Skip to main content

باربری چیتگر تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار چیتگر تهران

باربری چیتگر تهران | بارکوب بهترین اتوبار چیتگر

در مطالب زیر خدمات باربری بارکوب چیتگر، باربری چیتگر، اتوبار چیتگر، باربری دریاچه چیتگر، شماره باربری در چیتگر، باربری چیتگر غرب تهران، با کادر مجرب و انواع ماشین موجود می باشد. برای به دست آوردن اطلاعات باربری در چیتگر، باربری چیتگر شمالی و جنوبی، باربری چیتگر تهران، باربری چیتگر ایران، اتوبار در چیتگر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و تمام سوالات خود را دقیق بپرسید. شرکت حمل اثاثیه منزل بارکوب در چیتگر به عنوان اتوبار معتبر بین دیگر موسسات باربری غرب تهران نیز شناخته شده است. باربری بارکوب در چیتگر از جمله شرکت های باربری تهران می باشد، که قیمت حمل کالا در آن بسیار مناسب است. تمام تعرفه های ما زیر نظر اتحادیه می باشد و هیچگونه هزینه ای اضافی از شما دریافت نمی شود. بارکوب یکی از بهترین شرکت های باربری در منطقه 21 تهران می باشد.

قیمت باربری بارکوب در چیتگر

قیمت باربری بارکوب در چیتگر زیر نظر اتحادیه ارائه می شود و هیچگونه هزینه ای اضافی از شما دریافت نخواهد شد. قیمت باربری تهران برای باربری در شهرک چیتگر بستگی به عوامل متعددی دارد. در این بخش قیمت های حدودی در باربری چیتگر را برایتان جمع آوری نموده ایم تا چنانچه قصد حمل بار منزل یا محل کار خود را دارید، اطلاعاتی در زمینه هزینه باربری کسب نمایید.

لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های مجوز دار در چیتگر

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در لیست شرکت باربری چیتگر از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. شرکت حمل و نقل بارکوب در استان تهران خدمات عالی به همشهریان عزیز در منطقه چیتگر ارائه می دهد. اتوبار چیتگر جزء مناطق تحت پوشش باربری بارکوب می باشد که حمل اثاثیه منزل در چیتگر، اسباب کشی در چیتگر، دفاتر، شرکت، خرده بار و… را در این منطقه انجام می دهد.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136 دریاچه شهدای خلیج فارس، خیابان کناررو دریاچه، ساختمان الیاس
ظریف بار تهران در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار تهران در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار تهران در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
اتوبار غدیردر حال به روز رسانیخیابان برادران روستایی
باربری آریادر حال به روز رسانیشهرک ۲۲ بهمن، خ چيتگر جنوبي
باربری مخصوصدر حال به روز رسانیکیلومتر ۱۲جاده مخصوص کرج
باربری زرین باردر حال به روز رسانیجاده مخصوص کرج خیابان سپاه
هدایت باردر حال به روز رسانیپایانه بار تهران – غرفه ۳-۱۰

خدمات موسسه بارکوب در چیتگر

مراحل زیر برای خدمات باربری چیتگر انجام می شود:

1- بعد از اینکه تصمیم گرفتید باربری در تهران چیتگر را انجام دهید و اسباب و اثاثیه و لوازم محل کار یا زندگی خود را از یک مکان به مکانی دیگر منتقل نمایید با کارشناسان بارکوب  تماس حاصل فرمایید. پس از برقراری تماس، مشاوره و راهنمایی کامل انجام می شود.

2- کادر مجرب وحرفه ای شرکت بارکوب به آدرس شما می آیند. کادر باربری تهران چیتگر در بسته بندی اصولی بار به مشتری کمک می کنند بارها از هم تفکیک شده و به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی می شود.

3- بار منزل شما با رعایت تمام نکات ایمنی به داخل ماشین حمل بار منتقل می شود. چیدمان بار توسط باربری غرب تهران چیتگر کاملا حرفه ای و بدون آسیب انجام می شود.

4- در مقصد کارگران مجرب و آموزش دیده با رعایت نکات امنیتی بار شما را به منزل انتقال می دهند.

5- باربری اتوبار چیتگر برای همه بارها بیمه‌نامه صادر می‌کند تا در صورت بروز حادثه خیال مشتری از نظر خسارت‌های وارد شده راحت باشد.

انواع نیسان بار چیتگر ( مسقف – روباز )

خدمات باربری نیسان بار چیتگر همه روزه و در سریعترین زمان و فقط با برقراری یک تماس با کارشناسان ما آماده ارائه خدمات می باشد. نرخ حمل بار با نیسان در اتوبار بارکوب برحسب کیلومتر محاسبه می گردد.

وانت بار چیتگر و وانت تلفنی چیتگر

اتوبار چیتگر خدمات وانت بار به مشتریان ارائه می دهد. وانت تلفنی چیتگر مناسبترین وسیله برای حجم بار های کم و کوچک شماست. برای اطلاع از قیمت های وانت بار بارکوب به لینک وانت بار چیتگر مراجعه کنید.

منطقه چیتگر تهران کجاست؟

این منطقه در حال حاضر به‌ عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کلان‌ شهر تهران به شمار می‌رود و در حومه و اطراف این شهر قرار گرفته‌ است. منطقه 21 در تهران دارای 4 ناحیه است و از 12 محله به‌ وجود آمده است. وجود 28 شهرک با مساحت تقریبی 6200 هکتار، این منطقه از کلان‌شهر تهران را منحصر به‌ فرد می‌سازد. منطقه چیتگر از شمال به اتوبان شهید همدانی و از جنوب به آزاد راه تهران کرج و از شرق به بزرگراه آزادگان و از سمت غرب به پیکان شهر راه دارد. از این میزان مساحت، در حدود 1300 هکتار، فضای سبز است. منطقه 21، از نظر جغرافیایی از بزرگ‌ترین مناطق کلان‌ شهر تهران به شمار می‌رود و چیتگر، یکی از محله‌های موجود در این منطقه است. شرکت های باربری معتبری که در این ناحیه فعالیت میکنند، عبارتند از باربری پاسارگاد، اتوبار جابه جا بار و… اگر قصد باربری در منطقه 21 تهران را دارید شرکت بارکوب تمام خدمات مورد نیاز شما را با کمترین هزینه ارائه می دهد.  ( منبع )

مطالب مرتبط:

باربری دهکده المپیک

باربری شهرک 22 بهمن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود