Skip to main content

انتخاب باربری خوب برای حمل بار در بندرعباس

انتخاب باربری خوب برای حمل بار در بندرعباس

انتخاب باربری خوب برای حمل بار در بندرعباس

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد هنگام اسباب کشی میپرسند این است که به چه شرکت باربری باید اعتماد کنیم؟ آیا صرف اینکه کارگرهای حرفه داشته باشد کافی است؟ یا اینکه مجوز و سابقه فعالیت اون باربری هم اهمیت داره؟ برای شهرهای جنوبی کشور آیا نیاز هست که بیمه برای باربری بگیرم؟ در جابجایی از راه های دور مثلا از تهران به بندرعباس آیا نیاز هست که از خودروهای خاصی استفاده شود؟

در این مقاله به پاسخ سوالات شما می پردازیم. با ما همراه باشید.

مواردی که در ادامه میخوانید:

[lwptoc]

داشتن پرسنل حرفه ای و با تجربه برای اسباب کشی

پرسنل حرفه ای باربری در بندر عباس

یکی از اولین نکات در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل در شهرهای جنوبی کشور مثلا در بندرعباس باید نظر بگیرد این است که از شرکتی جهت باربری استفاده کنید که از کارگرهای حرفه ای و با تجربه استفاده میکند. این را از صحبت کردن شما میتوانید متوجه بشوید. معمولا افرادی که حرفه ای هستند خیلی مسلط تر صحبت میکنند و سریعا به سوالات شما جواب و راهکار و مشاوره رایگان در اختیار شما قرار میدهند. این نکته ی بسیار مهمی است که باید بدان توجه کنید.

شرکت های معتبر باربری در بندرعباس به دنبال آموزش و تربیت نیروی های کار حرفه ای هستند. عموما شرکت های خوب از افراد تنبل و کار نابلد استفاده نمی کنند. به دلیل اینکه در بندرعباس حمل و جابجایی بار زیاد انجام میشود، خیلی از اقات شرکت هایی که از پرسنل حرفه ای استفاده نکنند، مشتری بار را لغو میکند. داشتن پرسنل حرفه ای و خوش برخورد دیگر امروزه یک مزیت رقابتی محسوب نمیشود بلکه یک اجبار است که اگر شرکتی نداشته باشد نقطه ضعف آن شرکت محسوب می شود.

مورد بعدی که در مورد حمل بار در بندر عباس باید بدان توجه داشته باشید، نحوه چیدن صحیح بار توسط کارگران و پرسنل شرکت باربری می باشد. نیروهای با تجربه به خوبی میدانند که اول چه لوازمی باید جابجا شود، به چه شکلی باید جابجا شود، چه تعداد نیرو باید در جابجایی آن دخیل باشند. این ها از موارد ریز و جزئی است که فقط شرکت های حمل بار معتبر در بندرعباس بدان آگاه هستند.

نکته بعدی که در مورد پرسنل شرکت های حمل بار در بندرعباس باید بدانید این است که این پرسنل باید قوانین و ایمنی کار را به خوبی رعابت کنند. ایمن بودن با توجه به افزایش قیمت کالا ها یک اصل اساسی است.

با رعابت این موارد، بار شما به سلامت به مقصد می رسد.

باربری در بندرعباس به منطقه مورد نظر شما نزدیک باشد

یکی از مواردی که این روزها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، سرعت در انجام کار هاست. یک شرکت باربری در بندرعباس زمانی میتوانید اسباب و اثاثیه شما را به موقع بارگیری و در محل مورد نظر خالی کند که به منطقه و محله شما نزدیک باشد. برای مثال اگر شما ساکن محله های غرب بندرعباس هستید، خدمات گرفتن از یک شرکتی که در شرق بندرعباس است نمی تواند زیاد برای شما مفید باشد. پس بهتر است از باربری های منطقه خودتان استفاده کنید.

گاهی البته ممکن است که در محله شما باربری مورد نظر وجود نداشته باشد یا اینکه فاقد استاندارهای اولیه مد نظر شما باشد. در این صورت فرصت را غنیمت بشمارید و از یک باربری معتبر در بندرعباس استفاده کنید حتی اگر کمی دورتر باشد. چون در نهایت این خروجی کار است که شما را راضی میکند. گاهی کمی کارها دیرتر انجام شود خیلی بهتر است از اینکه خسارت به لوازم شما وارد شود.

یکی دیگر از مواردی که در جابجایی بار در بندرعباس باید به آن آگاه باشید نوع خودروی حمل بار است. معمولا به این صورت است که برای بارهای کوچک و سبک از وانت و نیسان استفاده می شود و برای بارهایی که بزرگ تر و سنگین تر هستند از کامیون یا کامیونت استفاده می شود.

شما میتوانید برای اندازه گیری وزن بار و انتخاب خودرو مناسب بار شما مقاله زیر را مطالعه کنید که در آن جدول مشخصات خودروها ، وزن باری که تحمل میکنند و همچنین ابعاد باری که میتوانند جابجا کنند برای شما قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل حمل اثاثیه منزل در بندرعباس

خدمات بسته بندی وسایل منزل توسط شرکت باربری ارائه شود

ارائه خدمات بسته بندی در باربری

نکته بعدی که در زمان باربری و حمل اثاثیه منزل در هرمزگان و شهر بندرعباس باید مد نظر داشته باشید، خدمات بسته بندی کالاست. در این مناطق به دلیل شرجی بودن حتما نیاز است که لوازم بسته بندی شوند. بسته بندی لوازم یکی از خدمات تخصصی است که برخی از باربری های معتبر بندرعباس ارائه میکنند. شما میتوانید زمانیکه با این شرکت ها تماس گرفتید در رابطه با این خدمت نیز سوال کنید. و حتما این نکته را بدانید که هزینه بسته بندی جدا از هزینه باربری محاسبه می شود. البته شما خودتان هم میتوانید لوازم را بسته بندی کنید. در همین سایت ما مقالات متنوعی در خصوص لوازم مختلف و نحوه بسته بندی آن ها منتشر کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

بسته بندی اصولی لوازم باعث می شود که در زمان جابجایی آسیب کمتری به وسایل وارد شود و همچنین در هوای با رطوبت بالا کمتر در معرض سر خردن قرار بگیرند. و درنهایت شما خسارت کمتری می بیند. بسته بندی لوازم عموما به وسیله نایلون های شیرینگ و یا کارتن انجام میشود.

انتخاب خودرو همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم از این جهت حائز اهمیت است که شما نیاز نباشد برای حمل بار چندین بار یک مسیر را طی کنید و یا اینکه اگر هوا مساعد نبود از ماشین های مسقف استفاده کنید که در صورت بارندگی باران دچار خسارت نشوید.

قیمت؛ همواره یک عامل تاثیر گذار

همواره قیمت یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب باربری مورد نظر است. در بندرعباس به دلیل اینکه تعداد باربری ها بسیار زیاد است، معمولا قیمت ها بسیار رقابتی هستند و شما بیشتر باید روی خدماتی که دریافت میکنید تمرکز داشته باشید. همین موارد مهمی که در این مقاله راجع به آن صحبت کردیم میتوانید تا حد بسیار زیادی تضمین کننده سلامت بار شما باشد. در تعیین قیمت باربری سعی کنید بجای زیاد چانه زدن، خدمات بیشتری را دریافت کنید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود