Skip to main content

اسباب کشی پیروزی تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل پیروزی

اسباب کشی تخصصی درپیروزی

اسباب کشی تخصصی درپیروزی از جمله خدمات شرکت باربری بارکوب می باشد که به اهالی محترم ارائه داده میشود. شرکت ما با کارگران حرفه ای که به خدمت گرفته است ، روز اسباب کشی را برای شما به یک روز به یادماندنی تبدیل می کند. بهتر هست بدانید کلیه خدمات که ارائه داده میشود که عبارتند از :

حمل بار و اثاثیه منزل
بسته بندی اثاثیه منزل
ارائه مشاوره حضوری و تلفنی رایگان
اجاره انبار اثاثیه منزل
استفاده از خودرو های لوکس و با کیفیت
ارائه قیمت منصفانه زیر نظر اتحادیه باربری
ارائه خدمات شبانه روزی
ارائه بیمه نامه معتبر و بارنامه

هزینه حمل و نقل اثاثیه در پیروزی

هزینه حمل و نقل اثاثیه در پیروزی متخصص بسته بندی اثاثیه منزل و حمل اثاثیه منزل با کمترین هزینه در محدوده پیروزی بهترین وانت بار است که خدمات حرفه ای خاور و نیسان و وانت بار می دهد. حمل بار و اثاثیه منزل ، بسته بندی وسایل ، باربري با نیسان و وانت  و خاور شرکت ما افتخار دارد با کادر مجرب و آموزش دیده تمامی حمل و نقل شما عزیزان را در سریع ترین زمان جابجا نمایید

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000
هزینه طرح ترافیکبرای مناطق طرح60.000

لیست باربری ها در پیروزی

لیست باربری ها در پیروزی و اسباب کشی منزل و ادارات ۲۰٪ تخفیف ۲۴ ساعته شبانه روزی انواع ماشین های مصوب و کارگران حرفه‌ای و کاربلد تضمینی در خدمت مشتریان عزیز با قیمت مناسب بیش از ۱۶ سال سابقه کاری در عرضه باربری خاور ۶ متری و پنج متری بزرگی سقف سالن مجهز به لوازم ضربه گیر فوق العاده عالی از اسباب کشی آسوده خاطر خود را به ما بسپارید همراه با بارنامه و بیمه بین شهرهای  بارکوب در خدمت شماست

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136پیروزی
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولنجکدر حال به روز رسانیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان

بسته بندی اثاثیه منزل در پیروزی

بسته بندی اثاثیه منزل در پیروزی برای بسته بندی اثاثیه از کارتن های استاندارد و زخیم و چندین لایه ( که سایز متوسط آنها به اندازه یک جعبه موز است) استفاده میشود. همچنین برای بسته بندی البسه از کارتن های رگال دار مخصوص نیز استفاده میشود که استفاده از این کارتن ها مانع از چروک شدن و نافرم شدن لباس ها میگردد.  به منظور اینکه لوازم شکستنی شما در کارتن ها آسیب نبینند و نشکنند، از روزنامه های باطله برای پیچش دور آنها و پر کردن فضای خالی بین ظروف و لوازم شکستنی در کارتن ها ، استفاده میکنند. همچنین روی تمامی مبلمان شما جهت جلوگیری از آلودگی به گرد و غبار ، از سلفون استفاده میشود. برای اینکه بار شما در حین بارگیری و باربری دچار خدشه و آسیبی نشود، از نایلون های حبابدار نیز استفاده میکند و کل اموال را با لایه ای از نایلون های حبابدار ، میپوشاند.

کارتن اسباب کشی در پیروزی

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا و در اندازه‌ها و ابعاد متفاوت از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است. در اتوبار بارکوب بار انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی را در ابعاد مختلف ارائه می‌نماییم.برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد. و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتن های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌پیچ نیز کنید.

کارتن‌های اسباب کشی برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره کاربرد دارند. برخی از این لوازم عبارتند از:

بسته بندی کتاب
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی کفش
بسته بندی لوازم پارچه‌ای
بسته بندی لوازم خواب
بسته بندی لباس
بسته بندی وسایل آشپزخانه
بسته بندی ظروف
بسته بندی دکوراتیو و لوازم تزئینی
بسته بندی لوازم خرده و ریزه

بدون شک حداقل چند قلم از لوازم ذکر شده در خانه و اداره شما موجود است. حفاظت از این وسایل اولویت شما است. پس اگر به زودی یک جابجایی در پیش دارید، از فروشگاه معتبر، اقدام به خرید کارتن اسباب کشی کنید.

ماشین باربری و حمل بار در پیروزی

ماشین باربری و حمل بار در پیروزی به منظور ارائه خدمات سریع به مشتریان خود در پیروزی سریعا به محل شما اعزام می شود و هیچ گونه اتلاف وفتی در زمان شما مشتریان عزیز پیش نیاید. و شما می توانید در هرکجای این منطقه هستید درخواست خدمات اسباب کشی از این شرکت کنید.نیسان بار و وانت تلفنی شما در این باربری میتوانید از انواع خودروهای باربری سبک ، خودروهای باربری نیمه سبک ، خودروهای باربری سنگین ، خودروهای باربری مسقف و رو باز استفاده کنید. در بعضی باربری ها استفاده از خودرو های سبک مثل نیسان بارها و وانت بارها مناسب تر است. علت این موضوع بستگی به وزن و نوع بار شما دارد. برای باربری و حمل و نقل لوازم از خودروهای باربری متفاوتی برحسب نوع نیاز و شرایط موجود استفاده میشود. بسته به اینکه وزن بار و مسافت جابجایی شما چقدر است یا اینکه زمان باربری شما چه زمانی است و باربری درون شهری یا برون شهری دارید، وسیله حمل و نقل و باربری مناسبی برای شما انتخاب میشود. در باربری شبانه روزی بارکوب از وانت بارها استفاده میشود. ما با در اختیار داشتن کادر آموزش دیده و مجرب در زمینه باربری با وانت بار و نیسان بار نیز، خدمت رسانی میکنیم.

کارگر اسباب کشی در پیروزی

کارگر اسباب کشی در پیروزی
امروزه بیشتر افراد به هنگام جا به جایی از منزل مسکونی به منزل دیگر از نیروی با تجربه استفاده می فرمایند. این فرایند به دلیل این انجام می شود که این خدمات باید توسط افراد خبره و حرفه ای که از نظر بدنی توانایی انجام این کار را دارند انجام بگیرد.همچنین برای اینکه از نظر مالی ضرر و زیان هنگفتی به وسایل وارد نشود و سلامت افراد در این زمان بسیار مهم تر می باشد این شرکت ها پدید آمده اند و با استخدام نیروهای مجرب به کمک شما می آیند.
این افراد قابلیت آن را دارند که بتوانند وسایل و بسته بندی های بزرگ خانه را مانند یخچال، گاز، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و … را با روش ها تخصصی جا به جا کنند. کارگر جا به جایی وسایل اساسا نیرو و ورزیدگی جسمی و فیزیک بالای بدن برای یک کارگر حمل اثاثیه بسیار بسیار مهم است. اما این بدین معنا نیست که تنها معیار انتخاب نیروی جسمانی او باشد. شرکت باربری بارکوب با کارگران حرفه ای و ورزیده و آموزش دیده در خدمت شماست.

حمل بار درون شهری و برون شهری در پیروزی

حمل بار درون شهری و برون شهری در پیروزی با سرویس‌های متعددی را با کسب رضایتمندی سفارش‌دهندگان محترم به انجام برساند.

با توجه به تجربیاتی که در طول سال‌ها خدمت رسانی در سرویس اثاث کشی درون شهری و برون شهری کسب کرده‌ایم، معتقدیم که یکی از مهمترین بخش‌های یک اثاث کشی ایمن، بسته بندی درست و اصولی وسایل و چیدمان صحیح آن‌ها در وسیله نقلیۀ حمل بار است. متخصصان و کارگران متعهد بارکوب در خصوص چینش وسایل در داخل ماشین حمل بار و ایمن سازی آن‌ها نهایت دقت را بعمل می‌آورند و با قرار دادن ضربه‌گیر به منظور جلوگیری از ضربه خوردن و سقوط وسایل در هنگام حمل، از وسایل شما که به امانت در ماشین باربری قرار می‌گیرد حفاظت می‌کنند. اما در خصوص بسته بندی وسایل که عموما توسط خود اشخاص انجام می‌شود بعضا شاهد مشکلات و اشتباهاتی هستیم که متاسفانه منجر به بروز خسارات می‌شود. توصیه می‌کنیم اگر تجربه کافی در بسته‌بندی، خصوصا وسایل شکستنی و گران‌قیمت ندارید، از سرویس کارگر جابجایی و بسته بندی  استفاده نمایید. متخصصان ما در سرویسِ بسته بندی با در اختیار داشتن لوازم مورد نیاز مانند رول سلفون، رول ضربه‌گیر و کارتن‌های مقاوم و محکم در سایزهای مختلف تمامی‌ وسایل شما را به‌صورت حرفه‌ای بسته بندی می‌کنند. با توجه به مسافت طولانی در اسباب کشی‌ برون شهری امکان آسیب وسایل بیشتر است. اما با یک بسته بندی اصولی و مطمئن می‌توان از بروز خسارات جلوگیری کرد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود