Skip to main content

باربری اباذر تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در اباذر تهران

باربری بارکوب با داشتن سال ها تجربه و تخصص لازم در زمینه حمل بار در محله اباذر،  اثاث کشی در اباذر توانسته است مورد اعتماد بسیاری از افراد قرار بگیرد. اتوبار بارکوب در مرکز شهر تهران قرار دارد و خدمات باربری را در اباذر و خیابان های اطراف ارائه می دهد. باربری بارکوب برای کادر خود از افراد حرفه ای و آموزش دیده استفاده می کند تا بتواند امنیت کامل و لازم را برای وسایل فراهم نماید.

افرادی که برای انتقال اثاثیه به این باربری مراجعه می کنند از صفر تا صد بسته بندی و انتقال وسایل را به کارکنان این شرکت می سپارند.

برای اطلاع از شرایط حمل بار در محدوده اباذر تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری اباذر تهران

اتوبار در محله اباذر تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب (باربری غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری اباذر

هزینه خدماتی که توسط باربری بارکوب انجام می شود با کیفیت کار انجام شده متناسب بوده و مشتریان این شرکت نسبت به هزینه ای که می پردازند رضایت کامل دارند. منصفانه بودن قیمت خدمات باربری بارکوب در محله اباذر باعث شده است تا از مدت ها قبل به کار خود ادامه داده و پیشرفت و محبوبیت روزافزونی را تجربه نماید. جدول زیر قیمت باربری در محدوده خیابان های اطراف محله اباذر نظیر خیابان پیامبر شرقی، خیابان شالی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان مقداد، خیابان بوستان دوم، خیابان شریفی و … می باشد.

 

 لیست تعرفه باربری اباذر هزینه باربری جهاد در سال جدید
هزینه اجاره خاور در محله اباذراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری در محله اباذراز 400 هزار تومان
هزینه کارگر در محله اباذراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بارهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافه در محله اباذراز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافه در محله اباذراز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه در محله اباذراز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافه در محله اباذراز 80 هزار تومان

لیست باربری های اباذر

شرکت های باربری که در منطقه اباذر تهران مشغول به کار می باشند از نظر کیفیت انجام کار در سطوح مختلف قرار دارند. از میان این شرکت ها، باربری بارکوب توانسته است حضور پر رنگ تری داشته و ارائه خدماتش را در وسعت بیشتری انجام دهد.

باربری اباذر02144449136بلوار اباذر، خیابان پیامبر شرقی
باربری بارکوب09192029136بلوار اباذر، خیابان شالی
اباذر بار02144449176بلوار اباذر، خیابان پیامبر غربی
اتوبار بارکوب09191509176بلوار اباذر، خیابان مقداد
باغ فیضتماس بگیریدتهران – مهران – خیابان مطهری – خیابان پیامبر – مجتمع تجاری نور – پلاک 4 – طبقه اول – واحد 13 – کد پستي: 1471853984
جابه جاتماس بگیریدتهران – باغ فیض – خیابان ایثار – خیابان 22بهمن غربی – پلاک 156.001 – طبقه همکفکد پستي: 1473757937
مکستماس بگیریدتهران – فردوس – خیابان بیست متری ولیعصر – خیابان شهید صادق تقدیری شرقی – مجتمع تجاری افتخاری – پلاک 12 – طبقه همکف – واحد 7کد پستي: 1481793889
صادقیهتماس بگیریدفلکه دوم صادقیه خ شهید جهرمی جنب مخابرات پ 15
شقایق بارتماس بگیریدانتهای خ فردوس خ بهار شمالی خ منوچهری غربی ساختمان تجاری میثم واحد 16
تانیشتماس بگیریدخ آیت اله کاشانی بلوار رسالت غرب خ سازمان برنامه خ لاله دوم پ 11
پونک بارتماس بگیریدفلکه دوم صادقیه بزرگراه آیت اله اشرفی اصفهانی خ علی اکبر وحدتی پ 49
سازمان آبتماس بگیریدخ پیامبر مرکزی مجتمع تجاری نور پ14
پیامبرتماس بگیریدباغ فیض خیابان نیلوفر گلزار نهم برج کاملیا پ1 واحد 18

حمل اثاثیه منزل اباذر

مشتریانی که به مجموعه بارکوب مراجعه می کنند شامل مدیران شرکت های صنعتی و تجاری و یا صاحبان منازل و اماکن اداری و… می باشد. این شرکت توانایی حمل و نقل همه نوع وسایل و اثاثیه را دارا می باشد و عملیات تخصصی جابجایی وسیله را در بهترین و مطمئن ترین شرایط ممکن انجام می دهد. مسئولیت پذیری در مقابل وسایل یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت می باشد که حتی شامل حمل و نقل های درون شهری که مشمول بیمه نمی شوند نیز می گردد.

این شرکت فعالیت های خود را با اعطای بار نامه و بیمه نامه مخصوص اسباب کشی شروع می کند و به این ترتیب رضایت خاطر مشتری را جلب می نماید. بسته بندی که توسط کارکنان این شرکت برای وسایل انجام می شود به صورت حرفه ‌ای و با حداکثر سرعت انجام می گردد به طوری که مشتری هیچ گونه سختی و زحمتی را از این بابت متحمل نمی گردد.

به کارگیری تجهیزات مخصوص برای جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل باعث می شود تا اثاثیه بدون هیچ صدمه ای به مقصد برسند.

باربری اباذر تهران

باربری بارکوب که در ناحیه اباذر تهران واقع می باشد کلیه عملیات باربری را برای انواع وسایل و اثاثیه انجام می دهد. مقدار وسیله ها هر چقدر هم که زیاد باشد این شرکت حمل و نقل آنها را در بالا ترین سرعت و امن ترین حالت ممکن انجام می دهد. کامیون هایی که در اختیار شرکت بارکوب قرار دارند از بهترین خاور ها انتخاب شده اند و دارای اتاق های محکمی هستند که شرایط لازم برای حمل بار در داخل آنها فراهم شده است.

محاسبه قیمت باربری اباذر

انجام محاسبات مربوط به هزینه تمام شده حمل و نقل بار در اباذر تهران توسط باربری بارکوب مستلزم در نظر گرفتن نکاتی است که در ادامه بیان خواهد شد.

  1. میزان تعیین شده برای کرایه حمل و نقل هایی که در روزهای تعطیل و مناسبتی صورت می پذیرد بیشتر از ایام معمولی می باشد
  2. کارگران مجبورند انتقال اثاثیه را در کوچه هایی که باریک هستند و فضای کافی برای ورود کامیون ندارند به صورت پیاده انجام دهند و به این ترتیب به ازای هر یک متر 3 هزار تومان دستمزد دریافت کنند که این هزینه بر مبلغ نهایی افزوده خواهد شد
  3. استفاده از پیکان وانت به دلیل اینکه مشمول بیمه نمی گردد در مسافت‌ های بالا بسیار کمتر صورت می پذیرد
  4. اگر مشتری درخواست نشستن کنار راننده را داشته باشد می تواند در مصرف های کمتر از ۵ ساعت این کار را انجام دهد اما برای بیشتر از آن باید رضایت راننده را جلب کند

انتقال مطمئن بار در بارکوب

محله اباذر کجاست؟

محله اباذر در قسمت مرکزی تهران واقع شده و در دسته بندی منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است. این محله از قسمت شمال با قهرودی و از شرق با خیابان فلکه دوم صادقیه تقاطع دارد.

سفارش باربری اباذر

برای برقراری ارتباط با باربری بارکوب و انجام سفارش خود می ‌توانید در تمامی روز های هفته و حتی روز های تعطیل با شماره تلفن هایی که در ادامه قرار داده می شود تماس حاصل فرمایید. شما می توانید ضمن انجام سفارش خود ماشین مورد نظر تان را انتخاب کنید و نسبت به دریافت راهنمایی از کارشناسان ما اقدام نمایید.

شماره تماس باربری اباذر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود