Skip to main content

اسباب کشی سعادت آباد تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل

اسباب کشی تخصصی در سعادت آباد

اسباب کشی تخصصی در سعادت آباد:
با بیش از سال ها  سابقه کاری درخشان.
100%تضمینی.
*شبانه روزی(حتی در ایام تعطیل)
*باهمکاری بیمه بار
*همراه با بارنامه دولتی(رسمی)
*با اکیپ های با تجربه و کاربلد بدون هیچ دغدغه و نگرانی جابجا شوید.
*با خاورهای مخصوص حمل اثاثیه_ بزرگ_مسقف_و مجهز به پتو و موکت و از داخل فوم کاری شده.
*با کادری متخصص در امر اسباب کشی_مجرب_حرفه ای_خوش اخلاق و متعهد به کار.
*حمل و جابجایی تخصصی لوازم سنگین منجمله یخچال ساید_پیانو_گاوصندوق و…
*با مجوز رسمی از اتحادیه و ارائه فاکتور معتبر‌.

هزینه حمل و نقل اثاثیه درسعادت آباد

برای محاسبه هزینه حمل و نقل اثاثیه در سعادت آباد باید مشخص شود که چه نوع وسیله نقلیه حمل باری با چه تعداد کارگر و چه نوع خدماتی مورد نیاز است. البته زمان تاخیر در بارگیری و تخلیه بار، نوع بار و طبقه ای از ساختمان که بار باید به آن نقطه حمل شود نیز در قیمت باربری تاثیر گذار است.

تعیین نرخ هزینه های باربری به عوامل زیادی بستگی دارد که به اختصار به آن می پردازیم.

نوع خودرو:

با توجه به مقدار مسافت و تعداد کالا نوع خودرو حمل و نقل متفاوت است. به طور مثال حمل و نقل با نیسان نسبت به کامیون از هزینه پایین تری برخوردار است.

مقدار مسافت مقصد:

واضح است که هر چه مسافت بین مبدا و مقصد کالا بیشتر شود، هزینه باربری نیز بیشتر خواهد شد

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000
هزینه طرح ترافیکبرای مناطق طرح60.000

لیست باربری ها در سعادت آباد

انتخاب یک شرکت معتبر باربری و مقرون به صرفه برای رسیدگی به جابجایی شما ، فقط اطمینان از انجام اسباب کشی شما به کارآمدترین روش ممکن را می دهد. همچنین باعث صرفه جویی در وقت و انرژی ارزشمندی می شود که می توانید برای سایر موارد مهم لیست کارها در چک لیست در حال اسباب کشی خود صرف کنید.لیست باربری ها در سعادت آباد در شرکت بارکوب با کادری مجرب و همه روزه در خدمت شماست

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136 سعادت آباد بلوار دریا نرسیده به صرافها پلاک 33
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولنجکدر حال به روز رسانیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان

بسته بندی اثاثیه منزل در سعادت آباد

با توجه به قیمت سرسام آور لوازم خانگی، بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی به دغدغه ای برای مستاجرین عزیز تبدیل شده است. خوشبختانه شرکت های بسته بندی لوازم شرکت و منزل در تهران با استفاده از کارتن های چند لایه، پلاستیک های ضد ضربه و سلفون های رولی در صورت نیاز به کمک شما خواهند آمد. نیروهای کاربلد شرکت نیکا پک با رویت لوازم منزل شما، وسایل لازم برای بسته بندی را برآورد و دست به کار می شوند. به طور معمول برای بسته بندی ظروف و لوازم شکستنی از کارتن های محکم پنج لایه در ابعاد مختلف استفاده می شود.علاوه بر کارتن پنج لایه برای بسته بندی لوازم حساس مانند وسایل صوتی تصویری از پلاستیک ضد ضربه نیز استفاده می شود. در واقع وسایل حساس به ضربه را کارگر بسته بندی اثاثیه منزل ابتدا با پلاستیک های حباب دار بسته بندی و بعد درون کارتن قرار می دهد. بدین ترتیب بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی در نهایت ایمنی انجام می شود.پارگی مبلمان و ایجاد خط و خش روی وسایل چوبی از دیگر اتفاقات رایج در اسباب کشی ها هستند. شرکت های باربری و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران با استفاده از سلفون های رولی روی مبلمان و وسایل چوبی اعم از بوفه، میز و… را کاملاً می پوشانند. همچنین برای بسته بندی پتو و تشک از گونی های بزرگ دوخته شده استفاده می شود. پوشاک نیز معمولاً درون بقچه یا کارتن مخصوص پوشاک بسته بندی می شود. با این تفاسیر، شرکت باربری و بسته بندی به همه چیز فکر کرده و لازم نیست شما نگران باشید! اما موضوع دیگری که احتمالاً برای شما مطرح است؛ هزینه بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی است که در بخش بعدی به آن می باشد

کارتن اسباب کشی در سعادت آباد

کارتن اسباب کشی در سعادت آباد فروش لوازم بسته بندی اثاثیه مانند کارتن حمل اثاثیه تخصص دارد.  این شرکت دارای مجهزترین وسایل و ابزارها برای بسته بندی و اسباب کشی است.
همچنین انواع خاصی از جعبه اسباب کشی و اتوبار شامل؛

  • کارتن بسته بندی اسباب کشی رگال دار
  • کارتن بسته بندی اسباب کشی 5 لایه مخصوص وسایل حساس
  • کارتن حمل بار و کارتن اسباب کشی مخصوص وسایل الکترونیکی

را نیز ارائه می‌نماید.

کامل‌ترین تجهیزات بسته‌بندی

کامل‌ترین مجموعه از انواع کارتن حمل بار و کارتن برای اسباب کشی را از بارکوب بخواهید.اگر به کارتن برای بسته بندی وسایل الکتریکی نیاز دارید بهتر است به ما اطلاع دهید. ارائه انواع جعبه جهت:

  • بسته بندی تلوزیون
  • بسته بندی سیستم‌های صوتی
  • بسته بندی انواع لوازم الکتریکی

از خدماتمان است.توجه نمایید که نحوه استفاده از کارتن جهت حمل بار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. برای استفاده بهینه از جعبه‌ها می‌توانید بسته بندی وسایل را به ما محول نمایید. با اعزام نیروی متخصص و ارائه انواع تجهیزات بسته بندی در خدمت شما هستیم.

ماشین باربری و حمل باردر سعادت آباد

ماشین باربری و حمل باردر سعادت آباد : انتخاب صحیح کامیون حمل اثاثیه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا حجم بسیار زیادی از دغدغه‌هایتان را در اسباب کشی کاهش دهید. انتخاب دقیق تعداد کامیون برای حمل وسایل‌ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا اگر تعداد کامیون‌ها کم باشند، با مشکل مواجه خواهید شد و اجاره تعداد زیاد ماشین نیز هزینه اضافه برای شما در پی خواهد داشت.پس روز قبل از اسباب کشی، حتما در انتخاب صحیح تعداد ماشین‌ها با افراد متخصص مشورت کند تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می‌توان از سه دسته ماشین استفاده کرد که به شرح زیر می‌باشد:
1- ماشین‌های سبک منای برای حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک نظیر وانت، وانت پراید و وانت نیسان
2-  ماشین‌های نیمه سنگین مناسب برای حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو ، کامیونت
3- ماشین‌های سنگین مناسب برای کالاهای صنعتی ، مانند تریلی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، 20 تُن، چادری سه محور، کفی، کُمپرسی، تریلی تانکر فاو .

دقت داشته باشید که ماشین‌های بزرگ برای تردد در شهر نیاز به مجوز دارند و اغلب برای حمل بار بین شهری درون جاده‌ها کاربرد دارند.

چنانچه وسایل شما در حد یک ماشین اسباب کشی کوچک است، نیازی به اجاره کامیون حمل اثاثیه ندارید و می‌توانید با صرف هزینه کم وسایل خود را با ماشین‌های کوچک جابجا کنید. برای درخواست انواع کامیون های مناسب حمل لوازم منزل از نیسان تا خاور اتاق بزرگ با بارکوب تماس بگیرید، ما بهترین ماشین ها با  کمترین کرایه برای اسباب کشی را در اختیار شما می گذاریم

کارگر اسباب کشی در سعادت آباد

حتما از خود پرسیده‌اید که در هنگام اسباب کشی چه احتیاجی به کارگر باربری یا اثاث کشی است در زیر به چند مورد از اهمیت این مبحث اشاره می‌کنیم:

  • با حمل بار به صورت نادرست امکان آسیب دیدن بار وجود دارد.
  • در هنگام حمل نادرست امکان دارد به جسم خود آسیب بزنید.

ملاک انتخاب کارگر باربری

بسیاری از افراد فکر می‌کنند کارگر برای اسباب کشی و باربری فردی بسیار نیرومند و پرقدرت است که به تنهایی می‌تواند وسایل سنگین را جابه‌جا کنند. هر چند که این نیرو و  ورزیدگی جسمی مهم است اما کافی نیست. یک کارگر اثاث کشی علاوه بر نیروی بدنی به مهارت نیز نیاز دارد تا بتواند با کم‌ترین فشار ممکن به جسم خود و بدون آسیب به وسیله‌ای که حمل می‌کند کار خود را بدرستی انجام دهد.در واقع کارگر آموزش دیده به شکلی نسبتا ساده و آسان وسایل را جابه‌جا و حمل می‌کند.

خدماتی که کارگر اسباب کشی در سعادت آباد ارائه می‌دهند را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

  • جابه‌جایی اسباب منزل
  • بسته بندی اثاثیه
  • چیدمان وسایل منزل
  • حمل وسایل بزرگ مانند: ساید بای ساید، پیانو و…
  • حمل و جابه‌جای گاوصندوق

حمل بار درون شهری و برون شهری در سعادت آباد

حمل بار درون شهری و برون شهری در سعادت آباد یکی از خدمات بارکوب به حساب می آید که شامل نکات مختلفی می باشد. از آنجایی که در این نوع از اسباب کشی باید از یک شهر به شهر دیگر برویم، توجه و دقت بیشتری را نیاز است تا خرج کنیم. به این نوع از اثاث کشی ممکن است به دلایل مختلفی نیاز پیدا کنیم که از آن‌ها می‌توان به تغییر شغل اشاره کرد. دلیل هر چه باشد، از اصل موضوع کم نمی‌کند. برای اینکه برای اسباب کشی برون شهری آماده شوید، اولین کاری که باید به انجام برسانید این بوده که شرکت مخصوص حمل و نقل را انتخاب کنید تا روند کارها را به آن بسپارید. بارکوب تیم ها فعال در زمینه اسباب کشی بوده که شما می‌توانید از آن نهایت بهره را ببرید؛ چرا که در این حوزه از تجربه بالایی برخوردار است. و همچنین اسباب کشی درون شهری می باشد که توانسته خدمات ویژه ای را در این رابطه با خود اختصاص دهد.  در انجام دادن این وظیفه از بهترین نیروهای خود بهره می برد. به همین علت شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای کارهای خود را به این مجموعه بسپارید تا همه چی بر طبق سلیقه شما رو به جلو برود

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود