Skip to main content

باربری شهر ری تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهر ری تهران

جابه‌جایی به مهم‌ترین دغدغه این روزهای شما تبدیل شده است؟ مدام به این فکر می‌کنید که چگونه وسایل و اثاثیه یا تجهیزات مورد نظر خود را بسته‌بندی و پس از آن جابه‌جا کنید؟ نگران نباشید. سرویس باربری شهر ری بارکوب قرار است با یادآوری نکاتی، در تجربه جابه‌جایی‌تان کنار شما باشد و آن را به کار ساده‌ای تبدیل کند. مهم نیست که قرار است در همین شهرری جابه‌جا شوید یا به نقاط دیگر تهران بروید یا قرار است به شهر یا منطقه‌ای در شمال، جنوب، شرق و غرب کشور نقل مکان کنید. علاوه بر این برای ما فرقی ندارد که  قصد دارید چه نوع کالا یا وسایلی را هم جابه‌جا کنید. فقط با دانستن نکات مهم زیر و البته به کاربردنشان، می‌توانید تجربه جابه‌جایی‌تان را ساده و حتی لذت‌بخش کنید.

اگر به خدمات حمل بار در شهر ری، اسباب کشی در شهر ری، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در شهر ری تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شهر ری تهران

قیمت مناسب باربری شهر ری

همانطور که می‌دانید موارد مختلفی بر قیمت باربری منطقه شهر ری اثر گذار است. مسافتی که برای رساندن بار به مقصد طی می‎شود یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت است. از موارد دیگر می‌توان به وزن و حجم بار اشاره کرد که تاثیر مستقیم بر هزینه باربری دارند. شرکت ما در همه حال قیمتی منصفانه را برای خدمات خود در نظر می‌گیرد تا همه بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

 قیمت باربری شهر ری

 لیست تعرفه باربری شهر ری هزینه باربری شهر ری در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری شهر ریاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار شهر ری هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

1. پشتیبانی و مشاوره

قدم اول تماس با باربری بارکوب در شهرستان ری تهران است. کارشناسان و نیروهای پشتیبانی ما، شما را در لحظه به لحظه جابه‌جایی همراهی می‌کنند و آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند. کار آنها با نخستین تماس شما آغاز می‌شود. کارشناسان راهنمایی‌های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد و تا انتهای کار یعنی انتقال بار و لوازم شما در کنارتان خواهند بود.

2. بسته‌بندی لوازم

بعد از تماس با باربری بارکوب، شروع بسته‌بندی وسایل، شما را وارد فاز جدی‌تر جابه‌جایی می‌کند. مرحله‌ای مهم که گاه دلهره‌آور است چون باید برای جلوگیری از هر گونه خسارت یا شکستگی اسباب و اثاثیه از بسته‌بندی محکم، درست و اصولی وسایل مطمئن شوید. نیروهای حرفه‌ای ما در مدت زمانی کوتاه و در نهایت دقت و با توجه به شکستنی یا حساس بودن وسایل مختلف، کار بسته‌بندی را انجام می‌دهند. در این کار از کارتن، بابل رپ (نایلون حباب‌دار ضربه‌گیر)، طناب، پارچه، پلاستیک، فوم ضربه‌گیر، کاور، روزنامه باطله، چسب نواری و… استفاده خواهیم کرد.

3. بیمه باربری

در هنگام جابه‌جایی این نگرانی وجود دارد که وسایل شکستنی یا برقی یا حساس آسیب ببینند. بیمه باربری در شهر ری این ضمانت را به شما می‌دهد که در صورت هر گونه آسیب‌دیدگی احتمالی، خسارت آن پرداخت خواهد شد.

4. کارگران حرفه‌ای

نیروهای کارگری که در بابری شهر ری بارکوب مشغول به کار هستند علاوه بر اینکه آموزش دیده‌اند دارای قدرت بدنی بالا هم هستند. همچنین از ویژگی‌های مهم دیگر آنها می‌توان به امانت‌دار بودن، روابط عمومی قوی و خوش برخورد بودن آنها هم اشاره کرد.

5. رانندگان مجرب

فرایند جابه‌جایی از مبدا به مقصد باید در نهایت ایمنی و امنیت انجام شود. پس ضروری است که رانندگان ماشین‌های باری با آشنایی کامل با قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت آن در حین انتقال بار به نقطه‌ای در شهر یا خارج از شهر، خیال مشتری را از بابت یک جابه‌جایی ایمن راحت کنند.

6. ناوگان باربری

یک جابه‌جایی حرفه‌ای به ماشین‌های استاندارد، بدون نقص فنی و ایمن نیاز دارد. همچنین لازم است که متناسب با بار و کالاهایی که جابه‌جا می‌شود از ماشین‌هایی با سایز و امکانات مناسب استفاده کرد. در اینجا به تعدادی از خودروهای مورد استفاده در باربری اشاره می‌کنیم:

  • تریلی: برای جابه‌جایی بارهای سنگین و بسیار سنگین مناسب است. مورد استفاده تریلی باری، بارهای سنگین تا نهایت 25 تن است.
  • کامیون: این وسیله نقلیه هم در باربری ری برای حمل وسایل سنگین به کار می‌برد. از این خودرو برای انتقال وسایلی تا حداکثر 15 تن استفاده می‌شود.
  • خاور: انواع مختلفی مانند کفی، بغل بازشو، روباز، هیوندا، مسقف، ایسوز و… دارد. در بیشتر موارد از این خودرو برای جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل، اداره، شرکت‌ها، جهیزیه و همچنین بارهای سنگین با وزن حداکثر سه تن استفاده می‌شود.
  • نیسان‌بار: انواع مختلفی از جمله کفی مبلی، روباز، چادری و مسقف دارد. نیسان‌بار نسبت به وانت‌بار بزرگ‌تر است و در نتیجه قابلیت این را دارد که بارهای سنگین‌تری را جابه‌جا کند. هر چند برای این خورو هم محدودیت حمل بار تا حداکثر دو تن وجود دارد. وسایلی که دارای حجم کم اما وزن زیاد هستند را می‌شود با نیسان‌بار جابه‌جا کرد. از جمله این وسایل می‌توان به میوه و تره‌بار، مصالح ساختمانی، گاوصندوق، خوراک دام، فلزات و پمپ‌های صنعتی اشاره کرد.
  • وانت‌بار: انواع مختلفی مانند مزدا، روباز، کفی مبلی، چادری، مسقف دارد. این وسیله برای حمل بارهای سبک کاربرد فراوان دارد. محدودیت این خودرو تا سقف 600 کیلوگرم است.
باربری محدوده شهر ری تهران
باربری محدوده شهر ری تهران

شهر ری کجاست؟

محدوده شهر ری فضایی است با مساحت تقریبی 2300 کیلومتر مربع که از شمال به تهران، از جنوب به شهرستان قم، از شرق به شهرستان ورامین و پاکدشت و از غرب به شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و زرندیه محدود می‌شود.

سفارش باربری در ری

تا اینجا قدم به قدم با مراحل باربری ری آشنا شدید. قطعا این آشنایی و دریافت اطلاعات مفید، نگرانی شما را بابت جابه‌جایی کالا و وسایل مورد نظرتان تا حدود زیادی برطرف می‌کند. یادتان باشد، سفر و جابه‌جایی شما با تماس با مشاوران و نیروی پشتیبانی ما آغاز می‌شود. بعد از آن در کنار نیروی حرفه‌ای و کاربلد ما بسته‌بندی انجام می‌‌گیرد. سپس با بیمه شدن خیالتان از بابت پرداخت خسارت احتمالی راحت می‌شود. کارگران حرفه‌ای و امانت‌دار شرکت، حمل بارهای شما را انجام خواهند داد و در آخر رانندگانی مجرب، کار انتقال با خودروهایی متناسب و استاندارد را بر عهده خواهند گرفت. به این ترتیب تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش را در ذهن شما خلق خواهیم کرد.  برای سفارش باربری و حمل بار در شهر ری، اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل در شهر ری با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شهر ری تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود