Skip to main content

اسباب کشی در چالوس ⭐️09118396066 حمل اثاثیه منزل در چالوس + قیمت

اگر نیاز به اطلاعات در مورد خدمات حمل اثاثیه منزل در چالوس، اسباب کشی چالوس،‌ اثاث کشی در چالوس و آشنایی با شرکت حمل اثاثیه منزل در چالوس و شماره تلفن شرکت اسباب کشی چالوس دارید، به این صفحه توجه فرمایید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی در چالوس

شرکت بارکوب تمامی امکانات مربوط حمل اثاثیه منزل چالوس نظیر کارگر اسباب کشی در چالوس، کامیون اسباب کشی در چالوس، کارتن اسباب کشی در چالوس، کارگر اسباب کشی چالوس، کامیون حمل اثاثیه منزل در چالوس، بسته بندی در چالوس و لوازم بسته بندی اثاثیه در چالوس را در اختیار شما قرار میدهد. لازم به ذکر است که حمل یخچال ساید در چالوس، حمل گاوصندوق در چالوس و حمل تردمیل در چالوس نیز میتوانید به ما بسپارید و اگر به اطلاعات بیشتری در مورد باربری در چالوس نیاز دارید، میتوانید با ما تماس بگیرید.

قیمت اسباب کشی در چالوس

قیمت حمل اثاثیه منزل در چالوس را میتوانید در جدول های زیر مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شرکت بارکوب خودروهای باربری نظیر باربری نیسان در چالوس،‌ وانت بار در چالوس، خاور،‌کامیون و باربری ایسوزو در چالوس را میتواند جهت حمل اثاثیه منزل از چالوس به تهران و سایر شهرستان ها به شما ارائه دهد.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری چالوس
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400

در جدول زیر میتوانید هزینه کارگر بارگیری بهمراه هزینه چیدن بار در ماشین باربری را ملاحظه کنید. (این هزینه شامل ماشین حمل بار نمی باشد. و صرفا بابت کارگر بارگیری و چیدن بار است)

تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در چالوس
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

شماره تماس قیمت اسباب کشی در چالوس

بیمه اسباب کشی در چالوس

جهت حمل اثاثیه به شما توصیه می شود که بیمه اسباب کشی را حتما در رأس امور باربری خود قرار دهید. با اینکار شما سلامت اثاثیه خود را در اولویت قرار داده اید و در صورت بروز حادثه، خسارتی دریافت نخواهید کرد. البته شرکت بارکوب آمادگی ارائه حمل بار با کیفیت با قیمت مناسب به شما می باشد.

اسباب کشی منزل در چالوس با بارکوب

جهت سفارش اسباب کشی منزل در چالوس، کارگر اسباب کشی و کامیون اسباب کشی میتوانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب با شرکت بارکوب تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی در چالوس

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود