Skip to main content

حمل اثاثیه منزل فراشبند ⭐ اسباب کشی منزل در فراشبند

شرکت بارکوب متخصص باربری و حمل اثاثیه منزل در سراسر کشور از شما دعوت میکند تا سفارشات باربری خود را به ما بسپارید. خدمات اثاث کشی منزل در فراشبند را با شماره باربری فراشبند سفارش دهید تا در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

شماره تماس اسباب کشی فراشبند

شرکت بارکوب خودروهای باربری نیسان، وانت، خاور، کامیون و ایسوزو را با توجه به مقدار بار شما در اختیارتان قرار میدهد. لازم به ذکر است که کارگر اسباب کشی به تعدادی که لازم است در محل بارگیری حضور پیدا میکند و با دقت و ملاحظه شایسته کالاهای شما را جابجا میکنند. کامیون اسباب کشی با رانندگان مجرب در اختیار شما قرار میگیرد که همگی سابقه درخشان در امور حمل و نقل سراسر کشور را دارند. پس از بیمه شدن بار، بیمه نامه دولتی به شما تعلق میگیرد تا از مزایای شرکت وقیمت منصفانه بهره مند شوید.

از بلوار انقلاب تا خیابان گلزار همگی تحت پوشش باربری بارکوب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ باربری فراشبند، حمل بار از فراشبند به شیراز و باربری فراشبند به تهران به لینک باربری در فراشبند مراجعه نمایید.

شماره تماس اسباب کشی فراشبند

جدول قیمت حمل اثاثیه منزل در فراشبند

برای سفارش خدمات اسباب کشی منزل در فراشبند، اطلاعات در مورد هزینه حمل اثاثیه منزل فارشبند حائز اهمیت می باشد. قیمت ها بر اساس مسافت، تعداد طبقات، تعداد کارگر و حمل اثاثیه سبک و سنگین و سایر موارد بستگی دارد. برای اینکه از جزییات باربری در فراشبند مطلع شوید با کارشناسان ما در شرکت تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت نمایید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری فراشبند
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در فراشبند
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

جهت سفارش حمل اثاثیه منزل با شماره های تماس بارکوب در استان فارس تماس بگیرید.

شماره تماس اسباب کشی فراشبند

بهترین باربری های فراشبند

لیستی از شرکت های باربری معتبر در فراشبند در جدول زیر ارائه شده است و شما با مراجعه به شماره و آدرس باربری فراشبند میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است تمامی این شرکت ها تحت نظارت اتحادیه باربری استان فارس می باشد.

 

خدمات حمل اثاثیه منزل بارکوب

بارکوب در امور بسته‌ بندی از متد ها و روشهای اصولی استفاده میکند و در پروسه حمل و چیدمان آن در خودرو بهترین کیفیت را اجرایی میکند. کارتن اسباب کشی، یونولیت، چسب و سایر ادوات همگی در اختیار شما قرار میگیرد تا حمل و نقل خوبی را تجربه کنید.

کالاهای سنگین سنگین و حساس مانند سینمای خانگی، گاوصندوق، پیانو، میز بیلیارد، میز پینگ پونگ، یخچال ساید و … دارای پروتکل خاصی می باشند که بارکوب همه اینها را در حمل بار لحاظ میکند. باربری نیسان در فراشبند، وانت بار، خاور، ایسوزو و کامیون اسباب کشی به اختیار شما و در صورت لزوم میتوانند به شما سرویس ارائه نمایند.

سفارش خدمات اسباب کشی منزل فراشبند با سامانه بارکوب

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید با شماره های تماس قید شده در صفحه تماس بگیرید. کارشناسان بارکوب علاوه بر اینکه مشاوره رایگان به شما ارائه میکنند، میتوانند از انوع خودرو و قیمت آنها نیز شما را مطلع سازند.

شماره تماس اسباب کشی فراشبند

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود