Skip to main content

باربری اندرزگو تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در بلوار اندرزگو تهران

یکی از خدمات اتوبار بارکوب در شمال تهران باربری اندرزگو و حمل اثاثیه منزل در بلوار اندرزگو تهران می باشد. خدمات حمل بار از جمله خدماتی هستند که افراد معمولا با وسواس و نگرانی آن ها را دریافت می کنند. البته در این باره باید به افراد حق داد. چرا که قیمت اجناس روز به روز گران تر می شود و افراد نگران آسیب دیدن بارها و متحمل شدن ضرر های مالی هستند. از طرف دیگر خوش قولی و نیز حسن خلق افراد شاغل در باربری هم بسیار دارای اهمیت می باشد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم به منظور دریافت بهترین خدمات باربری اندرزگو تهران از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری اندرزگو تهران

قیمت باربری اندرزگو تهران

عوامل مختلفی در تعیین قیمت خدمات باربری اندرزگو تهران نقش دارند. اولین مورد نوع وسیله نقلیه ای است که خدمت شما برای ارائه خدمات حمل بار می رسد. از طرف دیگر هزینه خدمات باربری به تعداد کارگر هم بستگی دارد. درنهایت مدت زمانی هم که خدمات باربری ارائه می شوند در این باره دارای نقش می باشد. برای آشنایی بیشتر با قیمت خدمات باربری اندرزگو می توانید نگاهی به جدول زیر بندازید:

 قیمت باربری اندرزگو

 لیست تعرفه باربری اندرزگوهزینه باربری اندرزگو در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری اندرزگواز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار اندرزگوهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

به منظور اطلاع از دقیق ترین قیمت های خدمات باربری از جمله باربری اندرزگو تهران می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما به صورت کاملا شفاف برای شما درباره قیمت این خدمات خواهند گفت.

لیست باربری های اندرزگو تهران

برای اشنایی بیشتر شما با مهم ترین اتوبار های ارائه کننده خدمات باربری اندرزگو تهران در این قسمت لیستی را آورده ایم که بهترین باربری های اندرزگو در آن ذکر شده اند. می توانید از این میان موارد ذکر شده در لیست زیر یکی را برگزینید.

نام باربریشماره تلفن
باربری بارکوب02144449136
اندرزگو بار09192029136
اتوبار بارکوب02144449176
اتوبار شمیران بار09191509176
اتوبار نگین بار شمالتماس بگیرید
اتوبار قلهک بارتماس بگیرید
اتوبار ولیعصرتماس بگیرید
اتوبار امداد بارتماس بگیرید
اتوبار ولنجکتماس بگیرید

بهتر است برای دریافت بدون مشکل و سر موعد باربری چند روز قبل از روز باربری با اتوبار تماس بگیرید. به علاوه اینکه بهتر است بارهای خود را تا پیش از روز باربری تماما بسته بندی کنید. این کار هم سبب تلف نشدن زمان شما می شود و هم مانع از تحمیل هزینه های بسته بندی به شما خواهد شد. بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری اندرزگو تهران را به شما ارائه کند.

محدوده های تحت پوشش بارکوب

  • چیذر
  • بوستان قیطریه
  • خیابان صبا
  • خیابان لواسانی
  • خیابان دزاشیب
  • خیابان باهنر
  • حصار بوعلی
  • نیاوران
  • خیابان بازدار
  • خیابان صالحی شمالی
  • خیابان معصومی
  • خیابان پاشا ظهری
  • خیابان کلهری
  • خیابان صادقی

و سایر خیابان های منطقه 1 تحت پوشش باربری بارکوب هستند.

نیسان بار اندرزگو

اگر بار شما وزن کمی دارد یا اینکه تعداد لوازمی که قصد جابجایی دارید محدود است، میتوانید از خدمات نیسان و یا وانت بار اندرزگو بارکوب استفاده کنید. هزینه حمل بار بار نیسان به مراتب کمتر از ماشین سنگین است. همچنین جابجایی نیسان در محله ها و کوچه ها راحت تر انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

معرفی محله اندرزگو تهران

شروع محدوده اندرزگو از چهار راه کامرانیه می باشد. هرچه از این بخش به سمت غرب می رویم در فاصله 35 متر مانده به قیطریه این بخش به بلوار کاوه ختم می شود. در ادامه این مسیر، این محله را فرمانیه ادامه پیدا می کند. مهم ترین محله هایی که در اطراف محله اندرزگو قرارد دارند عبارتند از کامرانیه، فرمانیه، چیذر و … . اگر قصد دریافت هرگونه خدمات باربری را دارید و به دنبال بهترین گزینه برای حمل ایمن بار های خود هستید همین الان بهترین گزینه پیش روی شماست. از طریق تماس تلفنی می توانید با همکاران ما در باربری بارکوب تماس بگیرید.

سفارش باربری اندرزگو تهران

درصورتی که نیاز دارید بارهای خود را در محله اندرزگو به هر مقصد دیگری حمل کنید بهترین گزینه همین الان رو به روی شماست. باربری بارکوب با بهره گیری از بهترین افراد شاغل در حوزه باربری درخدمت شماست تا بارهای شما را به شکلی کاملا ایمن به مقصد حمل کند. برای دریافت بهترین خدمات باربری می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری اندرزگو تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود