Skip to main content

لیست باربری های بوشهر ⭐️09172021956 جدول قیمت ها

آشنایی با باربری بوشهر

باربری بندر بوشهر واقع در استان بوشهر را در این بخش به شما عزیران معرفی خواهیم کرد تا با داشتن شماره باربری بوشهر بتوانید به سهولت به اتحادیه باربری بوشهر و پایانه باربری بوشهر دسترسی پیدا کنید. شرکت بارکوب می تواند در امر حمل بار بوشهر با کمک شرکت های باربری نظیر باربری شمس بوشهر و باربری جهان بار بوشهر به شهرهای مختلف کشور همکاری کند و باربری های بین شهری نظیر باربری بوشهر به تهران، باربری بوشهر به تبریز، باربری بوشهر به اصفهان را انجام دهد.

لیست باربری های بوشهر ( تحت پوشش بیمه رایگان کالا )

در جدولی که بارکوب تهیه کرده است، لیست باربری های بوشهر را مشاهده می نمایید که اطلاعاتی نظیر شماره باربری ترمینال بوشهر جهت حمل بار بوشهر در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید سفارشات باربری خود را به ثبت برسانید.

شرکت حمل و نقل پارس۰۹۱۷۲۰۲۱۹۵۶بوشهر – خیابان باغ زهرا (مطهری) – خیابان فرهنگ – موسسه پارس طبقه همکف
باربری بوشهر باربروز رسانیبوشهر – بلوار صدرا – کوچه رو به روی خروجی پمپ بنزین وزیری – داخل کوچه باربری بوشهر بار
اتوبار عزیزیبروز رسانیبوشهر
اسباب کشی آفتاب۰۹۱۷۰۱۷۲۷۹۶بوشهر
باربری بنیاد بار بوشهربروز رسانیبوشهر – پایانه باربری
اتوبار نگین09120394462بوشهر
شرکت باربری محمدیبروز رسانیبوشهر
باربری اتوبار ملت جنوببروز رسانیبوشهر

تعرفه های باربری شرکت بارکوب از بوشهر به سراسر کشور

بوشهر دومین بندر کانتینری ایران است و حمل و نقل زمینی آن به دو طریق جاده ای و ریلی صورت می گیرد. خدمات باربری بوشهر شامل حمل و نقل بار از طریق زمینی که به وسیله اتومبیل هایی مثل خاور، تریلی، هجده چرخ، کامیون، کامیونت و ...

خدمات حمل و نقل بار از طریق راه آهن که یکی از به صرفه ترین حمل و انتقالات در زمینه صادرات و واردات خودرو را به شما ارائه می دهد، است. ناگفته نماند بوشهر از جهت راه‌ های مواصلاتی در سطح کشور موفق بوده است اما از جهت حمل و نقل ریلی به شدت دچار آسیب می باشد.

شرکت های باربری در بوشهر معمولا هر اتومبیلی که صاحبان بار بخواهند در اختیار آن ها قرار می دهند اما چون سابقه و تجربه بیشتری در این زمینه دارند گاهی به آنها پیشنهاد (مشاوره باربری) می دهند که ماشین مناسب بارشان را انتخاب کنند تا سفری ایمن و سریع داشته باشند.

حمل و نقل جاده ای می‌تواند شامل حمل انواع کالا مانند پوشاک، خوراکی، لوازم اداری، مواد شیمیایی و نفتی، مصالح و … باشد. بسته به نوع بار و میزان هزینه ای که میخواهید بپردازید و یا اگر اسباب کشی منزل در بوشهر را درخواست کنید، کارشناسان ما از باربری نیسان بوشهر گرفته تا باربری تریلی بوشهر را می توانند در اختیار شما قرار دهند

در جدول های زیر که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ گردآوری شده، نرخ کرایه وانت بار بوشهر و سایر ماشین های حمل و نقل را برای شما آماده کرده ایم.

 

از مبدا بوشهر به شهرستان :خاورنیسانوانت
بوشهر به مقصد مشهد
بوشهر به مقصد تهران
بوشهر به مقصد اصفهان
بوشهر به مقصد شیراز
بوشهر به مقصد قزوین
بوشهر به مقصد عسلویه
بوشهر به مقصد یزد
بوشهر به مقصد تبریز
بوشهر به مقصد بجنورد
بوشهر به مقصد قشم
بوشهر به مقصد اراک
بوشهر به مقصد چابهار
بوشهر به مقصد کاشان
بوشهر به مقصد کرمان
بوشهر به مقصد زاهدان
بوشهر به مقصد چالوس
بوشهر به مقصد بیرجند
بوشهر به مقصد آمل
بوشهر به مقصد گرگان
بوشهر به مقصد بندرعباس
بوشهر به مقصد ارومیه

جدول قیمت های بارکوب برای انواع کامیون های تک، جفت و تریلی

از مبدا بوشهر به شهرستان:تکجفتتریلی
بوشهر به مقصد کرج
بوشهر به مقصد تهران
بوشهر به مقصد تبریز
بوشهر به مقصد رشت
بوشهر به مقصد اردبیل
بوشهر به مقصد مشهد
کیش به مقصد بوشهر
بوشهر به مقصد شهرکرد
بوشهر به مقصد کرمانشاه
بوشهر به مقصد اصفهان
بوشهر به مقصد شیراز
بوشهر به مقصد ارومیه
بوشهر به مقصد زنجان
بوشهر به مقصد آستارا
بوشهر به مقصد زاهدان
بوشهر به مقصد بیرجند
بوشهر به مقصد قزوین
بوشهر به مقصد همدان
بوشهر به مقصد سنندج
بوشهر به مقصد کرمان
بوشهر به مقصد ساری
بوشهر به مقصد یاسوج
بوشهر به مقصد گرگان
بوشهر به مقصد سمنان
بوشهر به مقصد یزد
بوشهر به مقصد قم
بوشهر به مقصد اراک
بوشهر به مقصد بندرعباس
بوشهر به مقصد ایلام
بوشهر به مقصد خرم آباد

 

حمل اثاثیه منزل بوشهر با بارکوب

  • باربری بوشهر جهت خدمات اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه منزل با انواع کامیون در خدمت مشتریان می باشد.
  • حمل انواع مبلمان و اثاثیه منزل با نیروهای متخصص و انواع کامیون و کامیونت پتودار به صورت شبانه روزی
  • حمل اثاثیه منزل در بوشهر به صورت شبانه روزی با بهترین پرسنل شرکت بارکوب و انواع کامیون های مسقف انجام می شود.
  • معرفی مراکز تخصصی حمل اثاثیه منزل بوشهر توس بارکوب ، جهت خدمات اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه و انواع مبلمان
  • بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل همراه با لوازم مخصوص و نیروهای متخصص با ضمانت کتبی تحت پوشش بیمه انجام می شود.
  • اتوبار در بوشهر با در اختیار داشتن بهترین پرسنل و کامیون با ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز و گرامی خمات ارائه می کنند.
  • خدمات حرفه ای بارکوب را پس از انجام کار و رضایت کامل می توانید به بستگان و همسایگان خود معرفی کنید.

شرکت باربری چگونه جایی است؟

فضای باربری معمولا به صورت گاراژی بزرگ است که انواع و اقسام ماشین های سبک و سنگین در آن قرار دارند. معمولا محل استراحتی برای راننده ها در گاراژ وجود دارد. تعمیر کار و مکانیک برای نقص های فنی احتمالی قبل از حرکت در محیط گاراژ فعالیت می کنند تا وقفه ای در ارسال بار به وجود نیاید. اداره تمامی مجموعه بر عهده مدیریت گاراژ است و عقد قرارداد با شرکت های بیمه گر، شرکت های اتومبیل رانی و … بر عهده مدیر مجموعه می باشد.

چگونه یک خودرو را در بوشهر بار می زنند؟

هر ماشین بار تناژ کارت معینی دارد و تا ظرفیت معینی می تواند بار بزند. اگر ظرفیت بار شما برای یک ماشین بیشتر از تناژ آن باشد، باید اتومبیل دیگری کرایه کنید که هزینه کرایه بار شما افزایش پیدا می کند.

تعیین کرایه بار در بوشهر به چه عواملی بستگی دارد؟

نحوه محاسبۀ هزینه باربری در بوشهر به عوامل دیگری غیر از مسافت بستگی دارد. هرچه تعداد کارگران و ساعت کار آنها بیشتر باشد هزینه کرایه بار شما بیشتر می شود. نوع اتومبیل و نوع و وزن بارتان نیز از مهمترین فاکتور های تعیین قیمت است. در آخر مسافتی که باید راننده برای حمل بار شما طی کند مد نظر قرار می گیرد. تمامی این موارد هزینه بر هستند و به علاوه ی هزینه بیمه بار در بوشهر می شوند.

می بینید که برای یک جا به جایی اصولی باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود تا در آخر، هم صاحب بار رضایت داشته باشد هم کارگران و راننده ها. در ضمن بیمه ی بار یک شرط بسیار ضروری برای حمل بار است. تصادفات و حوادث طبیعی و غیرطبیعی عواملی است که می تواند بار شما را به خطر اندازد. حوادثی که همه‌ روزه شاهد آن هستیم و یا به گوش ما می‌رسد. جعبه کمک ‌های اولیه یکی از لوازم ضروری است که در این شرایط، راننده باید به همراه داشته باشد. اما اگر حادثه به قدری وخیم بود که جعبه کمک های اولیه جوابگو نباشد…

بار باید بیمه شود!

نگران خسارت وارد بر بار نباشید! در واقع هیچکس نمی تواند پیش بینی اتفاقات آینده را بکند؛ اما می توانید اطمینان حاصل کنید که یا بارتان صحیح و سالم به مقصد می رسد، یا کل هزینه بار به شما داده می شود. این اطمینان را می توانید با بیمه کردن مرسوله تان به دست بیاورید.

از آن جاییکه صنعت بیمه بسیار کاربردی است لذا باید دقت شود تا خدایی ناکرده هزینه های هنگفتی که در اثر اتفاقاتی نظیر: تصادف، سرقت، آتش سوزی و … به وقوع می پیوندد از جیب صاحب بار نباشد! لذا در هنگام واگذاری بار یا محموله به باربری اولین موردی که بایستی دقت شود نحوه بیمه کردن کالا و وسایل ارسالی می باشد.

چرا که در صورت هرگونه اتفاق ناگوار هزینه ای متوجه صاحب بار نمی شود (البته بعد از کارشناسی های ویژه که در حوزه بیمه گر صورت می پذیرد) طوری که برای بیمه گر مسجل شود که اتفاق عمدی یا ساختگی نبوده و صرفا در اثر بی احتیاطی صورت پذیرفته است. متاسفانه در برخی از موارد اثبات شده به نتایج نا مطلوبی رسیدیم که بعضا مشاهده شده صاحب بار در اتفاق صورت گرفته یا دخیل بوده و یا مشارکت مستقیم داشته است که این با روح جوانمردی و تجارت سازگار نیست.

پس مسئولین بیمه حتی الامکان بایستی مطمئن شوند که حادثه اتفاقی بوده و هیچ اراده ای به عمد در آن دخیل نبوده است؛ تا بتوانند هزینه های مربوطه را برای صاحب بار جبران نمایند. بین شرکت حمل و نقل و شرکت بیمه قراردادی وجود دارد که صاحبان بار می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. به این صورت که مبلغی را قبل از حرکت بار، به بیمه گر پرداخت می کنند و درصورت خسارت وارده به بار (طبق شرایط بیمه نامه) بیمه مسئولیت پرداخت این خسارت را به عهده می گیرد.

باربری های معتبر در بوشهر

باربری بارکوب یکی از موسسات معتبر باربری در سطح کشور است که خدمات باربری و حمل بار در بوشهر به سایر شهرها را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. بارکوب با داشتن کادری مجرب و کارگرانی آموزش دیده، با رعایت اصول باربری در محیطی امن و با ارائه بیمه بار به مشتریان جزء شرکت های قابل اعتمادی است برای حمل بار شما. با جستجوی نام باربری بوشهر بارکوب، می توانید بیشتر با محیط و خدمات آنها آشنا شوید.

باربری چیست؟

حمل و نقل یا ترابری به معنی جا به جایی انسان، کالا یا حیوان از نقطه ای به نقطه ی دیگر است که دارای انواع مختلفی مانند حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی است و معمولا شرکت های حمل و نقل این خدمات را به متقاضیان ارائه می دهند. دفاتر باربری معمولی به صورت داخل و خارج شهری خدماتی مانند حمل اسباب و اثاثیه منزل و وسایل اداری ارائه می دهند. افراد مشغول در این شرکت ها عمدتا راننده ها هستند که مهم ترین نقش را ایفا کرده و جا به جایی بار را بر عهده دارند.

لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات و از همه مهمتر تجربیات خودتون رو در رابطه با موضوع مقاله با ما و سایر کاربران محترم در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.سپاس از همراهیتون!

مطالب مرتبط:

اعلام بار بوشهر

باربری بوشهر شیراز

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود