Skip to main content

لیست باربری های سنندج ⭐️11111111111 جدول قیمت ها

لیست باربری های سنندج ( شهر و شهرستان )

لیست اتوبارهای سنندج و بهترین قیمت باربری سنندج جهت حمل بار و اثاثیه منزل و شماره تلفن اتحادیه باربری سنندج و باربری وطن سنندج و باربری ماشین سنگین سنندج و باربری بهاران سنندج و باربری آجیلی سنندج و باربری نیسان سنندج و وانت بار سنندج و شماره تلفن پایانه باربری سنندج جهت دریافت انواع خدمات حمل کالا در سنندج در جدول زیر گردآوری شده است.

کلیه شرکت های حمل و نقل درج شده در جدول زیر از اتحادیه باربری سنندج مجوز دارند.

رضایت بار سنندج۰۸۷۳۳۹۰۳۰۴۰سنندج – بلوارپاسداران – کوچه پشت سنگبری – بلوار پاسداران – طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۷۷۳۶۴۸۴
خدمات باربری پاک باربروز رسانیسنندج – شهرک مولوی (غرب بافت ) – کوچه شاهو – بلوار دکتراسماعیل حسینی – طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۵۸۶۴۹۲۸
ظریف بار کردستان۰۸۷۳۳۳۸۴۵۰۰سنندج ، بهاران ۳/۱۹ ، خیابان استاد شهریار ، خیابان شیخ محمود شبستری ، طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۷۸۵۷۴۵۱
بابری قدس ماجد بار سنهبروز رسانیسنندج – شهرک بعثت – کوچه (گبه) – خیابان ۲۰متری – پلاک ۴۰ – طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۴۹۹۹۵۳۹
آسایش بار۰۸۷۳۳۷۷۷۷۹۹سنندج ، بهاران ۱/۱۷ ، کوچه دوم ، بلوار دانشجو ، طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۷۷۵۳۴۱۳
شرکت جهان گستر مادبروز رسانیسنندج – تپه حنیفه – کوچه کرامت ۲ – کوچه فضیلت ۱ – پلاک ۳۷ – طبقه اولکد پستی: ۶۶۱۶۸۱۷۷۶۳
ایمن بار کردستان۰۸۷۳۳۷۲۸۰۰۰سنندج ، بهاران ۳/۱۹ ، کوچه هفتم ، بلوار تعاون ، طبقه اولکد پستی: ۶۶۱۷۸۵۷۹۷۶
ارزان بار کردستانبروز رسانیسنندج ، شهرک ساحلی ، کوچه (خاکی ) ، بلوار ساحلی ، پلاک ۹۱ ، طبقه -۱کد پستی: ۶۶۱۶۹۷۸۴۸۳
شرکت ماد مهنا گستر غرب۰۸۷۳۳۶۲۲۷۱۷سنندج ، ادب ، خیابان پروین اعتصامی ، کوچه شبنم ، پلاک ۱۶ ، طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۷۶۶۳۴۷۳
شاهین بار سنندج۰۸۷۳۳۲۳۸۴۹۶سنندج ، شهرک مولوی ، خیابان قادریه ، خیابان امداد ، طبقه همکفکد پستی: ۶۶۱۵۸۶۷۵۷۷

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در سنندج تحت پوشش بیمه رایگان کالا و بارنامه رسمی دولتی انجام می گیرد.  البته باربری تریلی سنندج نیز با ارائه خدمات حمل بار سنگین تا بیست و چهار تن با انواع تریلی کفی و لبدار و ترانزیت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

کلیه شرکت های حمل و نقل در سنندج با ارائه انواع کامیون خاور و تک و جفت و تریلی در انتقال انواع کالا به سراسر نقاط کشور فعالیت دارند.

سَنَندَج (به کردی: سنه یا سنه دژ) یکی از شهرهای کردستان ایران و بیست و یکمین شهر بزرگ ایران است.

سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است که در ارتفاع ۱٬۴۵۰ تا ۱٬۵۳۸ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای سرد و نیمه‌خشک دارد.

این شهر از سمت غرب به کوه آبیدر، از سمت شمال به کوه شیخ معروف و از سمت جنوب به کوه سراج الدین محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت ۶/۳۶۸۸ هکتار گسترده‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال۱۳۹۵، برابر با ۴۱۲٫۷۶۷ نفر بوده‌است.

سنندج در جمع ۲۴۶ شهر شبکه شهرهای خلاق جهانی یونسکو و همچنین ۴۸ شهر خلاق موسیقی جهان قرار دارد. سنندج به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فعالیت‌های شهرسازی عصر صفوی و قاجار، از بافت شهری سنتی با ارزشی برخوردار است که بناهای مسکونی و عام‌المنفعه متعددی مانند حمام، مساجد و بازار در آن باقی مانده‌است؛ و دارای محدودهٔ بافت تاریخی-فرهنگی با وسعتی معادل ۱۱۲ هکتار است.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط: