیرید.

حمل بار در شیراز از تمام محله ها و خیابان های شیراز مانند بلوار شهید باهنر، خیابان زند، بلوار امیر کبیر و سایر نقاط شهر را میتوانید به بارکوب که دارا تجربه و کارشناسی بالا در امور انتقال بار و اسباب کشی با استاندارد های بین اللمللی می باشد، بسپارید.

نرخ کرایه حمل بار از شیراز به قشم با سامانه بارکوب

در این بخش در مورد بحث هزینه باربری از شیراز به قشم جدولی ارائه کرده ایم تا با پارمتر های مختلف نظیر نوع بار، مسافت بین دو شهر، تعداد کارگر و زمان جابجایی که بر قیمت تاثیرگذار هستند آشنا شوید. لازم به ذکر است که خدمات بسته بندی و بیمه و سایر جزییات باربری در نرخ باربری شیراز به قشم تاثیر گذار خواهد بود.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ به روز رسانی شده است.

انواع خودروهای باربریقیمت به تومان
کرایه وانت پیکان از شیراز به قشم۱.۹۰۰.۰۰۰
کرایه نیسان بار از شیراز به قشم۳.۱۰۰.۰۰۰
کرایه خاور از شیراز به قشم۴.۰۰۰.۰۰۰
کرایه کامیون تک از شیراز به قشم۵.۱۰۰.۰۰۰
کرایه کامیون جفت از شیراز به قشم۶.۸۰۰.۰۰۰
کرایه تریلی از شیراز به قشم۸.۵۰۰.۰۰۰

حمل اثاثیه منزل از شیراز به قشم

به منظور جابجایی کالاها و اثاثیه منزل، شرکت بارکوب از وسایل حمل و نقل مدرن ومتنوع استفاده میکند و خدماتی حرفه ای در احتیار مشتریان قرار میدهد تا از سلامت بار خود اطمینان حاصل نمایند.

ما در هر مرحله جابجایی به شما یاری می رسانیم، به عنوان مثال با ارزیابی مقدار و جنس بار شما می سنجیم که چه خودرویی برای کار شما مناسب تر است و سپس بنابر برنامه زمانی چقد نیروی کار برای حمل و نقل میتوانید استفاده کنید.

مسیر باربری شیراز به قشم

فاصله بین این دو شهر حدود ۵۹۵ کیلومتر است و مدت زمان سفر با خودروی شخصی حدود ۸ ساعت است. در نقشه زیر به جزییات سفر پرداخته ایم.

مسافتزمانمتوسط سرعت
591 کیلومتر7:47 ساعت76 کیلومتر/ساعت
814 کیلومتر10:13 ساعت80 کیلومتر/ساعت
723 کیلومتر10:03 ساعت72 کیلومتر/ساعت

 

ثبت سفارشات حمل ونقل برون شهری با شرکت بارکوب

حمل بار از شیراز به قشم، باربری قشم به شیراز و سایر شهرهای ایران را از شرکت بارکوب بخواهید تا بهترین تجربه باربری را از ما دریافت نمایید. پرسنل شرکت بارکوب همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب آماده دریافت سفارشات شما می باشند.

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود