Skip to main content

اثاث کشی صفاشهر ⭐ اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در صفاشهر

خدمات اسباب کشی منزل در صفاشهر خرم بید را با شیوه های مدرن بارکوب تجربه نمایید. با دسترسی به شماره باربری صفاشهر میتوانید هم اکنون از حمل و نقل های درون شهری و برون شهری در استان فارس بهره مند شوید.

شماره تماس اسباب کشی صفاشهر

شرکت بارکوب امکانات بسته‌ بندی اثاثیه با کارتن اسباب کشی، یونولیت و چسب را به همراه کارگر اسباب کشی ارائه میدهد. کامیون اسباب کشی و انواع خودروهای باربری مانند نیسان،‌ وانت، خاور و ایسوزو آماده‌ ارائه خدمات باربری به تمامی مقصد های مدنظر شما می باشند. حمل بار از صفاشهر به شیراز و باربری صفاشهر به تهران را میتوانید با قیمت منصفانه از بارکوب دریافت کنید.

از خیابان گلستان تا خیابان ایثارگران تحت پوشش سرویس های باربری بارکوب می باشد. برای اطلاع از بهترین باربری های صفاشهر به لینک باربری در صفاشهر مراجعه نمایید.

شماره تماس اسباب کشی صفاشهر

قیمت حمل اثاثیه منزل در صفاشهر خرم بید

هزینه اسباب کشی منزل در صفاشهر و نرخ باربری در صفاشهر را در این بخش به شما ارائه کرده ایم. قیمت اثاث کشی به مسافت مقصد، تعداد طبقات و تعداد کارگر بستگی دارد. علاوه بر آن بیمه شدن بار شما مبلغی را به بارنامه دولتی که از شرکت باربری دریافت می نمایید اضافه میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باربری صفاشهر با ما تماس بگیرید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری صفاشهر
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در صفاشهر
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

جهت سفارش حمل اثاثیه منزل با شماره های تماس بارکوب در استان فارس تماس بگیرید.

شماره تماس اسباب کشی صفاشهر

بهترین باربری های صفاشهر

در جدول زیر لیست بهترین باربری های صفاشهر را آماده کرده ایم و با داشتن شماره و آدرس باربری صفاشهر میتوانید از خدمات شرکت ها در زمینه حمل اثاثیه بهره مند شوید.

خدمات اثاث کشی بارکوب در صفاشهر

شرکت بارکوب سال ها تجربه در امور حمل و نقل و اسباب کشی منزل در سراسر ایران دارد. اینبار قصد دارد در استان فارس فعالیت خود را توسعه داده و اسباب کشی منزل در صفاشهر را به شما معرفی مینماید.

پرسنل شرکت از متدهای جدید بسته‌ بندی و چیدمان در خودروهای باربری استفاده میکند تا در حین انتقال آسیبی به آنها نرسد. کالاهای سنگین و حساس نظیر سینمای خانگی، یخچال ساید، گاوصندوق، پیانو، میز بیلیارد و پینگ و پونگ و … همگی به صورت مجزا نیز حمل و بارگیری می شود. از خودروهای وانت بار صفاشهر، نیسان، خاور و ایسوزو نیز برای حمل بار و اثاثیه میتوانید بهره ببرید. برای کسب اطلاعات و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سفارش خدمات باربری در صفاشهر با سامانه بارکوب

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید با شماره های تماس بارکوب در ارتباط باشید و از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ما استفاده کنید. بارکوب یار و همراه جاده و حمل و نقل های بین شهری آماده رسیدگی به سفارشات شما می باشد.

شماره تماس اسباب کشی صفاشهر

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود