Skip to main content

اسباب کشی در تنکابن ⭐️09118396066 جدول قیمت ها

شرکت بارکوب خدمات اسباب کشی تنکابن، حمل اثاثیه منزل در تنکابن و اثاث کشی در تنکابن را ارائه میدهد و در این صفحه به معرفی شرکت حمل اثاثیه منزل در تنکابن و شماره تلفن شرکت اسباب کشی تنکابن می پردازد.

شماره تماس شرکت اسباب کشی در تنکابن

حمل اثاثیه منزل تنکابن با کارگر اسباب کشی در تنکابن ، کامیون اسباب کشی در تنکابن، کارتن اسباب کشی در تنکابن، کارگر اسباب کشی تنکابن، کامیون حمل اثاثیه منزل در تنکابن، کارگر حمل اثاثیه منزل در تنکابن، بسته بندی در تنکابن و لوازم بسته بندی اثاثیه در تنکابن نظیر حمل یخچال ساید در تنکابن، حمل گاوصندوق در تنکابن و حمل تردمیل در تنکابن با تیم متخصص شرکت بارکوب انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد شماره باربری در تنکابن با ما تماس بگیرید.

تعرفه اسباب کشی در تنکابن

قیمت حمل بار در تنکابن و هزینه اسباب کشی در تنکابن با خودروهای باربری نیسان در تنکابن، وانت بار در تنکابن، خاور، کامیون و باربری ایسوزو در تنکابن را در جدول زیر با توجه به حمل بین طبقات و سایر المان های دیگر گردآوری کرده ایم. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد قیمت حمل اثاثیه منزل در تنکابن دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری تنکابن
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400

در جدول زیر میتوانید هزینه کارگر بارگیری بهمراه هزینه چیدن بار در ماشین باربری را ملاحظه کنید. (این هزینه شامل ماشین حمل بار نمی باشد. و صرفا بابت کارگر بارگیری و چیدن بار است)

تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در تنکابن
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

شماره تماس قیمت اسباب کشی در تنکابن

بیمه اسباب کشی در تنکابن

هنگام انتخاب بیمه اسباب کشی، مهم است که پوشش مناسبی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. شما باید به عواملی مانند ارزش اثاثیه خود، نوع اثاثیه ای که دارید و فاصله جابجایی خود فکر کنید. همچنین حايز اهمیت است که از شرایط بیمه نامه خود مطلع باشید تا بدانید چه مواردی تحت پوشش قرار می گیرد و چه مواردی تحت پوشش قرار نمی گیرد.

سفارش حمل اثاثیه منزل در تنکابن (بارکوب)

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید سفارشات اسباب کشی منزل در تنکابن، کارگر اسباب کشی و کامیون اسباب کشی را در سامانه شرکت بارکوب ثبت نمایید و کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در امور باربری به شما می باشند.

شماره تماس شرکت اسباب کشی در تنکابن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود