Skip to main content

اسباب کشی جنت آباد تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل جنت آباد

اسباب کشی تخصصی در جنت آباد

باربری جنت آباد تهران ،حمل اثاثیه منزل جنت آباد،‌ اسباب کشی جنت آباد و شماره باربری جنت آباد ،بسته بندی اثاثیه منزل جنت آباد، کارتن اسباب کشی جنت آباد بارکوب خدمات زیر را به صورت شبانه روزی ارائه می کند.اسباب کشی تخصصی در جنت آباد با مجوز رسمی و معتبر از اتحادیه باربران و سال ها سابقه درخشان در امر باربری و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده خدمات نوین در زمینه حمل و نقل اسباب و اثاثیه و باربری را به شما عزیزان ارائه می دهد. هدف باربری بارکوب مشتری مداری و رضایتمندی شما عزیزان است. اسباب کشی تخصصی در جنت آباد شما را دعوت می کند تا یکبار ما را امتحان نمایید تا برای همیشه یکی از مشتریان ثابت باربری ما شوید.

مواردی که باربری بارکوب را از دیگر باربری ها متمایز می کند:
یکی از قدیمی ترین باربری های جنت آباد

عضو رسمی و معتبر اتحادیه باربران تهران

بهترین بسته بندی اثاثیه با به روز ترین و جدید ترین ابزار و وسایل

متخصص در امر باربری و اسباب کشی

رعایت نکات بهداشتی و اصول ایمنی

خدمات: اعزام کارگر کاربلد، جدا سازی و بسته بندی اسباب و اثاثیه، حمل تخصصی یخچال ساید، حمل اسباب های سنگین و گران قیمت

هزینه حمل و نقل اثاثیه در جنت آباد

هزینه حمل و نقل اثاثیه در جنت آباد با توجه به مواردی اعم از مقصد، میزان اثاثیه و تعداد ماشین ها برای حمل اسباب، تعداد کارگران، مقدار وسایل استفاده شده در باربری و حمل و نقل، تعداد طبقات مبدا و مقصد بستگی دارد که در کل جمع بندی هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد و هیچ هزینه ی اضافی ای از شما عزیزان گرفته نمی شود. با خیال راحت اثاثیه خود را به ما بسپارید و در مقصد با نازلترین قیمت تحویل بگیرید.

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000
هزینه طرح ترافیکبرای مناطق طرح60.000

لیست باربری ها در جنت آباد

لیست باربری ها در جنت آباد  با سرلوحه قرار دادن اهدافی مانند تکریم مشتریان، ارائه خدمات بر اساس استاندارد باربری های مطرح اروپایی، جلب اعتماد و رضایت خانواده های محترم، هزینه خدمات یکسان در نقاط مختلف جنت آباد و … به سرعت با افزایش تقاضا و اقبال مشتریان باربری در جنت آباد روبرو شد و به توسعه ناوگان باربری در سراسر تهران و ارائه خدمات باربری جنت آباد اقدام نمود.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136جنت آباد جنوبی، بالاتر از چهارباغ، پلاک 181
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی

بسته بندی اثاثیه منزل در جنت آباد

بسته بندی درست و اصولی یکی از مهمترین مواردی است که در اسباب کشی باید به آن توجه کرد. بسته بندی اثاثیه منزل در جنت آباد با انواع وسایل مورد نیاز اسباب کشی مانند: چسب پهن، بابل رپ (فوم و نایلن ضربه گیر، نایلون حباب دار) و کارتن های چند لایه به صورت کاملا اصولی و تخصصی اثاثیه شما را بسته بندی می کند تا در حین اسباب کشی صدمه ای به اثاثیه شما وارد نشود. و همچنین برای بسته بندی اسباب های سنگین مانند یخچال، پیانو، گاوصندوق و مبل های سه نفره ی حجیم جای نگرانی باقی نمی گذارند.

کارتن اسباب کشی در جنت آباد

علاوه بر خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه در مجموعه جنت آباد، فروش لوازم بسته بندی جهت بسته بندی صحیح و استاندارد اسباب و اثاثیه و جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم در طول اسباب کشی نیز انجام می شود. ، خدمات ما در زمینه شامل فروش کارتن اسباب کشی،نایلون های حبابدار ، چسب و طناب اسباب کشی، انوع ساک لباس و … می باشد.اگر می خواهید خودتان در زمینه بسته بندی اثاثیه و لوازم اقدام کنید، کارتن اسباب کشی در جنت آباد بهترین گزینه برای خرید انواع لوازم بسته بندی در تهران می باشد. تمام وسایل مورد نیاز شما جهت بسته بندی اثاثیه ظرف مدت یک ساعت برای شما ارسال خواهد شد. قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا در فروش لوازم بسته بندی نیز از دیگر مزایای خرید لوازم بسته بندی از بارکوب می باشد

خودروهای اتوبار جنت آباد

خودروهای اتوبار جنت آباد از خودروهای جدید استفاده می نماید و تمامی خودروهای خود را برای حفاظت کامل از وسایل مشتریان گرامی تجهیز نموده است. خاور های (ایسوزو و هیوندا) این باربری به دو صورت ۱- مسقف و ۲- روباز  هستند.

خودروهای مسقف جهت اسباب کشی، حمل مبلمان و وسایل حساس و قیمتی استفاده می شود و هر خودرو مجهز به 30 پتو تمیز جهت بسته بندی وسایل بصورت رایگان است
لازم به ذکر است که بدنه داخلی خودروها نیز کاملا توسط کارتن های مقاوم و ضربه گیرها پوشش داده شده است تا از اثاثیه منزل و وسایل مشتریان به خوبی محافظت شود .
خاورهای روباز که برای جابجایی وسایل و تجهیزات کارخانجات استفاده می گردد .
اتوبار جنت آباد برای حمل بارهای کم حجم از وانت و نیسان مبلی (با کف صاف) استفاده می نماید
هر نیسان دارای ۱۵ پتو تمیز جهت بسته بندی و محافظت از وسایل و مبلمان است .

کارگر اسباب کشی جنت آباد

همواره توضیه میشود برای انجام هر کاری از متخصصین کمک گرفته شود تا آسیب های کمتری در حین کار پیش بیاید. در هنگام اسباب کشی هم همینطور است. اگر به هنگام باربری از کارگران حرفه ای و آموزش دیده برای حمل بار استفاده شود، به مراتب آسیب ها و صدمات کمتری به انسان و اسباب وارد میشود. اما اگر صلاح دانستید که خودتان اسباب کشی را انجام بدهید و فقط نیاز به نیروی کمکی بیشتری داشتید، میتوانید ازکارگر اسباب کشی جنت آباد کمک بگیرید. کارگر اسباب کشی جنت آباد، هرتعداد کارگر ساده که مدنظر داشته باشید، برای کمک به نزد شما ارسال میکند.

حمل اثاثیه منزل از جنت آباد به شهرستان

حمل اثاثیه منزل از جنت آباد به شهرستان با انواع وسیله های نقلیه ی باربری  که جهت اسباب کشی منزل جنت آباد آماده به خدمات هستند، اعم از: وانت بار، نیسان، خاور، کامیون تریلی که همگی مجهز به کف پوش موکت و در اختیار داشتن بیش از ۵۰ پتو جهت بسته بندی و محافظت وسایل به هریک از

شهرستان های: قزوین، قم،سمنان، رشت، مازندران، گرگان، مشهد، اصفهان، اراک، همدان، آستارا، تالش، اردبیل، خلخال، بندرانزلی، صومعه سرا، لاهیجان. لنگرود،

آستانه اشرفیه، چابکسر، رامسر، تنکابن، عباس آباد. چالوس، نوشهر، کلاردشت. مرزن آباد، نور، چمستان، آمل، محمود آباد، قائم شهر، فریدونکنار، بابل. بابلسر، ساری،

نکا، بهشهر، شیرگاه، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، آق قلا، سیمین شهر. زنجان، تبریز، ارومیه، ملایر، بروجرد، کاشان، سنندج، کرمانشاه، ایلام، دامغان، شاهرود، سبزوار.

نیشابور، قوچان، درگز، تربت حیدریه، انجام می شود. و شما صاحبین کالا و  مرسولات و لوازم منزل یا اداری و تجاری صنعتی می توانید با باربری بارکوب  تماس حاصل فرمایید. و درخواست حمل اثاثیه منزل خود در منطقه جنت آباد  رزرو نمایید.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود