Skip to main content

قیمت اسباب کشی در کازرون ⭐09170892005 شماره ⚡️ کارگر + بسته بندی وسایل

بارکوب یکی از شرکت های تخصصی حمل اثاثیه منزل در کازرون می باشد. برای دریافت خدمات اسباب کشی منزل در کازرون با ما تماس بگیرید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی کازرون

خدمات اسباب کشی منزل و حمل بار در کازرون را به ما بسپارید تا از جدیدترین متدهای باربری شرکت بارکوب بهره مند شوید. شما انواع خودروهای باربری نیسان در کازرون، وانت بار در کازرون، ایسوزو و کامیون اسباب کشی را میتوانید با توجه به مقدار بار خود از ما دریافت نمایید. کارگر اسباب کشی، کارتن اسباب کشی، بسته‌ بندی اصولی و حمل اثاثیه سنگین و قیمتی مانند حمل گاوصندوق، یخچال ساید، پیانو، میز بیلیارد و… را بارکوب در اختیار شما قرار میدهد.

بارکوب در تمامی محله های شهر کازرون فعالیت می کند و میتوانید خدمات باربربری را از بلوار مطهری تا بلوار میرزا صالح کازرونی سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اسباب کشی منزل در کازرون و باربری در کازرون با شماره های ما تماس بگیرید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی کازرون

قیمت حمل اثاثیه منزل در کازرون

هزینه حمل و نقل اثاثیه منزل کازرون به مسافت تا مقصد مد نظر شما، خودروهای باربری، کارگر اسباب کشی، کارتن اسباب کشی و ادوات مربوط به آن و نیز شرایط جوی و مدت زمان انتقال بستگی دارد. کارشناسان ما در بارکوب میتوانند تمامی سوالات شما را در مورد انتخاب خودروهای باربری و نرخ حمل اثاثیه منزل در کازرون را پاسخگو باشند.

قدرت بار کازرون، شاهین بار کازرون از جمله باربری های مطرح کازرون می باشد. حمل ونقل های برون شهری و درون شهری نظیر باربری کازرون به تهران و باربری شیراز به کازرون را از ما دریافت نمایید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ به روز رسانی  شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری کازرون
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در کازرون
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

خدمات حمل اثاثیه منزل شرکت بارکوب

شرکت بارکوب با سابقه درخشان در امور حمل بار و اسباب کشی منزل در استان فارس، اینبار یکی دیگر از حوزه های فعالیت خود را به شما معرفی می نماید. تیم متخصص حمل اثاثیه با هدف کیفیت انتقال، توجه بسیاری در بسته بندی اصولی و چیدمان در خودروهای باربری دارد. به شما این اطمینان داده‌ میشود که کوچکترین آسیب به اثاثیه وارد نخواهد شد.

لازم به ذکر است که کالاهای شما مشمول بیمه قرار خواهند گرفت تا از نحوه انتقال آسوده خاطر باشید. رانندگان بارکوب همگی تجربه بالایی در امور حمل و نقل دارند و کاملا مسلط به کار خود هستند.

سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل با سامانه بارکوب

بارکوب در زمره بهترین باربری های کازرون می باشد و انواع خودروهای باربری نیسان، وانت بار، ایسوزو، خاور، کامیون و تریلی با توجه به مقدار و نوع بار شما در خدمت شما قرار میگیرد.

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید با شماره های تماس قید شده در صفحه ارتباط برقرار کنید و از مزایای حمل و نقل اثاثیه منزل بارکوب بهره مند شوید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی کازرون

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود