Skip to main content

قیمت اسباب کشی در فسا ⭐09170892005 شماره ⚡️ کارگر + بسته بندی وسایل

تمامی سفارشات حمل اثاثیه منزل در فسا با تیم متخصص بارکوب انجام می شود. تنها با یک تماس از ما سرویس های اسباب کشی منزل در فسا را دریافت نمایید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی فسا

بارکوب از جمله شرکت های باربری فسا به شما در امرو حمل بار در فسا با انواع خودروی باربری یاری می رساند. کارتن اسباب کشی منزل در فسا، کارگر اسباب کشی منزل در فسا، کامیون حمل اثاثیه منزل در فسا و نیز حمل لوازم سنگین نظیر گاوصندوق، یخچال ساید، میز بیلیارد و… توسط شرکت بارکوب فراهم می شود. در ادامه به قیمت باربری در فسا بیشتر خواهیم پرداخت.

بارکوب در تمامی محله ها و کوچه های شهر فسا از بلوار امام علی تا بلوار دانشجو  خدمات باربری ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات در مورد باربری فسا با ما تماس بگیرید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی فسا

قیمت اسباب کشی منزل در فسا

هزینه اسباب کشی منزل در فسا با توجه به مسافت جابجایی، تعداد کارگر، انتخاب خودروهای باربری نظیر نیسان، وانت، خاور، ایسوزو و کامیون سنجیده می شود. تعداد طبقات ساختمان نیز بر قیمت حمل بار تاثیرگذار است و در جدول های زیر به این جزییات پرداخته ایم. حمل و نقل های برون شهری نظیر باربری فسا به تهران و داخل استان مانند باربری شیراز به فسا را از ما دریافت نمایید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری فسا
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در فسا
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

حمل اثاثیه منزل در بارکوب

با توجه به مقدار اثاثیه‌ شما کارشناسان به شما پیشنهاد استفاده‌ هر یک از خودروهای باربری را ارائه میدهند. باربری نیسان فسا، وانت بار در فسا، خاور، ایسوزو و کامیون اسباب کشی منزل در فسا برای حمل بار فراهم می باشد.

شاید شما لازم ببینید که دو الی ۳ مرتبه از یک خودرو کوچک نظیر وانت یا نیسان استفاده کنید. وانت در حدود ۵۰۰ کیلوگرم و نیسان در حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم بار جابجا میکند. برای حمل و نقل های درون شهری فسا میتوانند از این خودروها به خوبی استفاده کرد.

سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل در فسا با سامانه بارکوب

شرکت بارکوب در تمامی شهرهای استان فارس و مخصوصا شیراز فعالیت خدمات باربری را بر عهده میگیرد. بارکوب سال ها سابقه درخشان در زمینه اسباب کشی منزل و حمل بار در سراسر کشور را دارا می باشد.

بهترین کیفیت خدمات باربری را با تیم متخصص بارکوب تجربه نمایید. همه روزه ار ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب تلفن های شرکت آماده پاسخگویی به تماس های شما می باشند. لازم به ذکر است میتوانید از آنها مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی فسا

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود