Skip to main content

باربری امیر بهادر تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار امیر بهادر تهران

باربری امیر بهادر تهران

باربری امیر بهادر،‌ اتوبار امیر بهادر و باربری امیر بهادر تهران، اتوبار در امیر بهادر تهران، باربری پل امیر بهادر،حمل بار امیر بهادر، اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل امیر بهادر،‌ اتوبار باربری تهران امیر بهادر و شماره باربری امیر بهادر تهران از خدمات باربری بارکوب می باشد. بارکوب با سال ها سابقه درخشان در زمینه خدمات باربری، حمل بار و اثاثیه منازل و شرکت ها با کادری کاملا مجرب در راستای تسهیل خدمات باربری آماده ارائه هرگونه خدمات است. باربری و اتوبار بارکوب، قیمت های استثنایی، کارگران حرفه ای حمل بار، انواع ماشین باربری مسقف و روباز ارسال به تمام . شرکت باربری با ارائه خدمات اسباب کشی در امیر بهادر تهران با سال ها سابقه درخشان می باشد. اتوبار بارکوب با استفاده از بروز ترین روش ها و فنون در اسباب کشی در بالاترین سطح ممکن ارائه مینمایند

قیمت باربری امیر بهادر

قیمت باربری امیر بهادر به صورت بین شهری مثل سایر خدمات طبق اتحادیه حمل و نقل محاسبه می شود. شما عزیزان می توانید با . حمل بار بین شهری ، عرضه و انجام كلیه خدمات بسته بندی ، جابجایی و حمل و نقل بین شهری اسباب و اثاثیه و كالا در استان تهران. باربری بین شهری : اتوبار بارکوب با ماشینهای مجهز و مدرن حمل و نقل و باربری بین شهری آماده جابجایی هر نوع بار و وسیله در ایران میباشد.

لیست تعرفه باربری هزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بارهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های امیر بهادر

لیست باربری های امیر بهادر قیمت های استثنایی، تضمین امنیت و بیمه باربری تهران با کارگران حرفه ای حمل بار، انواع ماشین باربری مسقف و روباز ارسال به تمام نقاط . انجام اسباب کشی داخل تهران و شهرستانها بصورت شبانه روزی، ارسال کارگر مجرب و حرفه ای جهت بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل، باربری بارکوب تهران . لیست باربری های تهران به شما کمک میکند تا بتوانید، مناسب ترین اتوبار و باربري تهران به مسیر خود را بیابید و در اسباب کشی از آن استفاده کنید .

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136،امیربهادر،خیابان شاپور،خیابان فروزش،خیابان محمدی
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
باربری رهپاكدر حال به روز رسانیخاوران میدان اقانور

باربری ارزان در امیر بهادر تهران

اگر به دنبال شرکت باربری ارزان در امیر بهادر تهران هستید انتخاب بارکوب می تواند برای شما عزیزان مناسب باشد. باربری بارکوب در امیر بهادر  دارای شعبه می باشد تا شما عزیزان به راحتی بتوانید با ما در ارتباط باشید. خدمات باربری بارکوب  شامل حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور ، بسته بندی لوازم منزل ، باربری بین شهری ، حمل بار با نیسان می شود که توسط تیم مجرب و تخصصی باربری بارکوب به بهترین نحوه انجام می پذیرد. با توجه به این مسئله که اسباب کشی و جابجایی هزینه های مختلفی دارد ما در بارکوب با در نظر گرفتن تعرفه های مناسب و کم سعی کرده ایم این امکان را برای شما فراهم کنیم تا با هزینه کمتر و بدون تغییر کیفیت خدمات را به بهترین نحوه به شما ارائه دهیم.در صورت تمایل جهت آگاهی از تعرفه ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. حمل اثاثیه منزل با استفاده از ماشین‌های مجهز و مناسب مانند انواع ماشین‌های کشیده، ایسوزو، کامیونت‌های مسقف و روباز، خاور، نیسان و وانت توسط رانندگان حرفه ای ما صورت میگیرد و نگرانی بابت آسیب دیدگی لوازمتان دیگر نخواهید داشت.کلیه خدماتی که انجام می‌گیرد ازجمله خدمات اتوبار و باربری و حمل اثاثیه با قیمتی ارزان ارائه می‌شود. ما با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات و همچنین نیروهای متخصص کلیه خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

محله امیربهادر

در جنوب تهران و منطقه 11 شهرداری یکی از محله‌های قدیمی و باسابقه شهر است. این محله در همسایگی محله‌های امیریه در شمال، مختاری در جنوب، قلمستان در غرب و سنگلچ در شرق قرار دارد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود