Skip to main content

باربری شمال تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | لیست اتوبارهای شمال تهران

باربری شمال تهران

باربری شمال تهران | لیست باربری های شمال تهران

اگر به دنبال باربری در شمال تهران، اتوبار در شمال تهران و باربری ارزان در شمال تهران جهت حمل اثاثیه منزل می گردید، یا اینکه قصد دارید بار سبک یا سنگینی را از محدوده شمال تهران به سایر نقاط شهر و شهرستان جابجا کنید، میتوانید از خدمات باربری شمال تهران بارکوب استفاده کنید.
ما با ارائه خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در شمال تهران و همچنین تمامی نقاط دیگر شهر تهران – علی الخصوص محله های شمال شهر نظیر فرمانیه، فرشته، نیاوران، ولنجک، جردن، قلهک، پاسداران، اختیاریه، شمیرانات و … – به صورت همه روزه حتی ایام تعطیل در خدمت شما هستیم.
جهت دریافت مشاوره رایگان حمل بار در شمال تهران و استعلام قیمت باربری همین حالا با شماره های بارکوب تماس بگیرید:

شماره باربری شمال تهران

02144449136

02144449176

09195106092

شرکت باربری بارکوب با داشتن سابقه ای چند ساله در زمینه اسباب کشی و حمل بار در محله های شمال تهران، به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان خواهد بود و بهترین خدمات باربری تهران را به شما عزیزان ارائه می دهد.

اتوبار بارکوب دارای مجوز رسمی از اتحادیه شرکت های باربری می باشد و به صورت حرفه ای کار اسباب کشی را انجام می دهد. اگر قصد دارید کار اسباب کشی را انجام دهید، سرویس حمل بار شمال تهران بارکوب مناسب شماست، و به بهترین نحو ممکن خدمات تخصصی را برای شما انجام می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با مرکز تخصصی حمل اثاثیه شمال تهران بارکوب تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 02144449136

بارکوب؛ بهترین باربری شمال تهران
بارکوب؛ بهترین باربری شمال تهران

قیمت باربری در شمال تهران

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب بارکوب به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار شمال تهران وجود دارد. اتوبار بارکوب می­تواند تمامی خدماتی که از یک باربری ارزان و مطمئن و متعهد در شمال تهران انتظار می­رود را برای شما برآورده سازد. همچنین ما به قیمت اتحادیه باربری جهت حمل بار و اسباب کشی پایبند هستیم. به همین دلیل قیمت های ما، بسیار ارزان تر از سایر باربری ها است.

در جدول زیر قیمت باربری شمال تهران و نرخ حمل بار در محدوده شمال تهران برای انواع خودروی باربری ذکر شده است. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی می باشند.

قیمت باربری شمال تهران
قیمت باربری شمال تهران
 نوع خدماتشرح خدماتتعدادمبلغبرای یک ساعت اضافه تر
قیمت کارگر اسباب کشیکارگر جابجایی،برای 3 ساعت150هزار تومان50 هزار تومان
خاور اسباب کشیحمل و نقلبرای 3 ساعت800 هزار تومان260 هزار تومان
وانت و نیسان برای اسباب کشیحمل و نقلبرای 2 ساعت250هزار تومان125 هزارتومان
جابجایی یخچال سایدجابه جایی۴۰ هزار تومان40 هزار تومان
جابجایی گاو صندوقجابه جاییبرای هر طبقه۶۰ هزارتومان (برای هر صد کیلوگرم)
جابجایی شیشه نهارخوری ( بیش از ۸ نفر)جابه جاییبرای هر طبقه۳۰ هزارتومان
تردمیلجابه جاییبرای هر طبقهبرای هر طبقه۴۰ هزار تومان

لیست باربری های شمال تهران

لیست باربری های شمال تهران در جدول زیر مشخص شده است. معتبرترین و بهترین اتوبارهایی است که بتوان با اطمینان به ساکنین محترم محله های شمال تهران معرفی کرد.

بارکوب در تمامی مناطق شمال تهران فعالیت دارد و بهترین و بروزترین خدمات یک اتوبار معتبر را به ساکنین این منطقه ارائه می‌دهد. مهم‌ترین خدماتی که در این اتوبار معتبر به ساکنین مناطق شمال تهران ارائه داده می‌شود، خدمات مربوط به اسباب‌کشی و جابجایی منازل، شرکت‌ها، باشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و تمام نهادهای خصوصی و دولتی می‌باشد.

ما بهترین خدمات را توسط پرسنلی حرفه‌ای و آموزش‌دیده و همچنین مجهزترین و بروزترین خودروهای باربری به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. مشتریان عزیز با بررسی سوابق بارکوب در تمامی مناطق تهران و همچنین بررسی نظرات و رضایت مشتریان این اتوبار در اقصی نقاط شهر تهران، می‌توانند با اطمینان کامل و آسودگی خاطر بهترین خدمات را از اتوبار باربری در شمال تهران دریافت نمایند.

آدرس باربری ها شمال تهران
آدرس باربری ها شمال تهران
نام شرکتشماره تماس آدرس
بارکوب02144449136 جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، پلاک 5
باربری شمال تهران02144449136تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری
اتوبار شمال تهران02144449136 تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهارراه اسفندیار، بلوار صبا، پلاک 37
حمل اثاثیه منزل شمال
02144449136تهران، میدان ونک ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیخ بهائی جنوبی
حمل باردر حال به روز رسانیحسن آباد زرگنده، خیابان ظفر
قلهک باردر حال به روز رسانیقلهک، کوچه شهید یزدانیان
اتوبار باهنردر حال به روز رسانیلویزان، بلوار ارتش (لشگرک)
لواسان حصاریدر حال به روز رسانیلواسان، شورکاب، بلوار امام
اتوبار سیاردر حال به روز رسانیسعادت اباد، خلبانان شکاری
اتوبار بارسادر حال به روز رسانیونک، خ سئول، نبش نیایش
ظریف باردر حال به روز رسانیتهرانپارس -حکیمیه
اتوبار ولیعصردر حال به روز رسانیتجریش، شهرک قائم، خ مهر آسا
نگین باردر حال به روز رسانیشهرک صدف، خیابان الوند
ارشاد باردر حال به روز رسانیحسینیه ارشاد، خیابان قبا
پاسداراندر حال به روز رسانیدروس، خ پاسداران، خ اختیاریه
لواسان باردر حال به روز رسانیلواسان، گلندوک، بلوار امام
همسفر باردر حال به روز رسانیفرحزاد، خیابان امام زاده داود
همشهریدر حال به روز رسانیفرحزاد، خیابان توسل
ترابر باردر حال به روز رسانیفرحزاد، خیابان گلپاد
ظرافت باردر حال به روز رسانیفرحزاد، خیابان امام زاده داود
تجریش باردر حال به روز رسانیامام زاده قاسم، خیابان زبردست
فرخ باردر حال به روز رسانیکاووسیه، بلوار نلسون ماندلا

باربری ارزان در شمال تهران

بارکوب با ارائه سرویس باربری ارزان در شمال تهران در خدمت شماست. دریافت خدمات با مناسب‌ترین هزینه‌ها اولویت هر خانواری است. امروزه با شرایط اقتصادی و مشکلاتی که برای اکثریت افراد و خانوارها وجود دارد همچنین زوج‌های جوانی که زندگی خود را تازه شروع کرده و قصد جابجایی جهیزیه و بسته‌بندی اسباب و اثاثیه و چیدمان آن‌ها را دارند، همواره برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به‌دنبال اتوباری هستند که بتوانند با مناسب‌ترین هزینه‌ها از آنان دریافت خدمات داشته باشند.

نرخ اتحادیه باربری، مرجع اصلی برای قیمت گذاری خدمات باربری و اسباب کشی در تهران است. سرویس باربری ارزان شمال تهران بارکوب یک سرویس ارزان و رقابتی محسوب می شود. به این دلیل که زیر نظر نرخ اتحادیه می باشد. همواره تمامی خدمات ما با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه‌ها به مشتریان ارائه می شود. جهت اطلاع از لیست شرکت های عضو اتحادیه باربری تهران کلیک کنید.

توصیه ما به شما: اگر از چند شرکت قیمت گرفتید، لزوما نباید به سراغ ارزان ترین شرکت بروید. بسیاری از شرکت هایی که قیمت های پایین تر از نرخ اتحادیه اعلام میکنند، کیفیت خدمات رسانی خود را به شدت پایین می آورند. با توجه به اینکه لوازم منزل این روزها بسیار ارزشمند هستند، تصمیم گیری در این خصوص باید با دقت بیشتری انجام شود. جهت کسب مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

باربری ارزان شمال تهران
باربری ارزان شمال تهران

باربری شمال تهران وانت و نیسان بار

خدمات باربری وانت بار شمال تهران بارکوب با هدف کمک و یاری رساندن به افرادی که قصد جابجایی و حمل اثاثیه منزل، بار یا لوازم شرکت که به صورت خرد می باشد را دارند، به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست. در صورتیکه نیاز به جابجایی لوازم خرد با ظرفیتی بیشتر از وانت پیکان دارید، میتوانید از سرویس نیسان بار شمال تهران ما استفاده کنید.

شرکت حمل و نقل بارکوب تضمین می‌کند نه تنها براحتی لوازم و اثاثیه منزل یا محل کار شما یا هر نوع بار دیگری را به بهترین شکل و بدون کمترین آسیب جابه‌جا می‌کند، بلکه مرسوله شما در سریع‌ترین زمان ممکن در مقصد خواهد بود و در پایان از نتیجه کاملاً راضی و خشنود خواهید بود.

نیسان بار و وانت بار شمال تهران
نیسان بار و وانت بار شمال تهران

باربری شمال تهران به شهرستان

شاید خیلی وقت ها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید وسایلی را از شهری به شهر دیگر یا از استانی به استان دیگر منتقل کنید. اما ماشین های سطح شهر چنین کاری نمی کنند و برخی باربری ها از این کار پرهیز میکنند.

باربری بارکوب با فراهم آوردن این امکان قادر است که بار  شما را به دور ترین نقاط منتقل نمایید. حمل بار به شهرستان و نیسان و خاور به شهرستان از شمال تهران زیاد است که مربوط به تجهیزات ویلا و انتقال لوازم اداری، انتقال سنگ ساختمانی، انتقال لوازم پزشکی، حمل دستگاه های پزشکی می باشد.

باربری حمل اثاثیه شمال تهران
باربری حمل اثاثیه شمال تهران

حمل بار به شهرستان یا باربری بین شهری در باربری بارکوب با تمام امکانات مانند:

  1. بسته بندی
  2. کارگر حمل و نقل
  3. راننده ماهر
  4. سرویس ایمن و سریع
  5. خدمات وی آی پی
  6. مشاوره رایگان

نکات مهم حمل بار در شمال تهران

همانطور که احتمالا میدانید، بسیار از محله های شمال شهر تهران، دارای ترافیک بسیار سنگین و یا نیمه سنگین هستند. و در برخی محله های نیز خیابان ها و کوچه ها قدیمی و تنگ هستند که به سختی ماشین های سنگین امکان عبور از آن را دارند. که این موضوع میتواند باعث ایجاد تاخیر در فرآیند اسباب کشی و باربری شود.

در سالهای اخیر به علت احداث مراکز متعدد خرید و همچنین پاساژها در اکثر روزهای هفته حتی روز های تعطیل، شاهد ترافیک بسیار سنگین در این محله ها هستیم.

بنابراین محله ها و مناطقی شمالی تهران که عمدتا خیابان های آن ها طویل و یا باریک است، حتما باید از راننده هایی در این مناطق استفاده شود که کاملا به منطقه و محله و خیابانها های اطراف مسلط باشند.

نکته ی دیگری که باید برای اسباب کشی و حمل بار در شمال تهران مد نظر داشته باشید:

درست است که در محله های شمال تهران عمدتا طرح های شهرداری مثل طرح زوج و فرد و طرح ترافیک وجود ندارد، اما ترافیک های بسیار سنگینی در صبح ها و غروب ها وجود دارد که حتما نیاز به برنامه ریزی ساعتی خاصی جهت اسباب کشی و حمل بار را می طلبد.

نکته ی بعدی که باید مد نظر قرار دهید این است که، در شهری مثل تهران، همیشه ساعت خاصی امکان تردد خودروهای سنگین در سطح شهر وجود دارد. و با توجه به اینکه محله های شمال تهران، عمدتا نزدیک کوه هستند، در پاییز و زمستان، همراه شاهد بارش برف و باران هستیم، و حرکت خودروها آرام تر نسبت به روزهای دیگر سال است. که خود این موضوع باز باعث ایجاد ترافیک های سنگین می شود.

ما در بارکوب با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، و نکات و ملاحظات بسیار زیاد دیگری، به شما خدمات باربری در شمال تهران را ارائه می دهیم.

 

محله های شمال تهران

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه 1 و 2 و 3 جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد پیش رو برای شما مهم ترین محله های شمال تهران را دسته بندی کرده و به صورت تیتر وار نام برده ایم.

شمال تهران بارکوب

تجریشنیاورانقلهکدروس
زرگندهجمارانازگللویزان
مینی سیتیسوهانکحسین‌آبادمبارک‌آباد
اقدسیهزعفرانیهآجودانیهمحمودیه
فرمانیهکامرانیهداودیهدزاشیب
جردنالهیهاوینظفر
درکهونک

سفارش خدمات باربری شمال تهران

شما میتوانید همه روز و حتی ایام تعطیل جهت جابجایی حمل بار و اسباب کشی در محله های شمال شهر تهران، با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره باربری شمال تهران

02144449136

02144449176

09195106092

مطالب مرتبط:

باربری در تهران

قیمت باربری در تهران

نیسان بار شمال تهران

وانت بار شمال تهران

باربری شمال شرق تهران

باربری شمال غرب تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود