Skip to main content

باربری میدان امام حسین تهران ⭐️44449136 لیست قیمت ها | اتوبار در میدان امام حسین تهران

باربری میدان امام حسین تهران بارکوب در شرق تهران با خدماتی بی نظیر و با کیفیت آماده همراهی شماست. حمل و نقل تمامی اسباب و اثاثیه منزل، ادارات، واحدهای صنفی و تجاری توسط باربری امام حسین تهران بارکوب انجام می شود. از همان اولین بار مشتری دائم بارکوب خواهید شد. دقت، سرعت، کیفیت، احترام و ادب و پیگیری مستمر نحوه ارائه خدمات بارکوب را متمایز می نماید.

باربری میدان امام حسین تهران از خدمات باربری شرق تهران و جزء خدمات باربری منطقه 13 تهران بحساب می آید. باربری تهران و حمل اثاثیه منزل در تهران، یکی از خدمات اصلی بارکوب برای ساکنین مناطق 22 گانه تهران است.

شماره تماس باربری میدان امام حسین تهران

شماره تماس باربری میدان امام حسین تهران

خدمات باربری امام حسین بارکوب برای ساکنان شرق تهران

محله امام حسین در شرق تهران و در منطقه 13 شهرداری تهران واقع است. بارکوب خدمات بسیار با کیفیت خود را در تمام سطح شهر تهران ارائه می دهد. انواع خدمات ارائه شده توسط ما با هدف جلب رضایت حداکثری شما به شرح زیر است:

  • ارائه فاکتور رسمی
  • استفاده از وسایل نقلیه مناسب و تخصصی
  • بهره گیری از کارگران حرفه ای و کار بلد
  • ارائه بیمه نامه رایگان خسارت
  • پیگیری مستمر نحوه ارائه خدمات
  • تعرفه روشن و بدون ابهام هزینه ها
  • بسته بندی تخصصی اثاثیه
  • ارائه بارنامه رسمی

تلفن باربری نزدیک میدان امام حسین

تماس از طریق شماره تلفن های زیر در تمام طول هفته برای ساکنان محله امام حسین امکان پذیر است. می توانید تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق همین شماره تلفن ها با کارشناسان ما مطرح نمایید. در صورت نیاز به مشاوره میتوانید سوالات، انتقادات، پیشنهادات و یا پیگیری خدمات خود را از طریق شماره تلفن باربری میدان امام حسین بارکوب مطرح نمایید.

شماره تماس باربری میدان امام حسین تهران

لیست قیمت باربری نزدیک میدان امام حسین تهران

 

لیست تعرفه باربری میدان امام حسین تهران بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری میدان امام حسین تهران از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری میدان امام حسین تهراناز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری میدان امام حسین تهراناز 150.000 تومان

تعرفه اضافه کاری خدمات حمل و نقل بارکوب

بسته بندی و حمل و نقل برخی از اثاثیه ممکن از از حد زمان تعریف شده برای حمل و نقل اثاثیه بیشتر شود، در این صورت شما با افزایش هزینه نهایی روبرو خواهید شد.

در زیر جدول تعرفه هزینه بر اساس هر یک ساعت اضافه ارائه شده است. در شرایط خاص پرداخت زمان های خورد با توافق کارفرما و شرکت صورت میگیرد.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های نزدیک میدان امام حسین

میدان امام حسین یکی از پر ترددترین میدان های تهران است حتی گاهی کسانی که به دنبال باربری تهران به شهرستان میگردند در این محله به دنبال باربری مناسب هستند. از این رو شرکت های بسیاری اقدام به ارائه خدمات اتوبار در این محله مینمایند. برخی از این شرکتها بسیار قدیمی هستند و سالها است که در حال فعالیت در این زمینه هستند. برخی نیز جدیدا تاسیس شده اند. اینکه شما کدام یک را انتخاب مینمایید میتواند در کیفیت و میزان رضایتمندی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

بارکوب ارائه دهنده خدمات بروز و باکیفیت باربری در این محله است.

ژاله بارتهران، منطقه 12، محله ایران، مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا، پلاک 98
شادی بارخ 17 شهریور خ صفای غربی پ 17 )تهران ، میدان امام حسین ، خیابان هفده شهریور ، خیابان شهید اکبرصفا(غربی ) ، پلاک 17 ، طبقه همکف(
عدالت بارخواجه نظام الملک کوچه شهیدین خیابان شهید اجاره دار پلاک 276
اتوبار فردوسیخ دماوند ایستگاه پمپ بنزین قاسم آباد پ 1033 (تهران ، تهران نو ، خیابان شهید امیر کیانی ، خیابان دماوند ، پلاک 1,059 ، طبقه همکف)
ترانسپورت بارخ دکتر شریعتی خ خواجه نصیر سه راه طالقانی پ 28 (تهران ، دکترعلی شریعتی ، کوچه فرهاد ، خیابان پادگان ولیعصر (عج) ، پلاک 28 ، طبقه همکف)
جت بارخ دکتر شریعتی جنب خ آمل پ 151 (تهران – خواجه نصیر طوسی – خیابان شهید حمیدرضا طاهریان – خیابان دکترعلی شریعتی – پلاک 151 – طبقه همکف)
جهان پیمان بارچهارراه مولوی جنب بانک صادرات پ282 (تهران میدان قیام نرسیده به چهارراه مولوی پ 259)
اتحادیه باربری برون شهری تهرانتهران،  خیابان خواجه نصیر طوسی،  پلاک 225، طبقه 2
کامیون داران تهرانمیدان سپاه خیابان خواجه نصیرطوسی مقابل اداره مخابرات طبقه 2 پلاک 34

شماره تماس باربری میدان امام حسین تهران

در انتخاب شرکت باربری دقت کنید

اینکه شما حتما دقت داشته باشید که شرکت یا شخصی که قصد دارید انجام حمل و نقل اثاثیه خود را به آنها واگذار نمایید دارای مجوز رسمی از اتحادیه باشند اولین و مهم ترین نکته است.

اگر به این موضوع دقت نکنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید. از سرقت بار تا نپذیرفتن خسارت وارده به اثاثیه شما بدترین تا کمترین رخدادی است که با آن مواجه خواهید شد.

باربری باید شماره تماس و دفتر مشخص داشته باشد. ارائه بیمه نامه خسارت و بارنامه رسمی به همراه فاکتور رسمی، دقیق با تعرفه مشخص جز مهم ترین نکاتی است که باید قبل از انتخاب باربری امام حسین به آن دقت کنید.

درباره محله میدان امام حسین تهران

پیش از انقلاب میدان امام حسین(ع) به نام میدان شهناز شناخته می شد. این محله زیبا در مجاورت محله صفا قرارداد. در سمت غرب این میدان خیابان انقلاب قراردارد. این میدان به عنوان یک قرار گاه فرهنگی اجتماعی شناخته میشود و تقریبا دسترسی ماشین رو آن بسته شده است و از طریق زیرگذر خیابان انقلاب و دماوند را به یکدیگر پیوند می دهد.

به جز چند چاپخانه بزرگ و چندین مرکز خرید بزرگ و کوچک بافت کلی این منطقه را واحد های مسکونی تشکیل می دهند.

به همین دلیل یکی از خدمات مورد استقبال در این منطقه را خدمات بسته بندی اثاثیه منزل بارکوب تشکیل میدهد. برای اطلاع از خدمات و تعرفه هزینه بسته بندی اثاثیه منزل از این لینک استفاده نمایید.

شماره تماس باربری میدان امام حسین تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود