Skip to main content

باربری تهرانپارس تهران ⭐️44449136 لیست قیمت ها | اتوبار در تهرانپارس تهران

باربری تهرانپارس

باربری تهرانپارس و یا اتوبار تهرانپارس برای ساکنان تهران پارس فلکه اول، فلکه دوم و فلکه سوم بلوار پروین خدمات به روز و سریع و قابل اعتمادی است که توسط بارکوب ارائه می شود.

این خدمات توسط کارد مجرب بارکوب با کسب رضایت بسیار بالای مشتریان به صورت گسترده ای ارائه میگردد.

اگر شما ساکن شرق تهران در یکی از محله های تهران پارس شرقی یا غربی هستید و نیاز به حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی دارید، باربری و اتوبار تهران پارس شرقی و باربری و اتوبار تهرانپارس غربی در تمام طول هفته آماده خدمات رسانی به شماست.

باربری تهرانپارس وانت بارکوب نیز یکی از امکاناتی است که برای افرادی که قصد جابجایی اثاثیه کمی را دارند همواره بصورت ایمن با راننده های مجرب آماده خدمت رسانی است. باربری تهرانپارس، از خدمات باربری تهران و جزء اتوبارهای شمال شرق تهران بارکوب بحساب می آید.

شماره تماس باربری تهرانپارس تهران

شماره تماس باربری تهرانپارس تهران

شماره تماس باربری تهرانپارس

برای حمل اثاثیه خود با باربری تهرانپارس شرقی، باربری تهرانپارس غربی، می توانید با این شماره ها در تمام طول هفته تماس حاصل فرمایید.

خدمات بارکوب توسط کادر مجرب و حرفه ای  در تمام طول هفته با بارنامه رسمی دولتی ارائه می گردد.

لیست قیمت باربری تهرانپارس

قیمت باربری تهرانپارس در هر محله متفاوت است؟ فرقی ندارد که شما ساکن کدام محله از تهران پارس باشید. نرخ حمل بار در باربری تهرانپارس استخر با نرخ حمل بار در فلکه اول یا دوم تفاوتی نخواهد داشت.

در زیر لیست قیمت باربری تهرانپارس برای محله های گوناگون ذکر شده است. نرخ نامه مصوب ارائه شده در بارکوب بر اساس نرخ نامه دولتی است. تمامی خدمات بارکوب با مجوز رسمی اتحادیه و با فاکتور رسمی ارائه میگردد.

البته یکی از خدماتی که بارکوب برای شما ارائه می دهد بسته بندی اسباب و اثاثیه شماست. این خدمت بصورت کاملا اصولی و حرفه ای ارائه میگردد. با انتخاب این خدمت دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدگی اثاثیه خود در زمان جابجایی باشید.

برای اطلاع از هزینه بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه برای اسباب کشی و بارگیری وسایل این مطلب را مطالعه نمایید. این موضوع میتواند تصمیم گیری و انتخاب خدمات را برای شما بسیار راحت تر نماید.

لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تماس باربری تهرانپارس تهران

لیست باربری های تهرانپارس

باربری تهرانپارس بارکوب در تمام محله ها می تواند به شما ارائه خدمات حرفه ای دهند. بارکوب به وسیله انواع ماشین های حمل بار مانند: وانت و نیسان و خاورهای مخصوص حمل اثاثیه بزرگ، که بصورت مسقف و مجهز به پتو و موکت و از داخل فوم کاری شده (جهت جلو گیری از ضربات احتمالی در زمان حرکت و جابجایی)هستند، خدمات جابجایی اسباب و وسایل شما را انجام می دهند.

کادر مجرب خوش، خوش خلف، حرفه ای و بسیار متعهد بارکوب از ابتدا تا انتهای کار تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت شما می نمایند.

نام باربریشماره تماسآدرس
شرکت باربری بارکوب44449136لویزان، خیابان شهید فرهادی، بالاتر از امامزاده پنج تن، نبش کوچه بنفشه
شرکت باربری هرویدر حال بروزرسانیلویزان خیابان 15 متری طالقانی خیابن شهید حسین مبارکی پلاک 37
اتوبار دولتدر حال بروزرسانیلویزان خیابان شهید طاهر آبادی خیابان 15متری  طالقانی  پلاک 29 طبقه همکف
باربری ظریفدر حال به روز رسانیتهران – حکیمیه – خیابان استخر
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
باربری باهنردر حال بروزرسانیتهران، لویزان، بلوار ستاد نیروی زمینی ارتش، بزرگراه ارتش(لشگرک)، مجتمع تجاری باغ ارغوان، طبقه همکف، واحد 18کد پستي: 1698634383
اتوبار بنی هاشمدر حال بروزرسانیمیدان هروی  خیابان گلزار کوچه عبدی پ43
اتوبار نوبنیاددر حال بروزرسانیمیدان هروی، ابتدای خیابان مکران جنوبی،نبش کوچه ی نهم، پلاک 5

ممکن است شما قبلا با هریک از شرکتهای همکار ما کار کرده باشید و تجربه های متفاوتی از این همکاری به دست آورده باشید. شرکت های حمل و نقل معروفی مانند: باربری فدک تهرانپارس، باربری بهار تهرانپارس، باربری ظریف بار تهرانپارس، باربری صادقی تهرانپارس، باربری احسان تهرانپارس، باربری اتحاد تهرانپارس، باربری تهرانپارس اتحاد، باربری تهرانپارس استخر میتوانیم با جرات به شما اطمینان دهیم بارکوب یکی از قابل اعتماد ترین کادر حرفه ای را در اختیار دارد. انتخاب بارکوب یعنی تجربه ای لذت بخش و خاطره ای بیاد ماندنی.

نیسان بار تهران پارس وانت بار تهرانپارس

بهتر است در زمانی که اسباب اثاثیه کمتری دارید از خدمات باربری تهرانپارس وانت یا نیسان استفاده کنید. راننده های ارائه دهند خدمات باربری با نیسان و یا وانت بسیار مجرب و با اخلاق هستند. حس همکاری و رفتار دوستانه این افراد موجب کسب رضایت شما خواهد بود. خدمات ارائه شده توسط بارکوب بر اساس نرخ نامه دولتی است و به هیچ عنوان رانندگان ما هزینه اضافه ای را دریافت نخواهند نمود. پس از حمل اثاثیه شما با ارائه فاکتور رسمی به خدمات خود برای شما پایان خواهند داد.

درباره تهرانپارس

یکی از قدیمی ترین محل های تهران را تهرانپارس می نامند. این محله زیبا در شرق تهران واقع است و با دلیل وجود اتوبان باقری به دو محله تهرانپارس شرقی و تهران پارس غربی تقسیم شده است. این محله از جنوب به شمال به این صورت نامگذاری شده است.

  • فلکه اول تهران پارس
  • فلکه دوم تهران پارس
  • فلکه سوم تهران پارس بلوار پروین
  • فلکه چهارم تهران پارس استخر

تهرانپارس در نزدیکی پارک ملی سرخه حصار واقع است این پارک طبیعی میزبان گونه های متفاوت و حفاظت شده بسیاری است.

این منطقه در شرقی ترین قسمت تهران واقع است و دسترسی بسیاری از مناطق مانند لواسانات، اوشان و یا جاده هراز از طریق این منطقه صورت می پذیرد.

تهرانپارس بخش های گوناگون و بافت ساختمانی منحصر به خود را در هر بخش دارد. از محله های با بنا های مجلل تا محله هایی با بافت فرسوده را میتوان در این منطقه مشاهده نمود. در برخی از مناطق خیابان بندی شهری بسیار اصولی به چشم میخورد اما در برخی از کوچه ها و محلات قدیمی نمای ایمنی به خوبی رعایت نشده است.

مراکز خرید و رستوران های پر ازدهام فلکه اول و دوم محل تفریح و بازدید افراد بسیار در تمام طول هفته می باشد.

شماره تماس باربری تهرانپارس تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود