Skip to main content

باربری در سعادت آباد تهران (بارکوب) اتوبار سعادت آباد⭐️44449136 بهترین جدول قیمت

شرکت باربری بارکوب در منطقه سعادت آباد

شرکت باربری بارکوب در سعادت آباد آماده حمل بار و اثاث منزل شما عزیزان به صورت درون شهری و برون شهری می باشد. بارکوب به عنوان بهترین اتوبار در محدوده سعادت آباد تمامی خدمات اسباب کشی در سعادت آباد را انجام می دهد. مجموعه بارکوب در سعادت آباد با بهترین کادر که متشکل از راننده های ماهر و کارگران با تجربه است در لیست باربری تهران آماده خدمات رسانی می باشد. باربری شمال تهران با سال ها سابقه درخشان برای راحت تر جا به جا کردن اثاثیه منزل در سعادت آباد تمامی سعی خود را برای مشتریان انجام داده است. شرکت بارکوب ارائه دهنده خدمات باربری منطقه 2 تهران است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه تهران می باشد. ما آماده هستیم تا هرگونه بار و اثاثیه منزل شما را حمل نماییم، سرعت و دقت در مراحل اثاث کشی و حمل بار باعث شده تمامی مشتریان ما خاطره ی خوشی از اسباب کشی آسان و بی دردسر را در بارکوب تجربه نمایند.

انواع خدمات باربری و حمل بار در سعادت آباد

1-انجام کلیه امور بسته بندی اثاثیه منزل

2- اسباب کشی منزل در سعادت آباد

3_تعرفه و هزینه مناسب در سعادت آباد

4-کارگران مجرب و آموزش دیده در سعادت آباد

5-حمل بار با انواع ماشین ( خاورر، نیسان، و… )

6- حمل بار بین شهری در سعادت آباد

7-صدور بیمه و بارنامه دولتی در سعادت آباد

تعرفه و هزینه باربری بارکوب در سعادت آباد

قیمت باربری بارکوب در سعادت آباد و نرخ حمل بار در محدوده خیابان سعادت آباد و مناطق اطراف برای انواع ماشین باربری برای سال ۱۴۰۱ در جدول زیر آمده است. بارکوب طبق نرخ اتحادیه استان تهران تعرفه و قیمت های باربری در تهران را اعلام می کند.

لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

بهترین شرکت های حمل بار در سعادت آباد

ضمن تشکر از انتخاب شما، مجموعه حمل و نقل بارکوب لیست شرکت های معتبر در محدوده سعادت آباد را تهیه کرده تا شهروندان گرامی بنا به درخواست و نیاز خود شرکت مورد نظر را انتخاب کنند. برند بارکوب نامی مطمئن برای همه عزیزان می باشد که با خیال جمع بار خود را به ما بسپارند.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136سعادت آباد بلوار دریا نرسیده به صرافها پلاک 33
فرح باردر حال به روز رسانیفرحزاد، خیابان گلپاد
اتوبار سیاردر حال به روز رسانیسعادت اباد، خیابان پویش
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
باربری باراندر حال به روز رسانیشهرک غرب، بلوار فرحزاد
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
سپهر باردر حال به روز رسانیشهرک غرب، خیابان سپهر
یادگار باردر حال به روز رسانیسعادت آباد، بلوار پاک نژاد

درخواست باربری نیسان و وانت در منطقه سعادت آباد

شرکت حمل ونقل بارکوب در منطقه سعادت آباد سرویس های نیسان و وانت را با برند بارکوب پوشش می دهد. قیمت های ارزان نیسان بار بارکوب شامل قیمت درون شهری برای نیسان به ازای هر ساعت 345 هزار تومان و برای وانت به ازای هر ساعت 245 هزار تومان می باشد. برای حمل بار با حجم کم و برای جابه جایی وسایل منزل شامل یک دست مبل و میز و… می توانید از ماشین های کوچکتر شرکت حمل و نقل بارکوب مانند نیسان یا وانت استفاده کنید تا مجبور به پراخت هزینه بیشتر نشوید. خدمات نیسان بار بارکوب جهت حمل انواع کالا با کارگران حرفه ای سعادت آباد تهران به ونک ، آرژانتین، و دیگر مناطق تهران می باشد.

محله ی سعادت آباد تهران

این محله در منطقه ۲ و شمال غربی تهران قرار دارد، این محله از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شمال شرقی به اوین، از شمال غرب به فرحزاد منتهی می‌شود. سعادت آباد جزو محله های لوکس قرار دارد از جمله خیابان های معروف این محله می توان به: سرو، فرهنگ، شهرداری، صراف ها، علامه، پاک نژاد، ارغوان، درختی، مروارید، فراز، پویش و بهزاد اشاره کرد. مهم ترین و اصلی ترین مزایای محله‌ سعادت آباد می توان به بافت شهری و ساختمان های لوکس و نوسازی شده آن اشاره کرد. علاوه بر این آب و هوای مناسب دارد. معایب محله سعادت آباد وجود ترافیک سنگین در بیشتر مواقع در این منطقه است. فاصله سعادت آباد تا جنوب تهران و اطراف آن بدون احتساب ترافیک 22 کیلومتر و معادل زمانی 40 دقیقه می باشد. و همچنین سعادت آباد به مناطق شرقی و غربی تهران حدودا یک ساعت بدون احتساب ترافیک فاصله زمانی دارد. (منبع)

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود