Skip to main content

لیست باربری های قشم ⭐️09172021956 جدول قیمت ها

باربری قشم

آشنایی با باربری قشم

در این بخش شرکت بارکوب باربری قشم را معرفی کرده و شرکت حمل بار قشم را به شما ارائه می کند. باربری در قشم به صورت های مختلفی از جمله باربری هوایی قشم صورت می گیرد؛ شرکت هایی نظیر باربری صالحی قشم، باربری نساجی قشم، باربری سعادت بار قشم از جمله باربری های مطرح در قشم می باشند که حمل و نقل های بین شهری باربری قشم به تهران، باربری قشم به بندرعباس، باربری قشم به شیراز را بر عهده می گیرند.

جدول باربری های قشم

در جدول زیر لیست باربری های قشم را به همراه آدرس و شماره تماس باربری قشم گردآوری شده است. شما با داشتن این اطلاعات می توانید به سهولت سفارش باربری خود را ثبت نمایید.

شرکت باربری بارکوب۰۹۱۷۰۱۷۲۷۹۶قشم، بزرگراه خلیج فارس، قبل از میدان علم و صنعت، شرکت بارکوب
مرکز اسباب کشی پارسیان️09172021956قشم، بلوار پیروزی، ساختمان حجام پور، طبقه همکف
اتوبار طالقانی۰۹۱۲۰۳۹۴۴۶۲قشم، بلوار آزادگان، روبروی حلال احمر، اتوبار طالقانی
حراپویای قشمUpdatingقشم شهرک صنعتی طولا
پایانه حمل و نقل قشمUpdating***
فریختگان قشمUpdatingقشم:بخش مرکزی-دهستان حومه-روستا کووه ای
خادم گستر محب قشمUpdatingشهرستان قشم – شهرک صنعتی طولا – خیابان شمس تبریزی
مرجان پیشرو قشمUpdatingقشم شهر تجاری خدماتی تولا
کیان بندرنگین قشمUpdatingقشم …
کیانا ترابرمکران خلیج فارسUpdatingقشم …
مروارید ثمین خلیج فارسUpdatingشهرستان قشم
پگاه ترابر خلیج فارس قشمUpdatingقشم منطقه صنعتی طولا
غزال پیشتازان قشمUpdatingقشم . ..
کالابر قشمUpdatingقشم سه راهی رمچاه

تعرفه های باربری شرکت بارکوب از کیش به سراسر کشور

اگر قصد جابجایی بار از قشم را دارید، یا میخواهید از قشم بار به تهران و یا سایر شهرهای ایران بفرستید، میتوانید از خدمات باربری بارکوب استفاده کنید. شرکت بارکوب با دارا بودن ماشین های مجهز و کارگران حرفه ای در امور اسباب کشی منزل در قشم به شما یاری می رسانند.

لازم است قبل از بررسی تعرفه های باربری، اندکی به جزیره قشم بپردازیم. جزیره قشم با مساحتی در حدود ۱٬۴۹۱ کیلومترمربع در استان هرمزگان واقع شده است و جمعیت بالغ بر ۱۴۸٬۹۹۳ نفر را در خود جای داده است. با توجه به موقعیت جغرافیایی این جزیره باربری در این جزیره به صورت هوایی، دریایی و سپس زمینی انجام می شود.

بارکوب برای شما وسیله های نقلیه مانند وانت بار در قشم و باربری نیسان در قشم را نیز به شما جهت جابجایی بارهای محدود پیشنهاد می کند. برای انتقال بارهای سنگینتر و در حجم بالا از باربری تریلی در قشم استفاده می شود.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ گردآوری شده است.

از مبدا قشم به شهرستان :خاورنیسانوانت
قشم به مقصد مشهد
قشم به مقصد تهران
قشم به مقصد اصفهان
قشم به مقصد شیراز
قشم به مقصد قزوین
قشم به مقصد عسلویه
قشم به مقصد یزد
قشم به مقصد بوشهر
قشم به مقصد تبریز
قشم به مقصد بجنورد
قشم به مقصد اراک
قشم به مقصد چابهار
قشم به مقصد کاشان
قشم به مقصد کرمان
قشم به مقصد زاهدان
قشم به مقصد چالوس
قشم به مقصد بیرجند
قشم به مقصد آمل
قشم به مقصد گرگان
قشم به مقصد بندرعباس
قشم به مقصد ارومیه

جدول قیمت های بارکوب برای انواع کامیون های تک، جفت و تریلی

از مبدا قشم به شهرستان:تکجفتتریلی
قشم به مقصد کرج
قشم به مقصد تهران
قشم به مقصد تبریز
قشم به مقصد رشت
قشم به مقصد اردبیل
قشم به مقصد مشهد
قشم به مقصد بوشهر
قشم به مقصد شهرکرد
قشم به مقصد کرمانشاه
قشم به مقصد اصفهان
قشم به مقصد شیراز
قشم به مقصد ارومیه
قشم به مقصد زنجان
قشم به مقصد آستارا
قشم به مقصد زاهدان
قشم به مقصد بیرجند
قشم به مقصد قزوین
قشم به مقصد همدان
قشم به مقصد سنندج
قشم به مقصد کرمان
قشم به مقصد ساری
قشم به مقصد یاسوج
قشم به مقصد گرگان
قشم به مقصد سمنان
قشم به مقصد یزد
قشم به مقصد قم
قشم به مقصد اراک
قشم به مقصد بندرعباس
قشم به مقصد ایلام
قشم به مقصد خرم آباد

خدمات حمل و نقل بار در قشم به چه صورت است؟

باربری قشم شامل خدمات حمل و نقل دریایی و هوایی است اما عمدتا از طریق دریا به وسیله لنج و کشتی (بسته به نوع بار) جا به جایی انجام می شود. شرکت های حمل و نقل جاده ای در قشم همگی با کشتی داران و لنج داران قرارداد دارند تا بتوانند از قشم به خشکی و از آنجا به سراسر ایران یا خارج از آن کالا بفرستند. شرایط ارسال بار به خارج از کشور بسیار سخت تر از باربری داخلی است و کرایه بیشتری را هم به خود اختصاص می دهد (هزینه های جانبی ترخیص کالا به علاوه هزینه های حقوق گمرکی کالا). گمرک قشم نیز گمرک منطقه آزاد تجاری است و در آن امور مربوط به واردات و صادرات قطعی و موقت انجام می گیرد.

کالاهایی که از طریق ریل به کشور وارد می شوند شامل: 1) فولاد، آهن، ورقه آلومینیوم، میله آهنی، برنج و مس و سایر فلزات 2) کود های شیمیایی 3) ماشین آلات صنعتی 4) پنبه و نخ پنبه 5) مواد غذایی مانند برنج، گندم و ذرت می باشند که بخش قابل توجهی از این محصولات از شمال ایران از طریق خط راه آهن وارد می شوند و برای ارسال به قشم به بندر عباس ارسال و از آنجا با لنج یا دیگر شناور ها به قشم فرستاده می شوند.

باربری قشم چیست؟ انواع آن کدام است؟

حمل و نقل ترابری نوعی جا به جایی است که شامل حمل انسان، حیوان و بار می شود. حمل بار را باربری می گویند که از سه راه هوایی، زمینی و دریایی صورت می گیرد. در راه هوایی از طریق هواپیمای باربری قشم و در راه دریایی از طریق کشتی های حامل کانتینر قشم جا به جایی انجام می شود؛ کانتینر ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام به منظور جا به جایی نوعی بار طراحی شده اند (یخچالی، تهویه‌ دار، عایق ‌دار، سر باز و تانکری). راه زمینی حمل و نقل نیز شامل دو طریق جاده ای و ریلی است .

محاسبه کرایه بار در قشم به چه شیوه ای است؟

 این محاسبه بار شامل برخی فاکتور ها می شود که باید در نظر گرفت؛ اولین و مهم ترین فاکتور وزن بار است. در تمامی باربری ها (در مواردی به جز حمل اثاثیه منزل)، ابتدا بار را وزن می کنند، سپس خودروی مناسب جهت حمل آن را به شما پیشنهاد می دهند و با در نظر گرفتن حق کارگران در صورت نیاز به کارگر، هزینه تمام شده را به شما می گویند.

البته هزینه کرایه بار برای تمامی مسافت ها یکی نیست و هرچه مقصد از مبدا دور تر باشد طبعا حق کرایه بیشتری به شرکت حمل و نقلی تعلق می گیرد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای حمل یک بار، اگر مقصد خارج از کشور باشد و به مبدا نزدیک باشد، نسبت به مقصدی که در کشور است اما از مبدا فاصله زیادی دارد، کرایه کمتری باید پرداخته شود؟ پاسخ خیر است؛ هزینه ارسال بار به خارج از کشور جدا از این فاکتور ها شامل حق گمرک هم می شود که بر عهده صاحب بار است. در ضمن با تمامی این توضیحات شما باید بارتان را بیمه کنید و حق بیمه نیز جدا از این هزینه ها از شما دریافت می شود.

معمولا هزینه های جا به جایی کالا به چند دلیل وابسته می باشد. ابتدا حجم و وزن کالا و ویژگی خاصی که بعضی کالا ها در هنگام جا به جایی دارند؛ مثل کالا و وسایل شکستنی یا تزئینی. ویژگی بعدیی که ارتباط مستقیم با هزینه مربوطه دارد مسیر حمل و نقل می باشد. مثلا هزینه جا به جایی کالا در جاده های صاف و هموار(اتوبان ها و آزاد راه ها) نسبت به جاده های پر پیچ و خم و کوهستانی و گردنه ها در یک فاصله مشترک، کمتر می باشد.

چرا باید بار را بیمه کنیم؟

دریا محلی غیر قابل پیش بینی برای حمل بار است. بنابراین اگر برای رد شدن از آب باری را به راننده یا شرکت حمل و نقل ای سپرده اید، از بیمه باربری قشم غافل نشوید. شما هنگامی که می خواهید بارتان را تحویل به شرکتی بدهید، بر اساس یک بیمه نامه با بندها و مفاد معین، بار را بیمه می کنید. پس با توجه به گستردگی خدمات باربری در قشم که شامل سفرهای دریایی نیز می شود، بیمه کردن بار یک امر ضروری و عقلانی است! خطرات دریایی بسیار محتمل تر از خطرات زمینی است و در این شرایط بیمه گر، مسئولیت خسارات احتمالی (طبق مفاد بیمه نامه) وارد بر بار شما را بر عهده می گیرد و فکر شما را آسوده می کند. بیمه باربری قشم در واقع یک قرارداد بین شرکت حمل ‌و ‌نقل و صاحب بار است و به سبب آن، شرکت حمل و نقلی متعهد می‌ شود در ازای دریافت مبلغی، در صورت وارد شدن خسارت به اموال و یا افراد ثالث، خسارت ‌ها را جبران کند.

باربری های معتبر در قشم

اگر می خواهید با اطمینان خاطر محموله تان را در قشم واقع در استان هرمزگان حمل کنید، میتوانید از بارکوب که خدمات 360 درجه حمل بار را در سراسر کشور ارائه می دهد استفاده کنید. بی شک سرویس باربری در قشم بارکوب مورد اعتماد است زیرا با توجه به نیروی کاربلد و سابقه کاری که دارد می تواند با کیفیت بالایی به شما خدمات ارائه دهد. در ضمن آموت بار قشم نیز شرکتی معتبر است که خدمات گسترده ای در حمل و نقل با خودرو های حامل بار ارائه می دهد.

درباره قشم

همان طور که می دانید قشم، یک جزیره زیبا است که در خلیج فارس در جنوب ایران واقع است؛ با توجه به گردشگران بسیاری که هر ساله به قشم سفر می کنند، موقعیت اقتصادی مناسبی را برای این منطقه از ایران به همراه آورده اند که برای تجارت مطلوب است؛ واضح است که تنها راه های ارتباطی به یک جزیره، دو راه دریایی و هوایی است و ارتباط خلیج فارس به دریای عمان و آب های آزاد بستر مناسبی را جهت صادرات دریایی فراهم آورده است. شناور های دریایی حامل بار مثل کشتی های باری، قایق، لنج و … از طریق کانال های آبی ، اقیانوس ها، دریاها و دریاچه ها حمل و نقل دریایی بار را انجام می دهند.

لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات و از همه مهمتر تجربیات خودتون رو در رابطه با موضوع مقاله با ما و سایر کاربران محترم در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.سپاس از همراهیتون!

مطالب مرتبط:

پایانه باربری قشم

باربری قشم به تهران

باربری قشم به شیراز

باربری قشم به بندرعباس

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود