Skip to main content

قیمت اسباب کشی در داراب ⭐09170892005 شماره ⚡️ کارگر + بسته بندی وسایل

شرکت بارکوب مرکز تخصصی اسباب کشی منزل به شما خدمات حمل اثاثیه منزل در داراب را معرفی میکند. اگر به دنبال بهترین شرکت باربری داراب در استان فارس هستید؛ کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی داراب

بارکوب به شما تیم تخصصی باربری در داراب را ارائه مینماید و کیفیت حمل بار را میتوانید با ما تجربه نمایید. بسته‌ بندی اصولی، چیدمان مناسب، کارگر اسباب کشی، کامیون اسباب کشی، کارتن اسباب کشی و انواع خودروهای باربری مانند نیسان، وانت، خاور، ایسوزو و کامیون همگی از خدمات بارکوب به شما شهروندان می باشد.

بارکوب در تمامی محله ها از بلوار شهدا تا بلوار میرداماد خدمات اسباب کشی منزل در شهر داراب را ارائه مینماید. برای سفارش باربری داراب به تهران، باربری شیراز به داراب و سایر نقاط کشور، میتوانید به صفحه‌‌ باربری در داراب مراجعه‌‌‌ نمایید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی داراب

قیمت حمل اثاثیه منزل در داراب

نرخ کرایه حمل بار در داراب و قیمت اسباب کشی منزل داراب را در جدول زیر برای شما آماده کرده ایم تا با نحوه قیمت گذاری ما بیشتر آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که خدمات دریافتی شما شامل چه مزایایی می باشد. به طور کلی مسافت عامل اصلی سنجیدن نرخ باربری می باشد اما در این حوزه تعداد طبقات ساختمان و حمل وسایل سنگین و قیمتی مانند حمل گاوصندوق، پیانو، میز بیلیارد و… میتواند تقاوت را رقم بزند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد باربری نیسان داراب و خودروهای دیگر با کارشناسان ما تماس بگیرید. جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ به روز رسانی شده‌ است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری داراب
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در داراب
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

خدمات حمل اثاثیه منزل با بارکوب

شرکت بارکوب سابقه طولانی و درخشان در امور حمل اثاثیه منزل در سراسر کشور دارد. اینبار قصد دارد با کمک شما باربری در حوزه استان فارس را متحول نماید.

تیم تخصصی بارکوب با تجربه فراوان در زمینه حمل وسایل خانه، مبلمان، یخچال ساید، گاز، کمد دیواری، تخت خواب و امثال آنها آسوده خاطر کرده است. حمل وسایل خانه ممکن است بسیار پروسه حساسی باشد. شرکت بارکوب علاوه بر اینکه بار شما را بیمه میکند، در حمل اثاثیه از متدهای ایمن استفاده کرده و رانندگان مجرب را در حمل و نقل به کار میگیرد.

کافیست تلفن را برداشته و خدمات ما را سفارش دهید تا از کیفیت بارکوب در عرصه باربری مطمئن شوید.

سفارش خدمات اسباب کشی بارکوب در استان فارس

بارکوب تمامی سفارش های باربری شما از هر نوعی که باشد را با خودروهای نیسان، وانت، خاور، کامیون، ایسوزو و تریلی متناسب با مقدار آن بر عهده میگیرد. کارشناسان ما میتوانند در انتخاب خودروی مناسب، مدت زمان جابجایی و هزینه اسباب کشی به شما مشاوره رایگان ارائه کنند.

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید با تلفن های شرکت بارکوب تماس بگیرید و خدمات باربری داراب استان فارس را از ما دریافت کنید.

شماره تماس شرکت اسباب کشی داراب

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود