Skip to main content

لیست باربری های ماهشهر ⭐️09167994836 جدول قیمت ها

معرفی شرکت های باربری ماهشهر

شرکت بارکوب ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به باربری و اثاثیه منزل اینبار قصد دارد تا شما را با پایانه باربری ماهشهر و شرکت های باربری ماهشهر آشنا کند. در جدولی که در بخش بعدی بدان میپردازیم؛ اطلاعاتی مانند آدرس باربری ماهشهر و تلفن باربری ماهشهر را در اختیار شما می گذاریم. حمل و نقل های بین شهری همچون باربری ماهشهر به تهران، باربری ماهشهر به مشهد را نیز می توانید به ما و شرکت های حمل نقلی که در این حوزه فعالیت دارند، مانند باربری میهن ماهشهر، باربری شیخی ماهشهر و باربری آزادگان ماهشهر بسپارید.

معرفی لیست باربری های بندر ماهشهر

در جدول زیر لیست باربری های بندر ماهشهر را گردآوری کرده ایم، بدین ترتیب که آدرس باربری ماهشهر و همچنین تلفن باربری ماهشهر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با تماس با کارشناسان بارکوب می توانید انواع خدمات باربری درون شهری و برون شهری و یا اسباب کشی منزل در ماهشهر را از ما بخواهید.ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نرخ باربری در ماهشهر می توانید به بخش بعدی مراجعه کنید.

شرکت باربری بارکوب09167994836خوزستان،  ماهشهر، بلوار آیت الله طالقانی، نرسیده به میدان انرژی اتمی، ساختمان فرهنگ، طبقه همکف
مرکز اسباب کشی پارسیان09165012549ماهشهر، بلوار امام خمینی، میدان امام خمینی، ساختمان مهر، طبقه همکف
اتوبار طالقانی09160390248ماهشهر، بلوار طالقانی، نرسیده به مجتمع تجاری نگین ماهشهر، باربری طالقانی
انبار توشه فجرUpdatingترمینال خلیج فارس کد پستي: 6351864549
باربری شیخی ماهشهرUpdatingخوزستان، بندر ماهشهر
آلبوغبیشUpdatingبندرماهشهر ، خیابان امام شمالی- ، ترمینال خلیج فارس- ، 0- ، طبقه همکف کد پستي: 6351141123
باربری رسامUpdatingبندرماهشهر ، انتهای خیابان طالقانی- ، خیابان30متری- ، خیابان کمربندی هندیجان- ، روبروی میدان کارگر- ، طبقه همکف کد پستي: 6351989973
باربری پهلوان ماهشهرUpdatingخوزستان، بندر ماهشهر
باربری آرینUpdatingبندرماهشهر – ناحیه صنعتی- – خیابان دانشگاه آزاد- – خیابان بوعلی سینا2- – پلاک 15- – طبقه اول- – واحد 1کد پستي: 6351653914
آریا ترابر ماهشهرUpdatingبندرماهشهر – خیابان طالقانی- – خیابان شهید ناصر مجدم- – نبش خیابان تلاش1- – طبقه همکفکد پستي: 6351975420
باربری سینا نوینUpdatingچمران – شهر چمران- – فاز1- – خیابان صداقت 2- – پلاک 138- – طبقه همکف- – واحد Dکد پستي: 6354170015
باربری محمدی ماهشهرUpdatingخوزستان، بندر ماهشهر
باربری آزادگان ماهشهرUpdatingماهشهر کوی آزادگان منازل مخابرات  0
ضامن بارUpdatingماهشهرجاده كمربندي هنديجان نبش فلكه
درفش بندرUpdatingبندرماهشهربعد از ايستگاه راه اهن ماهشهر پل هوايي پايانه موج شكن
باربری شاهرخ ماهشهرUpdatingخوزستان، بندر ماهشهر
نمايندگي بوتان ران(ماهشهر)Updatingماهشهر،كيلومتر ۴ جاده هندي جان، شهرك صنعتي
باربری مرکز ماهشهرUpdatingخوزستان، بندر ماهشهر
پاشا ترابر پارسهUpdatingخوزستان بندر امام خميني حد فاصل پليس راه تا مجتمع بندري بعد از پارك ساحلي روبروي اداره شيلات
طلايه داران خيبرUpdatingماهشهر-فاز ۴- بوستان ۱۰- پلاك ۲۷
جهان بار ماهشهر Updatingخوزستان، بندر ماهشهر

قیمت های بارکوب جهت حمل بار در ماهشهر

از جمله شهرهای مهم اقتصادی استان خوزستان، بندر ماهشهر می باشد که با مساحتی در حدود ۱۹۰۲ کیلومتر مربع؛ جمعیتی در حدود ۲۹۶٬۲۷۱ نفر را در خود جای می دهد. شهرک صنعتی بندر ماهشهر از جمله شهرک های فعال استان می باشد که شرکت هایی نظیر: شرکت پرک بندر امام، شرکت پلاستیک صنعت ماهشهر، شرکت نفتی مروارید پارسیان، کارگاه تیرچه بلوک سید علی دوستی در آن مشغول به تولیدات خود می باشند. اگر میخواهید از ماهشهر جابجایی بار و یا حمل اثاثیه منزل داشته باشید، می توانید از کارشناسان بارکوب درخواست کنید تا در این باره به شما مشاوره دهند.

خدمات باربری ذکر شده با انواع کامیون های تک و جفت، باربری نیسان در ماهشهر، وانت بار تلفنی در ماهشهر و یا حتی باربری تریلی در ماهشهر انجام می شود. ما در جدولی که در این بخش تهیه کرده ایم شما را نسبت به نرخ اتحادیه باربری ماهشهر مطلع خواهیم کرد.

جدول زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ آماده شده است.

از مبدا ماهشهر به شهرستان :خاورنیسانوانت
ماهشهر به مقصد شیراز
ماهشهر به مقصد تبریز
ماهشهر به مقصد تهران
ماهشهر به مقصد اصفهان
ماهشهر به مقصد یزد
ماهشهر به مقصد چابهار
ماهشهر به مقصد قزوین
ماهشهر به مقصد اراک
ماهشهر به مقصد مشهد
ماهشهر به مقصد بوشهر
ماهشهر به مقصد بندرعباس
ماهشهر به مقصد ارومیه
ماهشهر به مقصد قشم
ماهشهر به مقصد کیش
ماهشهر به مقصد کاشان
ماهشهر به مقصد کرمان
ماهشهر به مقصد زاهدان
ماهشهر به مقصد چالوس
ماهشهر به مقصد بیرجند
ماهشهر به مقصد آمل
ماهشهر به مقصد گرگان
ماهشهر به مقصد بجنورد
ماهشهر به مقصد عسلویه

جدول قیمت های بارکوب برای انواع کامیون های تک، جفت و تریلی

از مبدا ماهشهر به شهرستانتکجفتتریلی
ماهشهر به مقصد اصفهان
ماهشهر به مقصد سمنان
ماهشهر به مقصد تهران
ماهشهر به مقصد تبریز
ماهشهر به مقصد شیراز
ماهشهر به مقصد بندرعباس
ماهشهر به مقصد مشهد
ماهشهر به مقصد بوشهر
ماهشهر به مقصد ایلام
ماهشهر به مقصد گرگان
ماهشهر به مقصد رشت
ماهشهر به مقصد ساری
ماهشهر به مقصد ارومیه
ماهشهر به مقصد آستارا
ماهشهر به مقصد زاهدان
ماهشهر به مقصد بیرجند
ماهشهر به مقصد قزوین
ماهشهر به مقصد همدان
ماهشهر به مقصد سنندج
ماهشهر به مقصد کرمان
ماهشهر به مقصد خرم آباد
ماهشهر به مقصد یاسوج
ماهشهر به مقصد زنجان
ماهشهر به مقصد کرمانشاه
ماهشهر به مقصد یزد
ماهشهر به مقصد قم
ماهشهر به مقصد اراک
ماهشهر به مقصد کرج
ماهشهر به مقصد اردبیل
ماهشهر به مقصد شهرکرد

باربری ماهشهر

ماهشهر بندری در جنوب غربی ایران و در استان خوزستان واقع است. باربری ماهشهر با توجه به موقعیت جغرافیایی آن از دو طریق زمینی (جاده ای – ریلی) و دریایی قابل انجام است. در ضمن بندر ماهشهر در نقطه حساسی قرار دارد زیرا نزدیک به مرز می باشد و گستردگی جا به جایی بار در آن بسیار حائز اهمیت است.

باربری ماهشهر چیست؟

باربری فرایندی است که یک موسسه (بنگاه) حمل و نقل کالا موظف به انجام صحیح آن می باشد. این موسسات و دفاتر حمل و نقل از زمان های نه چندان دور در ایران زمین شروع به فعالیت نموده و از جهت اشتغال و کارآفرینی سهم به سزایی در چرخه اقتصادی کشور ایفا نموده اند. در ابتدا بایستی دلایلی برای مراجعه مردم به این نوع اشتغال ها تعریف و سپس ویژگی های یک باربری نرمال و پویا را به اختصار توضیح دهیم.

فلسفه رجوع مردم به اتو بار در ماهشهر چیست؟

رایج ترین دلیل جهت رجوع مردم به اتو بار ها، حمل اثاثیه منزل به صورت درون شهری و یا از شهری به شهر دیگر و سپس ارسال تولیدات کشاورزی و دیگر کالا های اساسی مورد نیاز مردم از نقطه ای به نقطه دیگر می باشد. مثلا فردی برای انتخاب یک موسسه حمل و نقل عمومی برای ارسال کالا یا هر محموله دیگر به یک نقطه از کشور عزیز و پهناورمان ایران بایستی ابتدا به رسمی بودن موسسه (دارای پروانه فعالیت) و سپس وسایل نقلیه سالم و به روز و در نهایت به تعهد و امانتداری (حفظ صحیح بار تا مقصد) توجه نمایند.

ویژگی بعدی که عملا برای افراد مهم می باشد مبلغ تمام شده هزینه (حق العمل کاری، بیمه کالا) و در نهایت کمیسیونی که بنگاه مربوطه برای ارسال کالا از صاحب بار دریافت می کنند مد نظر می باشد و چه بسا افراد با مراجعه به چندین موسسه حمل و نقل از چگونگی این فرایند مطلع شده و سپس اقدام به سپردن بار و ارسال آن توسط بنگاه مربوطه می نمایند. در ضمن اگر ارائه خدمات شرکت به صورت شبانه روزی باشد امتیاز بسیار مثبتی برای آن است زیرا برای کمک گرفتن از آن محدودیت زمانی ندارید.

تجهیزات شرکت های باربری ماهشهر

هر شرکت حمل بار باید با صاحب بار قرارداد کتبی بنویسد تا کار و سلامت بار شما را تا مقصد تعیین شده تضمین کند. کادر پرسنلی شرکت باید متشکل از افرادی حرفه ای و کارآزموده باشد تا محموله شما به درستی جابه جا، بسته بندی و داخل خودروی حامل چیده شود. در بندر ماهشهر دفاتر حمل و نقل و باربری وجود دارند که با توجه به سابقه کاری آنها می توانید بهترینشان را برای حمل بار خود انتخاب کنید. معمولا وسایل نقلیه سنگین مجهز به ضربه گیر های ابری و پتو می باشند تا بار های حساس مثل بار شکستنی را به خوبی عایق بندی کنند. با توجه به موقعیت جغرافیایی و بندری ماهشهر، حمل و نقل شیلات نسبت به شهرهای مرکزی کشور، بیشتر انجام می گیرد. به همین منظور باربری های این شهر بهتر است از ماشین های یخچال دار مخصوص حمل مواد فاسد شدنی استفاده کنند. پوشش گستردۀ یک شرکت حمل و نقل یک امتیاز مثبت برای آن مجموعه به شمار می رود؛ یعنی بدون محدودیت می توانید بارتان را در سرار کشور جا به جا کنید. نکته مثبت دیگر یک شرکت قابل اعتماد، فراهم آوردن امکان بیمه بار برای صاحب بار است.

چرا بیمه کردن بار در ماهشهر الزامی است؟

بار باید بیمه شود! بیمه باربری بهترین ضامنی است که می توانید بارتان را به او بسپارید. در تمامی بیمه نامه ها شرایطی وجود دارد که بسته به نوع جا به جایی، مسافت و محیط جا به جایی (خشکی یا دریا) اگر خسارتی تحت آن شرایط به بار وارد شود، بیمه باربری آن را جبران می کند. در ضمن مدت زمان پوشش بیمه بار، تنها تا رسیدن به مقصد و تحویل کامل بار اعتبار دارد. اگر می خواهید مثل بسیاری از صاحبان بار، هم کرایه حمل و نقل بار بدهید و هم محموله تان از دست برود، بارتان را بیمه نکنید! بیمه برای افرادی است که عاقلانه تصمیم می گیرند و آرامش خاطرشان برایشان مهم است. فکر هزینه را نکنید، در مقابل ارزش کل بار، هزینه بیمه مبلغی ناچیز و درصد بسیار کوچکی از کل ارزش ریالی بار است. در ضمن در جا به جایی بار شیلات، زنده یا غیر زنده بودن بار مهم است و شرایط بیمه کننده در این دو حالت متفاوت خواهد بود.

نحوه محاسبه کرایه بار در بندر ماهشهر

چه مواردی در محاسبه هزینه باربری در نظر گرفته می شوند؟ وقتی شما وارد گاراژ باربری می شوید علاوه بر راننده ها و ماشین های حمل بار، افراد و ماشین های متفرقه دیگری را می بینید که وظیفه نصب و بستن بار را روی وسایل حامل بر عهده دارند. بنا بر این حق این راه اندازی و نصب یک بخشی از هزینه حمل بار است. نوع خودروی حمل کننده بار یکی دیگر از موارد موثر در تعیین کرایه بار است که هر چه خودرو سنگین تر باشد کرایه بار آن بیشتر است. وزن بار مهم ترین عاملی است که نوع خودرو را نیز تعیین می کند؛ بنابراین هرچه بار سبک تر و کوچک تر باشد، خودروی حامل آن نیز سبک تر است و کرایه کمتری برای انتقال آن می گیرد. در آخر مسافت و نوع جاده است که بسیار تعیین کننده می باشد، این مورد هم برای حمل مسافر و هم برای حمل بار در نظر گرفته می شود و هرچه راننده مسافت بیشتری را طی کند کرایه بیشتری هم دریافت می کند. هزینه بیمه جدا از این هزینه ها دریافت می شود و معمولا بسته به ارزش بار، طبق تعرفه مشخصی محاسبه می شود.

معرفی باربری های معتبر و به روز ماهشهر

باربری بارکوب با پوشش سراسری کل کشور در حوزه خدمات باربری و حمل بار از خوش سابقه ترین و مجهز ترین اتو بار هایی است که با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه باربری با سالها تجربه در عرصه جابجایی، ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در سراسر کشور می باشد. در ضمن این شرکت به صورت شبانه روزی ارائه خدمات دارد و می توانید هر زمان که می خواهید از ما کمک بگیرید. لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات و از همه مهمتر تجربیات خودتون رو در رابطه با موضوع مقاله با ما و سایر کاربران محترم در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.سپاس از همراهیتون!

مطالب مرتبط:

باربری ماهشهر به تهران

باربری اهواز سریع

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود