Skip to main content

حمل بار در تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها

حمل بار در تهران بارکوب

حمل بار در تهران | لیست کامل قیمت‌ها

خدمات باربری و حمل بار در تهران بارکوب شامل بسته بندی اثاث منزل و لوازم شرکت ها، حمل بار داخل شهری و همچنین به شهرستان می باشد. ضمنا درصورت تمایل می توانید باز کردن و چیدن لوازم منزل خود را نیز به پرسنل متعهد و با تجربه ما بسپارید.

حمل بار در تهران

خدمات این شرکت حمل بار کاملا پیشرفته و به روز است و برای آگاهی شما از آن ها، یک سری را به عنوان نمونه اینجا ذکر کرده ایم:

  • حمل بار به شهرهای اطراف تهران و تمامی شهرستان های ایران با تخفیف.
  • جا به جایی بار به تمام نقاط تهران.
  • اعزام کارگران ماهر و خبره به محل اسباب کشی.
  • نظارت کامل و مدیریت همه جانبه بر کار توسط کارشناسان ماهر.
  • انجام چیدمان بار به صورت حرفه ی.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف.
  • تعیین نرخ اسباب کشی با اعمال تخفیف.
  • حمل و انتقال بار توسط رانندگان با تجربه.
  • صدور بیمه نامه باربری به طور کاملا رایگان و قانونی.
  • ارائه ی بارنامه و داشتن مجوز رسمی.

هزینه اسباب کشی داخل تهران

یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه باربری تهران و حمل اثاثیه نوع وسیله نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.

متداول ترین وسایل نقلیه حمل بار در تهران عبارتند از :

• کامیون ( شامل خاور 808 و خاور 608 ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )

• وانت نیسان

حمل بار در تهران بارکوب

 نوع خدماتشرح خدماتتعدادمبلغبرای یک ساعت اضافه تر
قیمت کارگر اسباب کشیکارگر جابجایی، بسته‌بندی و فنیبرای یک سرویس150هزار تومان50 هزار تومان
خاور اسباب کشیحمل و نقلبرای یک سرویس800 هزار تومان260 هزار تومان
وانت و نیسان برای اسباب کشیحمل و نقلبرای یک سرویس250هزار تومان125 هزارتومان

حمل وسایل سنگین در اسباب کشی

وسایل سنگین در اسباب کشی یکی از آیتم‌های هست که هزینه اسباب کشی را افزایش می‌دهد. یعنی کارگران برای حمل وسایل سنگین یک مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند. وسایل سنگین عبارت است از :

1- یخچال ساید بای ساید

2- یخچال ۱۸ فوت و ۱۸ فوت به بالا

3- گاو صندوق

4- پیانو

5- بوفه بزرگ

6- کتابخانه

7- تردمیل

8- میز نهارخوری 6 نفره و بالاتر

اولین گام در انجام اصولی جابجایی وسایل سنگین شناخت و تشخیص درست لوازم سنگین از نظر باربری است. درواقع اجسام سنگین از نظر باربری لوازمی است که یک فرد به تنهایی قابلیت حمل و جابجایی آن را نداشته باشد.

در این هنگام نیاز به یک نیروی دیگر برای حمل این وسایل حس می‌شود. حمل وسایلی مثل پیانو، گاوصندوق، یخچال های ساید بای ساید و دوقلو، کاناپه های بزرگ، بوفه های بزرگ، میزهای بزرگ تر از 4 نفر و شیشه های بزرگ در گروه وسایل سنگین قرار دارند.

این روند به این معنا است که برای حمل و جابجایی این وسایل علاوه بر یک نیرو و وسایل مخصوص نیاز به مهارت خاص برای بلند کردن و جابجایی آنها وجود دارد تا وسایل آسیب نبینند. لازم به ذکر است وسایل بد حمل نیز در دسته جابجایی وسایل سنگین قرار دارند.

بهترین پیشنهاد در این حالت به کارگیری نیروی ماهر گارگری از باربری‌های معتبر است. جابجایی اجسام سنگین خود را به شرکت بارکوب بسپارید. ما با تخصص خود، شما را در اسباب کشی راحت و بی دغدغه همراهی می کنیم.

جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه۴۰ هزار تومان
جابجایی گاو صندوقبرای هر طبقه۶۰ هزارتومان (برای هر صد کیلوگرم)
جابجایی شیشه نهارخوری (۸ و بیش از ۸ نفر)برای هر طبقه۳۰ هزارتومان
تردمیلبرای هر طبقهبرای هر طبقه۴۰ هزار تومان

هزینه های بسته بندی 

بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل به معنی جمع آوری منظم و جلوگیری از شکستن و خسارت می باشد که در اصل بسته بندی (هزینه نیست، حفظ سرمایه است) برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره یا جهیزیه از وسایل مانند : فوم – کارتون – سلفون – چسب – کاورلباس – رگال لباس – پرس و تسمه کشی کارتون و وسایل مورد نیاز به تسمه کشی، که هر کدام از وسایل نام برده کار و نقش بخوصوصی را ایفا می کنند.

اتوبار بارکوب برای حل این مشکل تیم حرفه ای و مجربی را تشکیل داده است. این تیم با داشتن بهترین تجهیزات روز دنیا به بسته بندی وسایل مختلف شما در جعبه های گوناگون می پردازند.

در بسته بندی شرکت ما از وسایلی همچون ضربه گیری نیز استفاده می شود. این مسئله باعث می شود تا شما اطمینان بیشتری را برای سالم ماندن وسایل خود داشته باشید.

بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل

 

رول حباب دار (80 متری)600،000 تومان
رول سلفون (500 متری)500،00 تومان
کارتن اسباب کشی کوچک35،000 تومان
کارتن اسباب کشی متوسط45،000 تومان
کارتن اسباب کشی بزرگ55،000 تومان
چسب 5 سانتی متری30،000 تومان

ماشین حمل بار

در این مرکز حمل بار ماشین های مجهز و پیشرفته در نوع و سایزهای گوناگون موجود است. از وانت بار و تاکسی بار برای حمل بارهای کم و کوچک گرفته تا کامیون های متوسط و بزرگ مسقف و بدون سقف و ترانزیت های مجهز حمل بار همه در این مرکز موجود است.

مشتری می تواند برای حمل و نقل بار خود ماشین مناسب را سفارش دهد و بار خود را منتقل نماید. ماشین‌های باربری برحسب ظرفیت به چهار دسته ماشین‌های باربری سبک، نیمه سبک، سنگین و نیمه سنگین تقسیم می‌شوند.

اما این تقسیم‌بندی بسیار کلی است، چرا که هر کدام از این چهار دسته به انواع دیگری از ماشین‌های باربری تقسیم می‌شوند. در نظر داشته باشید امروزه با بیشتر شدن وسایل نقلیه اثاث کشی دیگر جا به جایی راحت تر از گذشته شده است. اما وسیله هایی که شما برای جا به جایی انتخاب می کنید وابسته به مسائل مختلفی می باشد که قصد داریم به آن بپردازیم.

یکی از مسائلی که در نوع وسیله نقلیه شما تاثیر مستقیم دارد نوع اثاث شما می باشد. برخی اوقات شما دارای اثاث بسیار زیادی نمی باشید که در این صورت نیازی به ماشین های سنگین نیست. بدین جهت تنها نیاز است تا با استفاده از وانت بارها و نیسان ها به انتقال وسایل خود بپردازید.

اما در نظر داشته باشید که برخی اوقات نیز شما دارای وسایل بسیار زیاد با وزن های بالا هستید. در این صورت نیازمند خاور ها و کامیونت های بزرگ تر می باشید.

بدین ترتیب قبل از هر چیزی میزان بار مورد نظر خود را بررسی کنید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن ها مشورت بگیرید چرا که کارشناسان ما می توانند اطلاعات بهتری را برای انتقال شما به مکان های دیگر ارائه دهند.

اتوبار بارکوب در شرق تهران دارای وسایل نقلیه متنوعی می باشد که همین مسئله نیز سبب محبوبیت بالای این اتوبار شده است. این اتوبار مجهز به کامیونت ها، خاور، وانت بار، نیسان و برخی اوقات نیز ماشین های ترانزیت می باشد. در نظر داشته باشید تمامی اتوبار ها دارای تمامی خودرو های باربری نیستند.

کامیون هاطول بارگیر(متر) عرض بارگیر(متر)ارتفاع کف تا لبه (متر)ارتفاع از سطح زمین (متر)توان حمل (تن) 
نیسان2.21.61.21 تا 1.202.2
خاور معمولی3.8 تا 4.51.9 تا 21.7 تا 2.71.2 تا 1.42.5 تا 4
خاور اتاق بزرگ4.5 تا 5.92 تا 2.260 تا 1.31.2 تا 1.42.5 تا 3
خاور مسقف4.5 تا 5.92 تا 2.21.7 تا 2.71.1 تا 1.42.5 تا 3
911 یا بادسان4.52.1 تا 2.21.1 تا 1.31.2 تا 1.55.5
تک/6چرخ5.82.2 تا 2.251.1 تا 1.21.45 تا 1.610
جفت /10 چرخ6.8 تا 72.35 تا 2.451.2 تا 1.31.5 تا 1.615
تریلی12.2 تا 13.62.51.4 تا 1.822
تریلی لبه دار12.2 تا 13.62.50.5 تا 0.81.4 تا 1.622
ترانزیت12.2 تا 13.62.52.5 تا 2.91.3 تا 1.722

حمل بار تهران

حمل بار تهران شامل خدمات باربری تهران، حمل بار درون شهری، باربری درون شهری تهران، باربری داخل شهری تهران و خدمات حمل اثاثیه منزل و وانت بار تهران است که این خدمات در حمل بار شرق تهران، حمل بار غرب تهران، حمل بار جنوب تهران، حمل بار شمال تهران در خدمت شما شهروندان گرامی می باشد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود