Skip to main content

وانت بار تنکابن

اگر قصد اسباب کشی و حمل لوازم را به وسیله وانت در تنکابن دارید، میتوانید همین حالا با باربری بارکوب تماس بگیرید. ما یکی از بهترین شرکت های حمل بار با وانت و نیسان در مازندران و گیلان هستیم که بیش از 15 سال است که خدمات حمل بار با وانت در تنکابن و سایر شهرها ارائه میدهیم.

برای تماس با باربری وانت تنکابن کلیک کنید:

09114528255

هزینه باربری وانت بار تنکابن

حمل بار و لوازم توسط وانت در تنکابن یکی از ارزان ترین و بصرفه ترین روش های حمل بار است. که توسط باربری بارکوب و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته ارائه می شود. شما میتوانید از مبدا تنکابن به سایر شهرهای ایران توسط وانت بار تنکابن لوازمتان را جابجا کنید. همچنین اگر مبدا شما شهر دیگری است و قصد دارید تا به وسیله وانت به تنکابن جابجا شوید نیز میتوانید روی بارکوب حساب کنید.

قیمت حمل بار از مبدا تنکابن به سایر شهرها: 450 هزارتومان

نرخ کرایه وانت بار در تنکابن (جابجایی داخل شهری) : 200 هزارتومان

هزینه هر ساعت کارگر اسباب کشی : 100 هزارتومان

وانت بار تنکابن به تهران ( و بالعکس)

حمل و نقل تنکابن به تهران در مقایسه با جابجایی داخل شهری بسیار مشکل تر است و به مهارت بیشتری نیاز دارد. زیرا هنگام حمل اثاثیه از تنکابن به تهران، احتمال خرابی بار به دلیل مسافت های طولانی و مشکلات جاده ای افزایش می یابد. تصحیح و استفاده از پرسنل و کارگران آموزش دیده و حرفه ای برای حمل بار مناسب و صحیح در جابجایی لوازم از تنکابن به تهران که می تواند نیسان، ون، خاور، ایسوزو، کاویان، هیوندای و خودروهای نسل جدید باشد و همچنین باربری تنکابن به تهران استفاده از رانندگان مجرب و مجرب که آشنایی لازم را برای حمل بار جاده ای دارند از مواردی است که در حمل و نقل تنکابن به تهران باید مورد توجه قرار گیرد.

بیمه باربری وانت تنکابن

باربری بارکوب جهت رفاه حال شما عزیزان اقدام به بیمه کردن لوازم درخواستی مشتری می نماید. شما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیز تمام لوازم خودتان را تا سقف 20 میلیون بیمه کنید. تا در صورت بروز حادثه از مزایای بیمه باربری برای تنکابن استفاده نمایید.

ویژگی های وانت بار تنکابن بارکوب

تمامی راننده های بارکوب به صورت حرفه ای آموزشی دیده اند و رفتار حرفه ای در برخورد با مشتری را به خوبی بلد هستند.

باربری بارکوب با ارائه سرویس 24 ساعته وانت بار در تنکابن یکی از شرکت های حرفه ای در این زمینه محسوب می شود.

به درخواست مشتری، تمام لوازم امکان بیمه شدن را دارا هستند و خیال مشتری از بابت شکستگی راحت می شود.

استفاده از ماشین های مدل بالا و رانندگان حرفه ای و با تجربه از مزیت های اصلی باربری وانت تنکابن بارکوب محسوب می شود.

ارسال کارگر اسباب کشی

در صورت نیاز به کارگر حمل و نقل، علاوه بر خدمات باربری، می توانید از کارگران حرفه ای و با تجربه بارکوب نیز استفاده کنید تا بسته کامل خدمات را در جابجایی وسایل خود با هم دریافت کنید. هزینه کارگر اسباب کشی جدا از هزینه حمل بار انجام میگیرد. همچنین در نظر داشته باشید که چنانچه مسافت طولانی باشید(مثلا تنکابن به تهران) هماهنگی جهت کارگر در مقصد به عهده شما می باشد. اما بارکوب در این زمینه نیز به شما کمک خواهد کرد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط: