Skip to main content

وانت بار تهران ⭐️44449136 جدول قیمت | شماره حمل بار و وانت بار اینترنتی تهران

وانت بار تهران | حمل بار با وانت | جدول قیمت ها

یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسایل نقلیه و باربری وانت بار تهران است که البته ظرفیت محدود و مشخصی دارد. اگر قصد دارید تعدادی وسیله را از منطقه یک شهر به منطقه دیگری یا حمل بار با وانت انجام شود ، بهترین انتخاب شما وانت خواهد بود؛ زیرا این وسیله نقلیه و باربری برای نقل و انتقالات درون‌شهری مناسب است؛

نرخ کرایه وانت بار از تهران بهمقصدکرایه وانت بار
نرخ کرایه وانت از تهران بهشیراز۲.۱۰۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهاصفهان۱.۲۵۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهمشهد۲.۲۵۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهتبریز۱.۹۵۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهساری۱.۴۰۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهبندر عباس۳.۵۰۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهزاهدان۴.۲۰۰
نرخ کرایه وانت  از تهران بهرشت۱.۳۵۰

کرایه وانت باردرون شهری تهران

استفاده از وانت بار برای جابجایی های درون شهری نیز انجام می شود.کرایه وانت باردرون شهری تهران در هنگام جابجایی، بسته بندی صحیح لوازم کمک زیادی به شما می کند. با بسته بندی صحیح و اصولی احتمال آسیب دیدن وسایل در طی مسیر بسیار کمتر است. نرخ کرایه وانت بار درون شهری نیز از فاکتورهای گوناگونی تاثیر می گیرد. بدیهی است که برای جابجایی هایی درون شهری که مسافت کمتری طی می شود هزینه های باربری کاهش یابد، اما همان طور که اشاره کردیم مسافت در نرخ کرایه وانت بار بین شهری تاثیر دارد و برای جابجایی درون شهری نیز چنین است. یعنی اگر جابجایی لوازم در یک مسافت کوتاه درون شهری انجام شود نرخ کرایه وانت درون شهری نیز کاهش می یابد.پیش از تصمیم گیری برای جابجایی باید شرایط را به دقت بررسی کنید و با در نظر گرفتن مسافتی که باید طی شود هزینه های جابجایی را تخمین بزنید.

نوع خدماتنرخ کرایه بر اساس کیلومتر در سال 1401
نرخ کرایه وانت بار درون شهری (تا 2 ساعت – مسیر کوتاه)150.000 تا 300.000 تومان
نرخ کرایه (وانت، پراید وانت، آریسان و…) بین شهری زیر 200 کیلومترکیلومتری 4000 تومان
نرخ کرایه (وانت، پراید وانت، آریسان و…) بین شهری بالای 200 کیلومترکیلومتری 3.200 تا 3.500 تومان
نرخ کرایه نیسان بار بر اساس کیلومتر (بین شهری زیر 200 کیلومتر)کیلومتری 5000 تومان
نرخ کرایه نیسان بار بر اساس کیلومتر (بین شهری بالای 200 کیلومتر)کیلومتری 4.200 تا 4.500 تومان

نحوه محاسبه قیمت وانت بار

نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر برای مسافت‌های بین شهری حساب می‌شود و برای جابه جایی درون شهری، به ازای ساعت و زمان، مشخص می‌شود. این نرخ کرایه برای نیسان، وانت و همچنین برای مسافت‌های کمتر و بیشتر از 200 کیلومتر متفاوت می‌باشد.بدین ترتیب است که مسافت بین شهر مبدا و مقصد بر حسب کیلومتر سنجیده می شود و سپس نرخ کرایه وانت بار بر حسب کیلومتر اعلام می شود.پس از محاسبه نرخ کرایه وانت بار بر حسب کیلومتر هزینه بارنامه و بیمه نیز به کرایه اضافه شده و نرخ نهایی کرایه مشخص میشود.این روش محاسبه کرایه بروزترین و مقرون بصرفه ترین محاسبه نرخ کرایه وانت بار بر حسب کیلومتر می باشد.در حال حاضر در سال ۱۴۰۱ به ازای هر کیلومتر مسافت برای باربری با وانت بار ،  ۱۹۰۰ تومان کرایه در نظر گرفته می شود.برای استعلام نرخ کرایه وانت بار بر حسب کیلومتر با برقراری تماس با کارشناسان ما می توانید از خدمات ما اطلاع حاصل نمایید.

 

جدول نرخ کرایه ارزان وانت بار تهران به شهرستان

اغلب ما امروزه تقریبا برای جابجایی بار و کالا و اثاثیه خود به شهرستان نیاز به دانستن نرخ کرایه ها پیدا کرده ایم، برای باربری بین شهری  وانت بار یکی از گزینه هایی میباشد که از بین وسایل حمل و نقل میتوان انتخاب کرد. تقریبا تمامی مردم برای حمل بارهای خود با یک جستجو در اینترنت و تماس تلفنی با باربری های محل خود ، بر اساس بررسی و استعلام قیمت از آن ها ، ارزانترین قیمت کرایه بار و یا بهترین کیفیت را یافته و مشکل خود را در جابجایی اسباب و وسایل و حمل بار برطرف می نمایند .نرخ کرایه وانت بار بین شهری با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود و ابتدا باید عوامل تاثیرگذار در هزینه ها را بررسی کنید. با توجه به اینکه در جابجایی بین شهری مسافت طولانی تری طی می شود احتمال آسیب رسیدن به وسایل بیشتر است و کار جابجایی باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود. در فاصله های بین شهری مواردی مانند مسیر و جاده ی نامناسب علاوه بر اینکه بر نرخ کرایه وانت بار بین شهری تاثیر می گذارد، پروسه ی جابجایی را نیز سخت تر می کند.

کرایه وانت بار تا استان های شمالیکرایهکرایه وانت بار به تمامی نقاط ایرانکرایه 
 از تهران به نوشهر۱.۴۰۰ از تهران به شیـراز۲.۴۰۰
 از تهران به آمل۱.۴۰۰ تهران به شمال۱.۴۰۰
 از تهران به بابل۱.۴۰۰ از تهران به تبـریز۱.۹۵۰
 از تهران به بابلسر۱.۴۰۰ از تهران به رشت۱.۴۵۰
 از تهران به تنکابن۱.۵۵۰از تهران به اهواز۲.۹۰۰
 از تهران به شهسوار۱.۵۵۰ از تهران به اراک۱.۴۰۰
 از تهران به فریدونکنار۱.۴۵۰ از تهران به اصفهـان۱.۴۰۰
 از تهران به نور (رویان)۱.۴۵۰ از تهران به کرمانشاه۱.۷۰۰
 از تهران به آستانه اشرفیه۱.۶۰۰از تهران به مشهـد۲.۲۵۰
 از تهران به کلاچای۱.۴۰۰از تهران به ایــلام۲.۰۵۰
 از تهران به رودسر۱.۴۰۰ از تهران به همـدان۱.۴۰۰
 از تهران به چابکسر۱.۴۵۰ از تهران به اردبیـل۱.۹۰۰
 از تهران به شیرود۱.۵۵۰ از تهران به ارومیه۲.۰۵۰
 از تهران به مرزن آباد۱.۵۵۰از تهران به بجنورد۲.۳۰۰
 از تهران به محمودآباد۱.۵۵۰از تهران به بندرعباس۴.۲۰۰
 از تهران به چمستان۱.۴۵۰از تهران به بوشهر۳.۹۰۰
 از تهران به چالوس۱.۳۰۰از تهران به بیرجند۳.۲۰۰
 از تهران به انزلی۱.۶۰۰از تهران به خرم آباد۱.۷۰۰

برای حمل بارخود از وانت پیکان یا وانت نیسان استفاده کنید؟

وانت ها نیز .برای جابه جایی بارهای تقریبا. سنگین مورد استفاده. قرار می گیرند. انواع و .اقسام میوه و تره بار، اثاثیه بسیار کم منزل یا یکی دو قلم از کالاهای بزرگ منزل، حمل حیواناتی نظیر گاو و گوسفند، وسایل ساختمانی. مثل آجار و سیمان.و گچ و هر چیزی را که در مقیاس کم باشد و حجم و وزنش نیمه سنگین باشد، می توانید با وانت بار جا به جا کنید.وانت بارهای این شرکت برای محافظت.از وسایل و اقلام مورد نظر شما .دارای پوشش هایی.برای شرایط جوی. متفاوت است تا سلامت بار شما را در تمامی شرایط تضمین. کند. برای حمل و جابه جایی.با وانت بار، می توانید .با شرکت بارکوب تماس بگیرید تا وانت بار در مکان. موردنظر حاضر شوند و. بار شما .را جا به جا کنند

از تفاوت‌های اصلی وانت و نیسان جهت حمل بار، تفاوت اندازه این دو خودرو است. در صورتی که مرسوله شما دارای ابعاد بزرگی است و وزن زیادی دارد، نیسان بار گزینه مناسب‌تری نسبت به وانت است.

  • چه موقع از وانت بار استفاده کنم؟  در صورتی که مدنظر دارید به صورت درون شهری تردد کنید و یا با میزان بار کم به صورت بین شهری، پیشنهاد ما وانت بار است.
  • چه موقع از نیسان بار استفاده کنم؟ در صورتی که مرسوله شما باید به شهر دیگری ارسال شود، و یا میزان بار شما برای جابه جایی درون شهری زیاد است، پیشنهاد ما بهره از نیسان بار است.

 

همینجا مشخص می‌شود که کرایه وانت بار در مقایسه با نیسان کمتر است. شما به راحتی می‌توانید درخواست ماشین مورد نظر خود

وانت بار اینترنتی تهران

درخواست وانت بار تهران به دو شکل سنتی و اینترنتی امکان پذیر است.درخواست وانت بار اینترنتی از خدمات باربری اینترنتی هستند.دسترسی سریع به وانت بار، برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه چه در داخل شهر و چه به صورت برون شهری، از خدمات پردرخواست است. پیدا کردن وانت بار ارزان جهت اسباب کشی و حمل وسایل منزل نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، گاو صندوق و … و یا جهت جابه جایی شرکت و محل کار بسیار ضروری است.بارکوب بستری فراهم کرده است که به صورت آنلاین متخصص و متقاضی را با چند کلیک ساده و در کمترین زمان به یکدیگر معرفی می‌کند و به همین سرعت، نرخ کرایه وانت بار را هم، از طرف چند متخصص برای مشتری ارسال می‌کند.

درباره وانت بار

وانت بار یک خدمت است. یعنی وقتی کسی به یک وانت برای جابجایی وسایل خود می‌گردد به خدمت وانت بار نیاز دارد.وانت از جمله وسایل حمل و نقل بسیار مهم در حوزه باربری است که با وجود توقف تولید مدل‌هایی از آن ، هنوز بسیار پرطرفدار و محبوب است. .عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه وانت بار بین شهری

بارهای با وزن بیشتر از ۷۰۰ کیلو به نیسان نیاز دارد. بارهای کمتر از ۷۰۰ کیلو با وانت پیکان هم قابل انجام است.وانت بار مربوط به اقلام ظریف می‌شود که احتمال شکستنش زیاد است مانند لوستر و کریستال و شیشه و شکستنی که کمک فنر نرم می‌طلبد

توجه داشته باشید مسائل و قوانینی که به هنگام حمل بار با وانت باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر خواهد بود:

  • وزن استاندارد بار
  • نوع بار
  • میزان اهمیت و حساسیت بار
  • قوانین مربوط به شرکت باربری
  • قوانین مربوط به راننده
  • قوانین مربوط به فرد دریافت‌کننده خدمات

 

 

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود