Skip to main content

باربری شریعتی تهران (بارکوب) اتوبار شریعتی⭐️44449136 بهترین جدول قیمت

شرکت باربری اتوبار بارکوب در محله شریعتی شهر تهران نیز به طور ویژه به ارائه خدمات متنوع باربری خود می‌پردازد. اگر شما هم در شریعتی پایتخت اقامت دارید، به راحتی و با اطمینان کامل می‌توانید از خدمات متنوع و زیاد بابری بارکوب باری حمل و نقل و جا به جایی خود نهایت استفاده را ببرید.

باربری یا اتوبار خیابان شریعتی تهران  از سری خدمات متنوع بارکوب در تهران به حساب می‌آیند. در صورت تمایل و نیاز به خدمات باربری و حمل بار در خیابان شریعتی پایتخت، اتوبار در شریعتی، باربری و جا به جایی در خیابان شریعتی شهر تهران، جا به جایی و حمل اسباب و اثاثیه خانه شما در خیابان شریعتی تهران و همچنین برای دریافت خدمت اسباب کشی در شریعتی می‌توانید با شماره باربری بارکوب در خیابان تهران با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شریعتی تهران

قیمت باربری در شریعتی تهران

در هر نوع خریدی چه خرید کالا چه خرید خدمات، قیمت برای هر مشتری دارای اهمیت بسیاری است. از این رو قیمت های باربری خیابان شریعتی نیز تابع نرخ های اتحادیه باربری است و از این بابت خیالتان راحت باشد. نرخ های اتحادیه باربری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

لیست تعرفه باربری شریعتی هزینه باربری شریعتی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری شریعتیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان
 
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار شریعتی هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

کرایه باربری درون‌شهری از محدوده محله شریعتی تهران
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114
باربری در محدوده خیابان دکتر علی شریعتی تهران
باربری در محدوده خیابان دکتر علی شریعتی تهران

خیابان شریعتی کجاست؟

خیابان شریعتی، منطقه‌ای مسکونی و تجاری در شمال شرقی شهر تهران است. محله خیابان شریعتی به سبب موقعیت مرکزی و تنوع فرهنگی، یکی از محله‌های پر زرق و برق و جذاب شهر تهران محسوب می‌شود.

خیابان شریعتی در محدوده شرق تهران، واقع در میان میدان‌های «ولی عصر» و «فرشته» قرار دارد. دسترسی به این خیابان بسیار راحت است، زیرا این منطقه با داشتن مترو، اتوبوس و تاکسی همواره به سایر مناطق تهران متصل است.

این خیابان به نام محمدحسین شریعت‌زاده، مدیرعامل پیشین بانک ملی ایران نامگذاری شده است که در دوره پهلوی به طور فراوان در توسعه این منطقه دخیل بود. مردم خیابان شریعتی شهروندانی آموزش‌دیده، فرهنگ‌بخش و با تجربه‌اند که بسیاری از آن‌ها از طریق تعلیم و تربیت خود، به دنبال بهبود کیفیت زندگی و ایجاد محیطی بهتر برای زندگی هستند.

ویژگی‌های خیابان شریعتی:

1- محیط زیبا و طبیعت نزدیک: اکثر ساکنان خیابان شریعتی از چشمهای هوایی و چشمه‌های آب داغ تجربه لذت می‌برند. جایی که این طبیعت، ارتفاعات، سبزیجات و هوای خنک برای لذت بردن از ورزش و فعالیت سالم جسمانی مناسب است.

2- مراکز تاریخی و فرهنگی: خیابان شریعتی دارای مراکزی است که به صورت تجاری و فرهنگی عملکرد دارند. این مراکز شامل بزرگترین فروشگاه‌های برند در ایران، سالن‌های اجتماعی، شهربازی‌ها، برج شریعتی و مراکز اقامتی می‌شود.

3- شیوه زندگی: فرستادن دانش‌آموزان به مدارس بین‌المللی، شرکت در رویدادهای جامعه، اقامت در ساختمان‌های بزرگ و مجهز با خدمات مدرن و منطقه‌بندی کاری و تفریحی، خرید در بازارهای سنتی، همانند بازار خشکبار، بازار مهرآوا، بازار مرکزی و بازار نیاوران، و دسترسی به مراکز درمانی و پزشکی از ویژگی‌های خوب این خیابان به شمار می‌رود.

 

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار خیابان شریعتی تهران

در ادامه این مقاله، لیستی کامل از باربری های خیابان شریعتی ارائه می‌شود. در صورت نیاز قادر هستید تا به راحتی فقط از طریق اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه آمده است، با اتوبار های خیابان شریعتی کلان شهر تهران آشنا شوید و با این اتوبار ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات ویژه این شرکت های باربری مانند جابه جایی و حمل بار در خیابان شریعتی و حمل اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کاگران مجرب، بسته بندی منظم مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

شماره تماسآدرسنام اتوبار
02144449136
09191509176
تهران، اشرفی اصفهانیاتوبار بارکوب
09192029136تهران، مرزداران، بیدکیحمل بار تهران
02144449176تهران، مرزداران، خیابان بهارمرزبار
در حال بروزرسانیخ ستارخان خ پاک شمالی خ مهدی سوم پ 94اتوبار رز بار
در حال بروزرسانیمیدان رسالت پشت مسجد رسول خ شهید یزدان پناه پ 7اتوبار رسالت بار
در حال بروزرسانیدهکده المپیک زیبا دشت بالا مرودشت شمالی خیابان 9 پلاکاتوبار رضایت بار
در حال بروزرسانیخ خاوران،روبروي شهرك كاروان،گاراژ ره پاكاتوبار ره پاك
در حال بروزرسانیکیانشهر شهرک مطهری بلوار اسمان پ14اتوبار رئوف بار
در حال بروزرسانیخیابان 204 شرقی بلوار شهید ناصر کاظمی شاهد پلاک 269اتوبار زرین بار
در حال بروزرسانیناصر خسرو،بالاتر از پاساژ جوانمرد،پلاك238اتوبارزمرد آريا

 

بارکوب؛ از بهترین اتوبار های خیابان شریعتی شهر تهران

یکی از شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا در ایران است که با هدف ارائه خدمات پیشرفته و بهبود کیفیت حمل و نقل بار تاسیس شده است. این شرکت در سال 1391 با هدف ایجاد تغییر در صنعت حمل و نقل بار توسط آقای فرهاد کاظمی تاسیس شد.

اتوبار بارکوب با داشتن مدیریتی حرفه‌ای و دارای پرسنلی مجرب در صنعت حمل و نقل بار، خدماتی مطمئن و با کیفیت به مشتریان خود ارایه می‌دهد. از خدمات اصلی این شرکت می‌توان به حمل و نقل بارهای سنگین و حجیم، حمل و نقل کالاهای خطرناک و دارای ارزش افزوده، خدمات حمل و نقل درون شهری و بین شهری، انبارداری و خدمات ترخیص گمرکی اشاره کرد.

اتوبار بارکوب با هدف رضایتمندی مشتریان خود، از تجهیزات و وسایل نقلیه مدرن برای حمل و نقل کالا استفاده می‌کند و به حفظ کیفیت خدمات خود اهمیت زیادی می‌دهد. در سال‌های اخیر، این شرکت با افزایش قابل ملاحظه در اندازه و قدرت خود، توانسته است جایگاه برجسته‌ای در صنعت حمل و نقل بار کشور داشته باشد و به یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا در ایران تبدیل شود.

در کل، اتوبار بارکوب با توجه به تلاش برای بهبود کیفیت و ارتقای خدمات خود، به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های حمل و نقل بار در ایران تبدیل شده است و به شیوه حرفه‌ای خود، خدماتی مطمئن و با کیفیت را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

سفارش باربری خیابان شریعتی تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری و خدمات شرکت های باربری از جمله باربری و حمل بار در خیابان شریعتی تهران، حمل بار و اسباب کشی و همچنین جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل با انواع ماشین ها مانند خاور، وانت، نیسان و… در ساعت های 9 الی 9 شب در هفت روز هفته با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شریعتی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود