Skip to main content

لیست باربری های کیش ⭐️09172021956 جدول قیمت ها

باربری کیش

معرفی باربری کیش

شرکت بارکوب قصد دارد تا باربری کیش را به شما معرفی کند. در این بخش به شما اطلاعات لازم از جمله آدرس و شماره تلفن باربری کیش را ارائه کند. باربری میرحسینی کیش و شرکت های مطرح دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، باربری کیش به تهران، باربری کیش به شیراز و باربری کیش به اصفهان را برای شما انجام خواهند داد.

لیست باربری های کیش

در جدول زیر لیستی از باربری های فعال کیش واقع در استان هرمزگان را آماده کرده ایم تا شما به سهولت به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کنید و حمل بار به کیش را به شرکت بارکوب و سایر شرکت های نام برده بسپارید.

شرکت باربری بارکوب۰۹۱۷۰۱۷۲۷۹۶کیش، بلوار ایران، ساختمان بلور، طبقه همکف
مرکز اسباب کشی پارسیان️09172021956کیش، بزرگراه خلیح فارس، قبل میدان قشم، شرکت پارسیان
اتوبار طالقانی۰۹۱۲۰۳۹۴۴۶۲کیش، بلوار فردوسی، ساختمان نوشین، طبقه همکف، اتوبار طالقانی
اميدوار تكتاز كيشUpdatingشهرستان كيش
جاده ابريشم كيشUpdatingشهرستان كيش
ظریف بار کیشUpdatingتهران – تهرانپارس
باربری مهرگان کیشUpdatingجزيره كيش فاز سه صنعتي قطعه ۱۱۶
ساحل كيشUpdatingكيش بندرگاه دفاتر اداري بندرگاه بلوك۲۹

 نرخ باربری شرکت بارکوب از کیش به سراسر ایران

شرکت باربری کیش بارکوب ارائه دهنده خدمات حمل بار در جزیره زیبای کیش است. همچنین اگر شما در سایر شهرهای ایران باری دارید که میخواهید به کیش منتقل کنید، میتواند از خدمات باربری کیش بارکوب استفاده کنید. این جابجایی بار توسط خودورهای مسقف و کارگران ماهر انجام میگیرد. همچنین برای انتقال به کیش توسط لنج جابجایی صورت میگیرد.

اگر شما قصد دارید تا از کیش به نقاط مختلف کشور سفر کنید، شرکت بارکوب می تواند در امور اسباب کشی منزل در کیش با تیم تخصصی یاری رساند. ما در این بخش جدول هایی را آماده کرده ایم تا شما را با قیمت های باربری به شهر های مختلف توسط باربری نیسان در کیش، کرایه وانت در کیش آشنا کنیم.

قبل از ارائه جدول لازم است تا در مورد جزیره کیش اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. جزیره کیش با مساحت ۹۱/۵ کیلومتر مربع در استان هرمزگان واقع شده است و جمعیتی در حدود ۴۰ هزار نفر دارد. هر ساله چیزی در حدود دو میلیون گردشگر به این جزیره زیبا می آیند که همین امر باعث شده که از لحاظ توریستی و اقتصادی به یکی از قطب های ایران تبدیل شود.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ گردآوری شده است. باربری تریلی در کیش نیز برای شما در قسمت بعدی آماده شده است.

از مبدا کیش به شهرستان :خاورنیسانوانت
کیش به مقصد مشهد
کیش به مقصد تهران
کیش به مقصد اصفهان
کیش به مقصد شیراز
کیش به مقصد قزوین
کیش به مقصد عسلویه
کیش به مقصد یزد
کیش به مقصد بوشهر
کیش به مقصد تبریز
کیش به مقصد بجنورد
کیش به مقصد قشم
کیش به مقصد اراک
کیش به مقصد چابهار
کیش به مقصد کاشان
کیش به مقصد کرمان
کیش به مقصد زاهدان
کیش به مقصد چالوس
کیش به مقصد بیرجند
کیش به مقصد آمل
کیش به مقصد گرگان
کیش به مقصد بندرعباس
کیش به مقصد ارومیه

جدول قیمت های بارکوب برای انواع کامیون های تک، جفت و تریلی

از مبدا کیش به شهرستان:تکجفتتریلی
کیش به مقصد کرج
کیش به مقصد تهران
کیش به مقصد تبریز
کیش به مقصد رشت
کیش به مقصد اردبیل
کیش به مقصد مشهد
کیش به مقصد بوشهر
کیش به مقصد شهرکرد
کیش به مقصد کرمانشاه
کیش به مقصد اصفهان
کیش به مقصد شیراز
کیش به مقصد ارومیه
کیش به مقصد زنجان
کیش به مقصد آستارا
کیش به مقصد زاهدان
کیش به مقصد بیرجند
کیش به مقصد قزوین
کیش به مقصد همدان
کیش به مقصد سنندج
کیش به مقصد کرمان
کیش به مقصد ساری
کیش به مقصد یاسوج
کیش به مقصد گرگان
کیش به مقصد سمنان
کیش به مقصد یزد
کیش به مقصد قم
کیش به مقصد اراک
کیش به مقصد بندرعباس
کیش به مقصد ایلام
کیش به مقصد خرم آباد

بارکوب؛ خدمات باربری در کیش

اتو بار از دو بخش اتو، و بار تشکیل شده است. اتو به معنای اتومبیل و بار به معنای باربری و حمل و نقل است؛ بنا بر این واضح است که اتو بار اصطلاحی است که به شرکت های حمل بار زمینی مثل کیش اطلاق می گردد. وظیفه این شرکت ها جا به جایی وسایل و لوازم شما از محلی به محل دیگر می باشد. اتو بار ها این قابلیت و قدرت را دارند تا تمامی لوازم و وسایل، هر نوع کالا و بار را با استفاده از ماشین های مخصوص و مجهز در شرایط مختلف جا به جا نمایند. شرکت های باربری در کیش دارای تخصص در امر جا به جایی اصولی بار و بسته بندی و حمل و نقل ایمن اسباب و اثاثیه منزل و کالا می باشند.

تجهیزات اتو بار های کیش

یک شرکت حمل و نقل در کیش باید علاوه بر خودروهای مجهز تعدادی قایق، لنج و کشتی نیز در اختیار داشته باشد تا باربری را هم به داخل کشور و هم به خارج از آن ممکن سازد. معمولا حمل و نقل از راه آبی صورت می گیرد اما در موارد خاص که نیاز به هواپیما یا بالگرد باشد، شرکت باربری باید امکان ارتباط با پشتیبانی این وسایل را نیز داشته باشد زیرا بارهای بسیار بزرگی که به سختی در وسایل نقلیه زمینی مثل خودرو و قطار و یا هواپیما جا می گیرند به راحتی در باربری دریایی قابلل حمل و ارسال اند. از دو طریق می توان باری را از کیش خارج یا به آن وارد کرد؛ گاهی اتومبیل مد نظر را بار می زنند، روی کشتی قرار می دهند و به خشکی (داخلی یا خارجی) می رسانند تا همان اتومبیل ادامه فرایند باربری را انجام دهد؛ گاهی نیز بار را سوار به لنج یا کشتی کرده، به خشکی می رسانند و پس از آن با اتومبیل حامل جابه جا می کنند که محاسبه کرایه بار در این دو حالت خیلی تفاوتی ندارد.

چگونگی محاسبه کرایه باربری در کیش

محاسبه کرایه بار در کیش بستگی به مقصد دارد! از آنجایی که بسیاری از صادرات و واردات کالا در کیش انجام می شود بنابراین عامل تعیین کننده در محاسبه کرایه بار در این شهر، مقصدی است که قرار است بار به آنجا فرستاده شود. در ضمن جابه جایی بار از طریق راه دریایی در مقایسه با روش های دیگر (زمینی و هوایی) بسیار مقرون به صرفه تر است اما این روش در قیاس با روش‌های دیگر بسیار کند است و برای کالاهای با تاریخ انقضای کوتاه مناسب نیست. کرایه حمل دریایی، هزینه های ترمینالی، هزینه دپو و صدور بارنامه دریایی هرکدام در محاسبه کرایه نهایی انتقال بار از طریق دریا موثرند. برای حمل چنین باری پرداخت حق گمرک بر عهده صاحب بار است که تنها برای ورود بار به کشور دریافت می شود. شرکتی می تواند محبوب باشد که قیمت منطقی ارسال بار از جزیره را با نرخ مناسب تعیین کند و به مشتریان خدمات دهد. لازم به ذکر است با تمامی این توضیحات شما باید بارتان را بیمه کنید و حق بیمه نیز جدا از این هزینه ها از شما دریافت می شود.

چرا بیمه در حمل و نقل دریایی اهمیت دارد؟

باری را به شرکت حمل و نقل سپرده اید اما آن را بیمه نکرده اید؟ این کار شما به این معناست که امانتی را به کسی سپرده اید اما اگر برای ان اتفاقی افتاد خوددتان مسئولیت خسارت وارده را می پذیرید. این کار غیر عقلانی است و بار ها پیش آمده که بسیاری از صاحبان بار از بی اعتنایی به بیمه بار پشیمان شده اند. با توجه به احتمال بروز حوادث غیرمترقبه جاده ای و دریایی، باید مرسوله خود را بیمه کنید. شرایط بیمه طبق مفاد بیمه نامه شرکت بیمه گر شماست که مبلغ بیمه متغیر می باشد. هزینه بیمه جدا از هزینه کرایه بار ست و تنها به ارزش ریالی بار بستگی دارد. با پرداخت مبلغی به شرکت حمل و نقل خاطرتان آسوده می شود. در صورت خسارت به بار (طبق ماد بیمه نامه) این بیمه است که مسئولیت جبران خسارت را قبول می کند.

نکته!

در ضمن همان طور که گفته شد، کیش قلب صادرات و واردات ایران است و شرکت های باربری آن باید دقت داشته باشند که به صورت قانونی فعالیت کنند. یعنی باید باری که جا به جایی آن را بر عهده می گیرند غیر قانونی و قاچاق نباشد؛ در غیر این صورت مرتکب جرم شده اند و پیگرد قانونی دارد.

معرفی باربری های معتبر در کیش

شرکت حمل و نقل بارکوب، یکی از اتوبارهای مجهز در کشور می باشد که خدمات باربری در کیش را ارائه می دهد. شما میتوانید همه نوع خدماتی در زمینه حمل و نقل که شامل بسته بندی (با استفاده از واکیوم های مقاوم و کارتن های سه لایه و محکم) و ارسال و پیاده سازی بار است، را از ما بخواهید، اما توجه داشته باشید که خروج لوازم خانگی بزرگ از قبیل تلویزیون و یخچال از منطقه آزاد کیش ممنوع است و اسباب کشی به خارج از این جزیره نیاز به دریافت مجوز دارد.

معرفی کیش

بسیاری معتقدند که بهترین مکان برای تفریح و گذر تعطیلات در ایران، کیش است. همه ما می دانیم که کیش یک جزیره است که به آب های آزاد راه پیدا می کند و این یعنی امکان صادرات و واردات در آن فراهم است؛ بنابراین واضح است ورود و خروج در آن تنها از دو راه هوایی (جایگاه مستقر در فرودگاه بین المللی جزیره کیش) و دریایی (حمل بار تخصصی مواد نفتی و کالا های تجاری) امکان پذیر است. طبعا باربری نیز از همین دو راه ممکن است. تقریبا نود درصد حمل و نقل در جهان از طریق راه های آبی است. کالایی نظیر ماشین آلات و تجهیزات راهسازی، مخابراتی و ورزشی، قطعات خودرو، مواد اولیه، اقلام پزشکی مصرفی، مواد غذایی و اسباب بازی بیشتر از طریق کانتینر های سوار بر امواج دریا ها جا به جا می شوند. اتو بار های واقع در کیش باید علاوه بر دارا بودن خودرو های حمل بار امکان ارتباط دریایی و هوایی را داشته باشند.

لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات و از همه مهمتر تجربیات خودتون رو در رابطه با موضوع مقاله با ما و سایر کاربران محترم در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.سپاس از همراهیتون!

مطالب مرتبط:

پایانه باربری کیش

باربری کیش به تهران

باربری کیش به شیراز

باربری کیش به اصفهان

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود